مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته ریاضی در سنگاپور

رشته ریاضی در سنگاپور

یکی از رشته هایی که شما می توانید در یک کشور آسیایی خوب بخوانید رشته ریاضی در سنگاپور است. برنامه ریاضیات در دانشگاه های معتبر ارائه می شود. این برنامه توسط دانشکده ای با مدارک شناخته شده جهانی و تجربه گسترده تدریس تدریس می شود. ریاضیات به عنوان اساسی ترین رشته بسیار فراگیر است که تقریباً در همه جنبه های دانشگاهی و برنامه های صنعت مدرن ذاتی است. تجزیه و تحلیل آماری در علم تطبیق، بهینه سازی و آمار در هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل، رمزنگاری در امنیت سایبری، مدل سازی ریاضی در مهندسی، تجزیه و تحلیل کمی در امور مالی، تجزیه و تحلیل آماری در علوم انسانی و علوم رفتاری، بهینه سازی در تدارکات و زنجیره تأمین کاربرد دارد.

این برنامه پس از اتمام دوره های اجباری به فارغ التحصیلان اجازه می دهد تا از طریق طیف وسیعی از دوره های انتخابی که شامل موضوعات متنوعی مانند تئوری کدگذاری، رمزنگاری، طراحی آزمایشی، ریاضیات مالی، تئوری نمودار، تجزیه و تحلیل رگرسیون، احتمال و آمار، فرایندهای تصادفی است، عمق بیشتری را کشف کنند. از آنجا که تمام ریاضیات پایه ای در دوره های ریاضی سطح 1 اجباری مجدداً مورد بررسی و بررسی قرار می گیرد، هرکسی که شرایط عمومی ورود به دانشگاه را داشته باشد و علاقه به یادگیری ریاضیات را داشته باشد، می تواند به این برنامه بپیوندد. به طور خاص، قبولی در سطح A در ریاضیات برای پیوستن به برنامه لازم نیست. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به سنگاپور شما را یاری می کند.

در نمودار زیر شاهد تحصیل در مقاطع مختلف کشور سنگاپور در رشته ریاضی توسط دانشجویان بین المللی می باشید:

تحصیل در مقاطع مختلف کشور سنگاپور

تحصیل رشته ریاضی در سنگاپور

برنامه درسی به گونه ای ساخته شده است که دوره های سطح 1 شامل یک مجموعه مقدماتی از 4 دوره است که تمام جنبه های ریاضیات پایه و حساب اولیه را پوشش می دهد. دوره های سطح 2 شامل مجموعه ای از دوره های اصلی در جبر خطی و تجزیه و تحلیل واقعی، حساب چند متغیره، حساب پیشرفته، معادلات دیفرانسیل است که دانش آموزان را برای دوره های ریاضیات پیشرفته تر، همراه با تعدادی از دروس انتخابی در ریاضیات مالی، برنامه نویسی پایتون، داده ها آماده می کند ساختارها و الگوریتم ها، استنباط آماری آماده می کند. دوره های سطح 3 شامل مجموعه ای از دوره های انتخابی پیشرفته مانند نظریه کدگذاری، رمزنگاری، تجزیه و تحلیل پیچیده، طراحی آزمایشی، تئوری نمودار، بهینه سازی، تحلیل رگرسیون ، فرایندهای تصادفی است که دانش آموزان می توانند دوره های متناسب با علایق و توانایی های خود را انتخاب کنند.

در جدول زیر شاهد برترین دانشگاه های کشور سنگاپور می باشید که برای شما بسیار مهم است:

نام دانشگاهرتبه در سنگاپور
National University of Singapore1
Nanyang Technological2
Singapore Management3
Singapore University ofTechnology and Design4

دوره های رشته ریاضی در سنگاپور

این برنامه یک گزینه افتخار نیز دارد. از دانش آموزانی که پس از اتمام مدرک پایه خود به سطح بالاتر رسیده اند، دعوت می شود تا در برنامه افتخارات ثبت نام کنند. در مجموع 170 واحد برای فارغ التحصیلی ممتاز مورد نیاز است. شما می توانید ریاضیات را به عنوان یک موضوع واحد یا در ترکیب با یک برنامه دیگر در این کشور بخوانید. برای فارغ التحصیلی با مدرک پایه، دانش آموزان باید در مجموع 130 واحد اعتباری را تکمیل کنند. برنامه دوره ریاضیات بر محتوای ریاضی متمرکز است که یک مجموعه مهارت غنی و جذاب را ایجاد می کند که به طور گسترده ای قابل استفاده است. در این کشور برنامه ها و شرایط مختلفی برای تحصیل رشته ریاضی وجود دارد که بنابر هدف شما نیز متفاوت است.

در لیست زیر شاهد انواع دوره و واحد های برای تحصیل رشته ریاضی در کشور سنگاپور می باشید:

  • 65 واحد دوره های اجباری
  • 40 واحد دوره های انتخابی
  • 15 واحد انتخاب عمومی
  • 10 واحد دوره های تخصصی

دوره های رشته ریاضی در سنگاپور

رشته های مرتبط با ریاضیات در سنگاپور

برنامه ریاضیات رد کشور سنگاپور به دنبال انتقال فارغ التحصیلان با تحلیلی قوی و حل مسئله مهارت هایی که می تواند در بسیاری از زمینه های مختلف مانند علوم محاسباتی، تجزیه و تحلیل، هوش مصنوعی، محاسبات، امور مالی، تدارکات، مدیریت و هواشناسی می باشد. درجات ریاضیات زبان علم بنیادی را به دانشجویان می آموزد که از اعداد، محاسبات، نظریه ها و فرمول ها برای بیان اندیشه دقیق علمی استفاده می کند. دانش آموزان می توانند پس از فارغ التحصیلی از دوره ریاضی از دانشگاه یا کالج بین المللی، محقق، معلم و یا حتی در بسیاری از شاخه های مهندسی، مالی، فیزیک، شیمی، پزشکی و غیره شوند. در واقع وسعت و طیف وسیع ر فرصت های شغلی و تحصیل است که این رشته را مورد توجه قرار داده است.

رشته های مرتبط با رشته ریاضی را که می توانید در کشور سنگاپور تحصیل کنید را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • رشته فیزیک در سنگاپور
  • ریاضیات
  • علم شیمی
  • ریاضیات کاربردی
  • زیست شناسی
  • نجوم و علوم فضایی
  • بیوتکنولوژی
  • علوم طبیعی
  • ریاضیات مالی
  • میکروب شناسی
  • علوم مولکولی
  • علوم اعصاب
  • آمار
  • بیوانفورماتیک
  • بیوشیمی
  • ژنتیک

دانشگاه های علوم ریاضیات در سنگاپور

دانشگاه فناوری Nanyang (NTU) دانشگاهی جوان و پرتحرک و، سریع ترین دانشگاه آسیایی در 50 دانشگاه برتر جهان محسوب می شود. NTU یک آموزش جهانی با کیفیت بالا را به حدود 33000 دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد. دانشگاه ملی کشور سنگاپور یک دانشگاه برجسته جهانی با محوریت آسیا است. (NUS) برجسته ترین دانشگاه سنگاپور است که رویکردی جهانی را در زمینه آموزش و تحقیقات با تمرکز بر دیدگاه ها و تخصص های آسیا ارائه می دهد. آکادمی انفورماتیک با حضور گسترده جهانی، با دانشگاه ها و موسسات خارجی در انگلستان همکاری می کند تا فرصت های علمی بیشتری را برای دانشجویان ما فراهم کند. در طول تحصیل کارشناسی در سنگاپور به تجربه دانشجویان در طول مدت حضورشان بسیار اهمیت داده می شود.

رشته ریاضیات و اقتصاد در دانشگاه فنی Nanyang که این یک درجه ترکیبی است که به طور مشترک توسط بخش علوم ریاضی در دانشکده علوم فیزیکی و ریاضی و برنامه اقتصاد در دانشکده علوم اجتماعی ارائه می شود. علوم ریاضی در دانشگاه فنی Nanyang نیز برنامه درسی علوم ریاضی است که ارائه شده توسط دانشگاه فنی Nanyangمی باشد. با هدف تجهیز فارغ التحصیل به آموزش دقیق مورد نیاز برای اقتصاد جدید و با ذهنیت برای یادگیری مادام العمر برای سازگاری با تغییرات طراحی شده است. برنامه مهارت های بنیادی که توسط آکادمی انفورماتیک ارائه شده است، به منظور توسعه مهارت های بنیاد دانش آموزان در ریاضیات، فن آوری و سواد، و در نتیجه افزایش عملکرد آنها برای فعالیت های دانشگاهی و غیر دانشگاهی است. اگر در خصوص تحصیل به زبان انگلیسی در سنگاپور سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *