مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته ریاضی در ایسلند

رشته ریاضی در ایسلند

دانشجویانی که قصد مهاجرت جهت تحصیل رشته های علوم پایه دارند، می توانند برنامه رشته ریاضی در ایسلند را انتخاب نمایند. این کشور یک کشور جزیره اسکاندیناوی در اقیانوس اطلس شمالی است. با 356991 نفر جمعیت و مساحت 103000 کیلومترمربع، این کشور را به کم جمعیت ترین کشور اروپا تبدیل می کند. پایتخت و بزرگترین شهر ریکیاویک است. این کشور از نظر آتشفشانی و زمین شناسی فعال است. فضای داخلی متشکل از یک فلات است که با ماسه های ماسه و گدازه، کوه ها و یخچال ها مشخص می شود و بسیاری از رودخانه های یخبندان از طریق مناطق پست به دریا می ریزند. این کشور با وجود عرض جغرافیایی بسیار کمی در خارج از دایره قطب شمال، با جریان گلف استریم گرم شده و آب و هوای معتدلی دارد.

عرض و نفوذ دریایی زیاد آن تابستان ها را خنک نگه می دارد و بیشتر جزایر آن آب و هوای قطبی دارند. طبق نسخه خطی قدیمی لندنامابوک، اسکان این کشور در سال 874 پس از میلاد هنگامی آغاز شد که سردار نروژی اینگولفر آرنارسون به عنوان اولین ساکن دائمی جزیره تبدیل شد. در قرون بعدی، نروژی ها و تا حدودی دیگر اسكاندیناویایی ها به این کشور مهاجرت كردند و ترال (یعنی بردگان یا رعیت ها) را با اصل گالیك به همراه آوردند. در زمینه رشته ریاضی در ایسلند همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله اطلاعاتی که جمع آوری کرده اند، در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

تاریخچه رشته ریاضی در ایسلند

تاریخچه آموزش رشته ریاضی در ایسلند در قرن بیستم نظرات متفاوتی را درباره محتوای آموزش ریاضیات معلمان و دانش آن ها نشان می دهد. شرایط در حال حاضر پیچیده تر می شود اگر در نظر بگیریم که بیش از نیمی از گروه معلمان ریاضیات در دوره متوسطه آموزش خاصی به عنوان معلمان موضوع ندارند. دانش آموزان این کشور در مطالعات مقایسه بین المللی کمی بالاتر از میانگین نمره می گیرند.

در حالی که عملکرد عالی بسیار کمیاب است و نسبت به سایر کشورها در سطح مشابه بسیار کم است. این وضعیت در سایه نظریه های مربوط به دانش مطلوب معلمان، همانطور که توسط شولمن تعریف شده است. نتایج Blum ، Neubrand و همکاران بحث شده است. از تحلیل آن ها در مورد رابطه بین دانش محتوا و دانش محتوای آموزشی معلمان مدارس متوسطه آلمان با توجه به سوابق تحصیلی آن ها استفاده کرده اند. تلاش می شود دانش معلمان در این کشور در 2 زمان مختلف با نتایج آموزشی آن ها شناسایی شود.

تاریخچه رشته ریاضی در ایسلند

دانشگاه های رشته ریاضی در ایسلند

دانشگاه های این کشور به داشتن کلاس های کوچک معروف می باشند. این بدان معناست که شما به عنوان یک دانشجو، برای طرح سال یا شرکت در بحث نیازی به احساس ترس و وحشت ندارید. به علاوه، مربیان شما در صورت نیاز می توانند به شما کمک های فردی و اضافی دهند. در حالی که در دانشگاه های این کشور تحصیل می کنید، می توانید در خارج از کلاس های خود از زندگی اجتماعی پررونقی نیز لذت ببرید. با کوه ها و آتشفشان های فراوان برای صعود، یا رودخانه ها برای شناور کردن، شما می توانید در بسیاری از فرهنگ این کشور غرق شوید. در حالی که مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد خود را نیز دریافت کنید.

برای متقاضیانی که قصد تحصیل رشته ریاضی در ایسلند را دارند، دانشگاه های زیر توصیه می شود:

  • دانشگاه ایسلند
  • دانشگاه Reykjavik

شما عزیزان می توانید با مراجعه به مقاله معرفی دانشگاه های ایسلند، اطلاعات بیشتری درباره دانشگاه های بالا کسب نمایید. مردم این کشور معمولا تا سن 20 سالگی در مدرسه تحصیل می کنند. این بدان معناست که متقاضیان کشورهای CIS قبل از اقدام به برنامه های کارشناسی یا تخصص کارشناسی، باید بین 1 تا 2 سال در یک دانشگاه ملی تحصیل کنند. با این حال، هر دانشگاه خواسته های خود را مطرح می کند و می تواند برای داوطلبانی که توانایی نمایش بلوغ و دانش مورد نیاز را دارند، یک استثنا ایجاد کند. آزمون های ورودی فقط توسط دانشکده های فردی انجام می شود. پذیرش در برنامه کارشناسی ارشد نیاز به یک مدرک کارشناسی مرتبط دارد. درخواست ها باید در مهلت تعیین شده توسط دانشگاه مستقیما به دانشگاه منتخب ارسال شود.

هزینه تحصیل در ایسلند

در مدارسی که هزینه دریافت می کنند، هزینه ها بسیار کمتر از ایالات متحده یا انگلیس است. در نمودار زیر هزینه تحصیل در ایسلند را برا دانشجویان عضو اتحادیه اروپا و غیر عضو مشاهده می کنید:

شهریه دانشگاه های ایسلند به یورودانشجویان EEA، اتحادیه اروپا و سوئیس بین 5500€ تا 14000€ (یورو) در سال پرداخت نخواهند کرد. دانشجویان از جای دیگر بین 18000€ تا 36000€ (یورو) در سال برای تحصیل در مقطع کارشناسی و تقریبا همان هزینه دانشجویان بومی برای تحصیلات تکمیلی بپردازند. دکترا در این کشور شهریه ندارند. در واقع، آن ها شغل هایی با حقوق دارند. بسیاری از مدارس برای کارمندان دکترای خود حقوق رقابتی ارائه می دهند. در مورد بورسیه ها، این مدارس توسط مدارس جداگانه و توسط شورای تحقیقاتی ارائه می شوند. بورسیه تحصیلی در ایسلند برای تحصیل در مقطع دکترا و بورسیه های تحصیلی متعدد دانشگاه ایسلند از جمله متقاضیان بیشتر است. کشور شما یا مدرسه انتخابی شما در ایسلند نیز ممکن است بورس تحصیلی برای دانشجویان بین المللی داشته باشد.

مدارک لازم جهت پذیرش تحصیلی در ایسلند

این کشور پورتال برنامه مرکزی ندارد. در عوض، برنامه ها مستقیما به مدارس منفرد ارسال می شوند. هزینه درخواست به طور کلی حدود 7400ISK (کرونا) است. به طوری که، مستقیما به مدرسه پرداخت می شود. شما باید مدرک این مورد را برای برنامه خود نگه دارید.

برای ایجاد درخواست در یکی از دانشگاه های این کشور، به طور کلی به موارد زیر نیاز دارید:

مدارکتوضیحات
فرم درخواستبه صورت آنلاین پر شود
ارسال رزومهمتقاضیان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا
انگیزه نامهتوضیح درباره اینکه چرا می خواهید در این کشور تحصیل کنید
ریز نمرات تحصیلات قبلی
توصیه نامه2 عدد از دو استاد متفاوت
آزمون مهارت زبانحداقل نمره برای تافل 79 و حداقل نمره برای آیلتس 6.5
گذرنامه
پرداخت هزینهبه منظور اثبات پرداخت، قبض آن را ارائه دهید.

دانشجویان عزیز با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند برای تحصیل رشته ریاضی در ایسلند، اطلاعات بیشتری را کسب نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *