مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته ریاضی در آرژانتین

رشته ریاضی در آرژانتین

رشته های علوم پایه مانند رشته ریاضی در آرژانتین از اهمیت برخوردار بوده و فارغ التحصیلان آینده شغلی عالی در این کشور خواهند داشت. دانشجویان مشتاق به تحصیل در این برنامه می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند. از آنجا که این کشور در نیمکره جنوبی است، تابستان از ماه های دسامبر تا فوریه اتفاق می افتد. به همین دلیل سال تحصیلی معمولا از ابتدای ماه مارس آغاز می شود و در اواسط ماه دسامبر به پایان می رسد. همچنین تعطیلات زمستانی معمولا در اواسط ژانویه انجام می شود و همچنین تعطیلات کوتاه تر در مدرسه در اواسط ترم که معمولا توسط خود مدرسه تعیین می شود. بیشتر موسسات آموزش عالی ترم اول خود را از مارس تا ژانویه و ترم دوم خود را از ژانویه یا آگوست تا دسامبر برگزار می کنند.

هزینه تحصیل در این کشور بسیار متفاوت است. در حالی که همه دانشگاه های دولتی بدون شهریه هستند، مدارس خصوصی اینگونه نیستند و بسته به مدرسه انتخابی و اینکه دانشجوی بومی است هزینه ها می تواند بسیار متفاوت باشد. علاوه بر این، هزینه های مربوطه مانند هزینه های سفر و مدرسه باید در نظر گرفته شود. برای دانشجویان بسیار مهم است که برای کسب اطلاعات دقیق مالی، با موسسه ای که می خواهند در آن شرکت کنند تماس بگیرند. هزینه ها همچنین می توانند به دلیل زمان متغیری که برای اتمام دوره کارشناسی در این کشور طول می کشد، متفاوت باشد.

معرفی رشته ریاضی در آرژانتین

علوم طبیعی و رشته ریاضی در آرژانتین گروهی از رشته ها هستند که بر کشف، تحقیق و درک قوانین حاکم بر جهان طبیعی تمرکز دارند. افرادی که تحصیل در علوم طبیعی را انتخاب می کنند تعداد زیادی رشته فرعی برای انتخاب دارند مانند:

  • ریاضیات کاربردی
  • زیست شناسی
  • شیمی
  • علوم اعصاب
  • فیزیک
  • آمار

علوم زندگی و علوم فیزیکی هر کدام زیرشاخه های خود را دارند که در نمودار زیر مشاهده می کنید:

شاخه های رشته ریاضی در آرژانتین

در طول دوره ها، شما بر اصول یادگیری تمرکز خواهید کرد که می توانید از آن ها در زمینه های بین رشته ای استفاده کنید. سپس می توانید آن ها را در کارهای تحقیقاتی، تحلیلی یا آزمایشگاهی خود اعمال کنید. شما مهارت های حل مسئله و همچنین توانایی انجام آزمایش ها، تلفیق اطلاعات و نتیجه گیری را کسب خواهید کرد. بیشترین کشفیات عمده ای که دنیای ما را تغییر داده است توسط افراد علاقه مند به علوم دقیق انجام شده است.

برای دیگران، کار شما ممکن است فقط تعدادی از اعداد، فرمول ها یا برخی از اصول باشد که درک آن ها دشوار است. اما می دانید که کار شما در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از کالاهایی که امروز از آن ها لذت می بریم و بدون علم امکان پذیر نمی باشد. پیشرفت های آینده توسط افرادی مانند شما ایجاد خواهد شد و با تحصیل در علوم طبیعی می توانید به صفات درخشان ترین ذهن هایی که با نبوغ خود جهان را تغییر دادند بپیوندید.

تحصیل رشته ریاضی در آرژانتین

واقع در انتهای آمریکای جنوبی، این کشور، کشوری عظیم است. به عنوان هشتمین کشور بزرگ جهان و بزرگترین اسپانیایی زبان، این کشور مناظر، فرهنگ ها و فرصت های آموزشی متنوعی را ارائه می دهد. دلایل خوبی برای تحصیل کارشناسی در آرژانتین وجود دارد.

رشته ریاضی در آرژانتین یکی از موضوعات خنثی است که می تواند با سایر رشته ها از جمله مواردی که ماهیت عددی ندارند. مانند تاریخ، انگلیسی، موسیقی و بسیاری دیگر ترکیب شود. چند گرایش شناخته شده مرتبط با ریاضیات نظریه جبر و عدد، تحلیل عملکردی، ریاضیات کاربردی، تجزیه و تحلیل هندسی، آمار و توپولوژی است. رشته ها بیشتر در پایه های ریاضی، متغیرهای پیچیده، حساب، جبر خطی، معادلات دیفرانسیل، هندسه مدرن و ساختار ریاضی برای علوم کامپیوتر متمرکز می باشند.

تحصیل رشته ریاضی در آرژانتین

معرفی دانشگاه های ریاضی در آرژانتین

رشته ریاضی در آرژانتین علمی است که با مطالعه روش های اساسی شمارش و اندازه گیری ساختار، ترتیب و رابطه با استدلال منطقی و محاسبه کمی سروکار دارد. ریاضیات راه خود را برای داشتن نقشی در هر کاری که انجام می دهیم از جمله معماری، ورزش، پول، هنر، دستگاه های تلفن همراه و غیره هموار کرده است.

مهارت ریاضی را می توان در بسیاری از زمینه ها اعمال کرد. ریاضیدانان تحقیقاتی را برای توسعه و درک مدل های جدید ریاضی انجام می دهند. همچنین آن ها مشکلات دنیای واقعی را با کمک تکنیک های ریاضی حل می کنند. فارغ التحصیلان ریاضیات بیشتر پا در تجارت، علوم، آموزش، مهندسی، دولت و تحقیق و توسعه می گذارند.

در لیست زیر برای علاقه مندان به تحصیل ریاضی در این کشور، به معرفی بهترین دانشگاه های آرژانتین در این زمینه پرداخته ایم:

  • موسسه هرناندو آریاس ساوادرا
  • دانشگاه بوینس آیرس
  • دانشگاه ملی پاتاگونیا سان خوان بوسکو
  • دانشگاه ملی سن خوان
  • دانشگاه ملی مار دل پلاتا
  • دانشگاه ملی لیتورال
  • دانشگاه ملی سان لوئیس
  • دانشگاه CAECE
  • دانشگاه ملی کاتامارکا
  • دانشگاه ملی جنوب

در بین دانشگاه های ذکر شده، برخی از آن ها در QSWorld دارای رتبه جهانی می باشند، در نمودار زیر رتبه آن ها را مشاهده می کنید:

رتبه جهانی دانشگاه های ریاضی در آرژانتین

مشاغل mathematics در آرژانتین

یک مدرک رشته ریاضی در آرژانتین می تواند برای شما پاداش بیشتری داشته باشد. زیرا، نه تنها مهارت های تفکر منطقی، حل مسئله و تصمیم گیری را توسعه می دهد؛ بلکه شما را به یکی از با ارزش ترین کارمندان در بسیاری از صنایع تبدیل می کند. مجموعه ای از پروفایل های هیجان انگیز شغلی در انتظار شما است.

در جدول زیر می توانید مشاغلی که با این مدرک می توانید انجام دهید، مشاهده نمایید:

ردیفنام شغل
1رمزنگار
2ریاضی دان
3اقتصاددان
4برنامه ریز مالی
5تحلیلگر سرمایه گذاری
6متخصص زمین شناسی
7دانشمند داده
8مدل ساز ریاضی
9تحلیلگر مالی کمی
10مدل ساز ریاضی
11مهندس الگوریتم ها
12محقق بازار
13محقق تقلب
14تحلیلگر کنترل موجودی
15تحلیلگر تحقیقات عملیات

همان طور که مشاهده می کنید، شخصی که مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در ریاضیات داشته باشد می تواند در حوزه های جالب مانند آمار، تئوری بازی، رمزنگاری، امور مالی، اقتصاد، فلسفه و غیره کار پیدا کرده و کار در آرژانتین را شروع کند. افرادی که قصد تحصیل این برنامه را دارند جهت پذیرش باید تمامی شرایط را داشته باشند. شما می توانید در این امر با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *