مهاجرت تحصیلی روسیه

رشته ریاضی در روسیه

اگر به فکر تحصیل در رشته ریاضی در خارج از کشور هستید می توانید محبوب ترین دانشگاه ها را برای رشته ریاضی در روسیه را پیدا کنید. تحصیل در این کشور وسیع و پهناور با آب و هوایی سرد در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا به زبان روسی و انگلیسی میسر است. برای ثبت نام در یکی از دانشگاه های کشور روسیه، ممکن است به اثبات مهارت انگلیسی نیاز داشته باشید. چندین آزمون استاندارد انگلیسی وجود دارد که می توانید برای اثبات سطح زبان انگلیسی خود استفاده کنید، مانندPTE ،TOEFL ،CAE وIELTS . البته آیلتس محبوب ترین این آزمون ها است، شورای بریتانیا بیش از 500 مکان آزمون را ارائه می دهد و توسط بیش از 9000 سازمان در سراسر جهان پذیرفته می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به روسیه شما را یاری می کند.

دانشگاه های رشته ریاضی در روسیه

این رشته را می توان در دانشگاه ملی تحقیقات در دانشکده عالی اقتصاد (HSE) تحصیل کرد. این داشگاه یک مدرسه عالی اقتصاد است که به طور مداوم به عنوان یکی از دانشگاه های برتر روسیه رتبه بندی می شود. این موسسه آموزشی یک رهبر در آموزش روسیه و یکی از برجسته ترین دانشگاه های اقتصاد و علوم اجتماعی در شرق اروپا و اوراسیا است. دانشگاه HSE که طی 2 دهه به سرعت به یک دانشگاه تحقیقاتی مشهور تبدیل شده است، با حضور و همکاری بین المللی خود را متمایز می کند. این محبوب ترین برنامه ها در بین دانشجویان بین المللی است که به دنبال مدرک ریاضیات در مسکو هستند. برنامه ریاضیات که توسط دانشگاه تحقیقات ملی مدرسه عالی اقتصاد (HSE) ارائه می شود، محققان حرفه ای در علوم ریاضی و متخصصان آموزش ریاضی را آموزش می دهد.

امروزه دانشگاه RUDN یکی از برجسته ترین موسسات آموزش عالی دولتی روسیه است. این تنها دانشگاه در جهان است که هر ساله دانشجویان 145-150 کشور جهان را بهم می پیوندد. برنامه فیزیک نظری و ریاضی در دانشگاه RUDN مهارت های تحلیلی، انتقادی و خلاقانه ای را برای متخصصان فراهم می کند تا برای حرفه ای های رقابتی در زمینه فیزیک کاربردی و نظری و در صنعت و فناوری در زمینه های پیشرفته در همه جا از فناوری اطلاعات مدرن استفاده می شود. دانشگاه دولتی اقتصاد، آمار و انفورماتیک مسکو MESI که در سال 1932 تاسیس شد، امروزه یکی از برترین دانشگاه های روسیه است که تجربه گسترده و سنت های علمی قوی را با فرآیند نوآورانه آموزش متخصصان در اقتصاد، مدیریت، آمار، فن آوری اطلاعات، حقوق و علوم انسانی ترکیبی می کند. با توجه به رتبه بندی سالانه روسیه و مسکو، MESI به طور سنتی از بهترین موسسات آموزشی است.

مدارک لازم برای تحصیل رشته ریاضی در روسیه

در سال 2003 روسیه بیانیه بولونیا را امضا کرد. پس هماهنگ با اروپا پیش می رود. داشتن دانش آموزان باید حداقل دانش ابتدایی زبان را قبل از درخواست به عنوان بخشی از برنامه درسی برای کلیه دانشجویان خارجی اجباری است، مگر اینکه بتوانند ثابت کنند که نیازی به آن ندارند. برای تحصیل در دانشگاه های روسیه شما باید در خصوص ارائه مدارک هایی مثل فرم درخواست برای تحصیل رشته ریاضی در دانشگاه معین آگاهی داشته باشید. شما برای تحصیل به یک کپی تأیید شده مدرک دیپلم یا گواهی آموزشی که نشان دهنده سطح تحصیلات شما باشد نیاز دارید.. همچنین ارائه یک گواهی بهداشت و نسخه ای از نتیجه آزمایش خون که توسط یک شرکت بیمه درمانی که زیر نظر روسیه معتبر باشد لازم است. کپی شناسنامه شما و 6 عدد عکس پاسپورت نیز الزامی است.

در نمودار زیر شاهد میزان تحصیل زنان و مردان در رشته ریاضی در کشور روسیه می باشید:

تحصیل زنان و مردان در رشته ریاضی در کشور روسیه

دروس مربوط به علم ریاضیات در روسیه

درجات ریاضیات زبان علم بنیادی را به دانشجویان می آموزد که از اعداد، محاسبات، نظریه ها و فرمول ها برای بیان اندیشه دقیق علمی استفاده می کند. دانش آموزان می توانند پس از فارغ التحصیلی از دوره ریاضی از دانشگاه یا کالج بین المللی، محقق، معلم و یا حتی در بسیاری از شاخه های مهندسی، مالی، فیزیک، شیمی، پزشکی و غیره شوند. تحصیلات در ریاضیات می تواند زمینه را برای مطالعه بیشتر یا کار در زمینه های فنی و علمی فراهم کند که بسیار از ریاضیات استفاده می کنند. دوره های تحصیل در ریاضیات می تواند از یک برنامه کوچک تا دکترا باشد. علاوه بر این روسیه کشوری جذاب، متنوع و با نفوذ تاریخی است که به دانشجویان خارجی تجربیات جدید و غنی سازی بیشتری ارائه می دهد.

رشته اقتصاد در روسیه نیز مانند رشته ریاضی طرفداران زیادی دارد. برخی از مهم ترین و ابتدایی ترین دروس در رشته ریاضی در کشور روسیه را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • تجزیه و تحلیل ریاضی
  • منطق ریاضی
  • آمار ریاضی
  • فیزیک ریاضی
  • علوم رایانه نظری
  • نظریه احتمال
  • تجزیه و تحلیل عملکرد
  • معادلات دیفرانسیل و سیستم های پویا
  • مبانی تئوری مجموعه

 mathematics field روسیه

 mathematics field روسیه

دوره های ریاضی از دانشمندان برجسته، دوره های برنامه نویسی از توسعه دهندگان بزرگترین شرکت های IT و روسی بیشتر دوره ها دارای فیلم یا یادداشت هستند. این برنامه در تعداد برندگان جوایز المپیاد دانش آموزان مدارس تمام روسیه که در برنامه ثبت نام کرده اند، رهبر روسیه است. دانشجویان در زندگی تحقیقاتی بین المللی در آزمایشگاه چبیشف شرکت می کنند. استاد راهنمای آزمایشگاهSK Smirnov ، دارنده مدال فیلدز است. تحقیق زیر نظر دانشمندان فعال در زمینه های مختلف ریاضیات و علوم رایانه نظری صورت می گیرد. آموزش عملی ریاضیات و برنامه نویسی زیر نظر مربیان برجسته برای شرکت در المپیادها امکان پذیر است. تقریباً تمام سخنرانان این برنامه دارای شبکه های دانشگاهی در بسیاری از دانشگاه های سراسر جهان هستند. آنها فعالانه درگیر زندگی علمی بین المللی هستند. این فرصت های فراوانی را برای دانش آموزان برای کسب تجربه بین المللی ایجاد می کند.

یکی دیگر از رشته های مرتبط رشته فیزیک در روسیه است. دروس انتخابی رشته ریاضی را در لیست زیر مشاهده می کنید که شامل موارد زیر می باشد:

  • گروه های جبری
  • الگوریتم های مشکلات NP-Hard
  • متغیرهای تصادفی گوسی
  • جبر همولوژی
  • فراگیری ماشین
  • اصل عدم قطعیت در تجزیه و تحلیل هماهنگ
  • هندسه ریمانی
  • هندسه تصادفی
  • سیستم های دینامیکی تصادفی
  • نظریه پیچیدگی محاسباتی
  • تجزیه و تحلیل فرکانس زمان
  • نظریه ارگودیک

رشته های خاص در حوزه mathematics روسیه

مدرسه عالی اقتصاد خوشحال است که دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را برای یک یا دو ترم دعوت می کند تا در این ترم در مسکو در دانشگاه تحقیقات ملی مدرسه عالی اقتصاد (HSE) در طیف گسترده ای از برنامه های آموزش داده شده به زبان انگلیسی و روسی شرکت کنند. رشته تقارن و پیچیدگی در ریاضیات از دانشگاه تحقیقات ملی مدرسه عالی اقتصاد (HSE) به طور مشترک توسط NRU HSE و SPbSU به عنوان بخشی از همکاری در زمینه ریاضیات برگزار می شود. برنامه مدلسازی آماری و علوم اکتواری 2 ساله آن از دانشگاه تحقیقات ملی مدرسه عالی اقتصاد (HSE) ترکیبی بی نظیر از دوره های اصلی در تجزیه و تحلیل تصادفی و آموزش ابتدایی آفتوری است که در سنت های موسسه Actuaries طراحی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در مقاطع مختلف روسیه سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *