مهاجرت تحصیلی اسلوونی

رشته ریاضی در اسلوونی

رشته ریاضی در اسلوونی

تحصیل رشته ریاضی در اسلوونی با توجه به اینکه ساختار دانشگاه های این کشور از روند بولونیا پیروی می کنند، مورد توجه دانشجویان قرار گرفته است. این کشور تلاش می کند اقدامات حمایت از فرصت های برابر، موفقیت تحصیلی، تحرک دانشجویی، آموزش عالی و آموزش حرفه ای، یادگیری زبان و آموزش از راه دور را انجام دهد. تصویب سیستم بولونیا همچنین از شناخت آکادمیک و حرفه ای صلاحیت ها، و توسعه کلی روش های مدرن آموزش و تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد مرتبط بین المللی پشتیبانی می کند.

در سال های اخیر، آموزش عالی در این کشور چندین تغییر ساختاری، توسعه سریع موسسه و اجرای برنامه مطالعات جدید داشته است. در نتیجه، این کشور به طور روزافزونی به مقصد بین المللی دانشجویی تبدیل شد. كمتر از 2000 دانشجوي خارجي هم اكنون در این کشور تحصيل مي كنند. موسسه سفیران سروش سعادت در ادامه توضیحاتی درباره دانشگاه هایی که رشته ریاضی در اسلوونی را ارائه می دهند، داده است.

دانشگاه های رشته ریاضی در اسلوونی

سیستم آموزش عالی این کشور دارای یک ساختار 2 مرحله ای است:

  • آموزش عالی حرفه ای (حرفه ای)
  • آموزش عالی دانشگاهی

آموزش عالی شغلی توسط دانشکده های حرفه ای بالاتر ارائه می شود که آموزش حرفه ای 2 ساله را در سطح زیر درجه (دوره کوتاه، ISCED 5B) ارائه می دهند. قانون آموزش عالی حرفه ای اسلوونی از سال 2004 این نوع آموزش را در حوزه آموزش عالی قرار می دهد. دانشجویان 120 واحد کسب می کنند و می توانند تحصیلات حرفه ای خود را در سطح درجه ادامه دهند. آموزش عالی دانشگاهی توسط دانشگاه های دولتی یا خصوصی و موسسات آموزش عالی مجرد (متعلق به هیچ دانشگاهی) ارائه نمی شود. دانشگاه ها و دانشکده های منفرد می توانند برنامه های تحصیلی آکادمیک و حرفه ای ارائه دهند. در حالی که دانشکده های حرفه ای فقط برنامه های تحصیلی حرفه ای را ارائه می دهند.

برای تحصیل رشته ریاضی در اسلوونی، دانشگاه های زیر توصیه می شوند:

  • دانشگاه پریمورسکا
  • دانشگاه لیوبلیانا
  • دانشگاه ماریبور

2 دانشگاه لیوبلیانا و ماریبور در QSWorld دارای رتبه جهانی می باشند. در نمودار زیر مشاهده می کنید:

رتبه جهانی دانشگاه های ریاضی در اسلوونی

رشته ریاضی در دانشگاه ماریبور اسلوونی

دانشکده علوم طبیعی و ریاضیات (FNM) در سال 2006 در دانشگاه ماریبور تاسیس شد. این دانشکده زمانی شکل گرفت که دانشکده آموزش به 3 دانشکده مختلف تقسیم شد. FNM به بخش های مختلفی تقسیم می شود:

  • گروه زیست شناسی
  • گروه فیزیک
  • گروه ریاضیات و علوم کامپیوتر
  • گروه مطالعات فنی

دانشکده برنامه های مختلف تحصیلی را انجام می دهد. به طوری که، کیفیت آن ها توسط کارمندان عالی علمی ما تضمین می شود. کارمندان این دانشکده دانشمندان و محققان مشهور در جهان هستند و با کار خود، دانشکده را در رده های برتر تحقیق قرار می دهند. فعالیت های تحقیقاتی موفقیت آمیز را می توان در برنامه های مطالعاتی مفید و مرتبط مشاهده کرد. اثبات بیشتر کیفیت کارکنان دانشگاهی ما در نظرسنجی دانشجویان است.

جایی که معلمان در FNM بهترین نمره را کسب می کنند. بنابراین، FNM دانشکده ای با کیفیت عالی است که همچنین دانشجویان بسیار دوستانه ای هستند. تمام برنامه های تحصیلی در دانشکده ما متناسب با سیستم بولونیا بازسازی شدند. برخی از برنامه های جدید از قبل با عنوان بولونیا شروع می شوند. از 10 دانشکده فقط 9 تای آن برنامه های جدید مطالعه بولونیا را ارائه می دهد. متقاضیانی که قصد تحصیل رشته ریاضی در اسلوونی دارند، می توانند برای مهاجرت تحصیلی به اسلوونی را انتخاب نمایند.

مشاغلی که فارغ التحصیلان این دانشگاه می توانند انجام دهند، در جدول زیر آمده است:

ردیفشغل
1صنعت
2بانک
3آژانس های بیمه
4موسسات عمومی
5مدارس

رشته ریاضی در دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی

سنت تحصیلات عالی رشته ریاضی در اسلوونی و فیزیک در دانشگاه لیوبلیانا با تأسیس آن در سال 1919 آغاز شد. زمانی که اولین رئیس دانشگاه ریاضیدان مشهور بین المللی جوسیپ پلملج بود. امروزه، دانشکده ریاضیات و فیزیک با حفظ همکاری گسترده جهانی با موسسات و دانشگاه ها، از نظر کیفیت محققان و معلمان یکی از موفق ترین دانشکده ها است. این دانشکده تقریبا 1200 دانشجوی کارشناسی و در مجموع 150 دانشجوی کارشناسی ارشد دارد. سال ها نظرسنجی ها نشان می داد دانشجویان دانشکده ریاضیات و فیزیک دانشجویان برتر کشور هستند.

به عنوان دانشگاه مرکزی ریاضیات و رشته فیزیک در اسلوونی، دانشکده ریاضیات و فیزیک طیف گسترده ای از دوره های جالب با کیفیت بالا را در این زمینه ارائه می دهد. به طوری که به راحتی با بهترین دانشگاه های جهان قابل مقایسه است. ریاضیات در دانشگاه لیوبلیانا یک سنت طولانی داشته است. از زمان تاسیس خود در سال 1919T این دانشگاه برنامه های مطالعاتی را در ریاضیات، مطابق با استانداردهای کیفیت بالا تعیین شده توسط برنامه های مطالعاتی موجود در خارج از کشور، ارائه می دهد. امروزه، مطالعات ریاضی در دانشکده ریاضیات و فیزیک (FMF) در دانشگاه لیوبلیانا دارای بالاترین سطح کیفیت است.

رشته ریاضی در دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی

تاریخ اسلوونی

تاریخ این کشور شرح دوره قلمروی این کشور از قرن پنجم قبل از میلاد تا به امروز است. در اوایل عصر مفرغ، قبایل پروتو ایلیایی منطقه ای را آباد کردند که از آلبانی کنونی تا شهر تریست کشیده شده بود. قلمروی این کشور بخشی از امپراطوری روم بود و با حمله دوره مهاجرت در اواخر دوران باستان و اوایل قرون وسطی ویران شد. مسیر اصلی از دشت پانونیان به ایتالیا از طریق این کشور امروزی عبور می کرد. اسلاوهای آلپ، اجداد مردم امروزی این کشور، این منطقه را در اواخر قرن ششم میلادی ساکن کردند. امپراتوری مقدس روم نزدیک به 1000 سال این سرزمین را کنترل می کرد. بین اواسط قرن چهاردهم و 1918 بیشتر این کشور تحت حاکمیت هابسبورگ بود. در سال 1918، مردم این کشور یوگسلاوی را به همراه صرب ها و کروات ها تشکیل دادند.

در حالی که اقلیت تحت ایتالیا قرار گرفتند. این کشور در ژوئن 1991 استقلال خود را از یوگسلاوی به دست آورد و امروز عضو اتحادیه اروپا و ناتو است. در آخرین دوره یخبندان، این کشور توسط نئاندرتال ها زندگی می کرد. مشهورترین سایت باستان شناسی نئاندرتال در این کشور غاری نزدیک به روستای relebrelje در نزدیکی سركنو است. جایی که در سال 1995 فلوت Divje Babe، قدیمی ترین ساز موسیقی شناخته شده در جهان پیدا شد. قدیمی ترین چرخ و محور چوبی با قدمت ایمن جهان در سال 2002 در نزدیکی مرداب های لیوبلیانا پیدا شد. برای اخذ پذیرش تحصیلی در اسلوونی، باید مدارک مربوطه که دانشگاه های این کشور تعیین می کنند را آماده نمایید. چنانچه در این امر مشکلی دارید یا سوالی برای شما پیش آمده است می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *