مهاجرت تحصیلی لهستان

رشته دامپزشکی در لهستان

رشته دامپزشکی در لهستان

طی سالیان اخیر تحصیل در رشته دامپزشکی در لهستان، مورد استقبال بسیاری از دانشجویان از سراسر جهان قرار گرفته است. دامپزشکان در لهستان اساسا پزشکان حیوانات هستند که برای انواع مختلف حیوانات درمان را تجویز می کنند. اگر به رشته دامپزشکی در لهستان علاقه دارید، می توانید به عنوان دامپزشک در دانشگاه های دامپزشکی این کشور به تحصیل خود ادامه دهید.

علاوه بر این، با توجه به افزایش مسائل مربوط به حیوانات خانگی، اشتغال دامپزشکی در لهستان به تدریج افزایش خواهد یافت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه درخشان در زمینه مهاجرت، آماده ارائه راهکارهای موثر در این خصوص به شما عزیزان می باشد. لهستان کشوری باور نکردنی با سابقه آموزشی متنوع و غنی در جهان است. همچنین تحصیل در لهستان به شما مدرک اروپایی با کیفیتی می دهد که در سراسر جهان با هزینه کم قابل تشخیص است.

شرایط پذیرش در رشته دامپزشکی در لهستان

همانند اغلب کشورهای اروپای غربی، شرایط پذیرش در رشته دامپزشکی در لهستان نیز طبق همان روال صورت می گیرد. اما برخی از دانشگاه های دامپزشکی در لهستان پذیرش را به صورت دوره ای ارائه می کنند. به عنوان مثال اغعلب دانشگاه های دامپزشکی در لهستان، فقط در فصل پاییز درخواست پذیرش از دانشجویان بین المللی می کنند.

علاوه بر این، دانشجویان می توانند برای هر دانشگاه به طور جداگانه درخواست دهند. زیرا سیستم درخواست متمرکزی در لهستان برای دانشجویان دامپزشکی وجود ندارد. اغلب دانشگاه های دامپزشکی در لهستان درخواست ها را به صورت آنلاین از طریق وب سایت خود می پذیرند. دانشجویان متقاضی رشته دامپزشکی فقط باید فرم را تکمیل کنند و مدارک مربوطه را در سایت دانشگاه مورد نظر آپلود کنند.

برخی از مدارک جهت پذیرش عبارت اند زا:

  • تحصیلات دبیرستان یا متوسطه
  • ویزای دانشجویی
  • نامه تشویق
  • توصیه نامه
  • مدرک مهارت زبان انگلیسی
  • اثبات تمکن مالی
  • گواهی سلامت

شرایط پذیرش در رشته دامپزشکی در لهستان

اخذ بورسیه دانشجویی جهت تحصیل در رشته دامپزشکی در لهستان

در سال های اخیر، دولت لهستان با همکاری دانشگاه های این کشور، برای افرادی که قصد تحصیل در رشته دامپزشکی در لهستان را دارند، بورسیه تحصیلی ارائه می دهد. بورسیه های دانشجویی در لهستان، فقط به افرادی اعطا می شود که توان مالی کافی برای پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی در لهستان را نداشته باشند. علاوه بر این اغلب بورسیه های لهستان مبتنی بر شایستگی می باشند.

به طور کلی بورسیه های دانشجویی بسیاری برای دانشجویان دامپزشکی برای تحصیل در لهستان وجود دارد. دولت لهستان، دولت های کشورهای خارجی و برخی از سازمان های جهان بودجه اصلی بورسیه های دانشجویی در لهستان را فراهم می کنند. مبلغ بورسیه متفاوت است و می تواند هزینه های تحصیل و یا هزینه های زندگی را در این کشور پوشش دهد.

دانشجویان برای تحصیل در رشته دامپزشکی در لهستان می توانند از بورسیه های زیر بهره مند شوند:

بورسیه های رشته دامپزشکی در لهستان

محدوده شغلی در رشته دامپزشکی در لهستان

بر خلاف اغلب کشورهای مدرن اروپایی، محدوده شغلی در رشته دامپزشکی در لهستان بسیار متنوع است. به طوری که دانشجویان هم در حین تحصیل در دانشگاه می توانند کار کنند و هم پس از فارغ التحصیلی در حرفه خود مشغول به کار شوند. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه دامپزشکی در لهستان، پزشکان دامپزشکی برای دریافت مجوز باید در اتاق پزشکی و دامپزشکی لهستان ثبت نام کنند.

علاوه بر این، یک دامپزشکی در لهستان می تواند حیوانات مزرعه و حیوانات عجیب و غریب را درمان کند. همچنین دامپزشکان می توانند برای آموزش تخصصی در زمینه دامپزشکی مراجعه کنند. آنها می توانند پس از گذراندن 2 سال تمرین، به آموزش های تخصصی دسترسی داشته باشند. در نهایت اینکه پزشکان دامپزشک پس از اتمام تخصص و آزمون، عنوان متخصص دامپزشک را دریافت می کنند.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین شغل های دامپزشکی را از دیدگاه دانشجویان پس از فارغ التحصیلی را مشاهده فرمایید:

محبوب ترین شغل های دامپزشکی را از دیدگاه دانشجویان پس از فارغ التحصیلی

حقوق و دستمزد دانشجویان رشته دامپزشکی در لهستان

نکته قابل توجه در مورد این کشور این است که، حقوق و دستمز دانشجویان رشته دامپزشکی در لهستان بسیار مطلوب است. دانشجویان رشته دامپزشکی می توانند با بسیاری از موسسات پزشکی در بخش خصوصی و دولتی کار کنند. پرندگان، پناهگاه های حیات وحش و پارک های جانورشناسی نیز به متخصص دامپزشکی نیاز دارند.

حقوق و دستمزد دانشجویان رشته دامپزشکی در لهستان به شرح زیر می باشد:

  • یک دامپزشک عمومی بسته به تخصص و تجربه خود در ماه می تواند بین 15000€ تا 95000€ (یورو) کسب کند.
  • با داشتن یک کلینیک شخصی بسته به نوع درمان پزشکی که حیوان نیاز دارد می توان از 500€ تا 1500€ (یورو) برای هر بیمار درآمد کسب کرد.
  • به عنوان یک استادیار یک متخصص دامپزشکی می تواند حقوق بیش از 40000€ تا 68000€ (یورو) کسب کند.

ساختار برنامه در رشته دامپزشکی در لهستان

به طور کلی، ساختار برنامه در رشته دامپزشکی در لهستان، شامل گروه های موضوعی عمومی و پایه و به دنبال آن موضوعات تحت بالینی است. دانش نظری در زمینه علوم دامپزشکی در لهستان، در 4 سال اول زمینه ای را برای آموزش عملی و کارورزی در سال های پایانی شرایط تحصیل در لهستان فراهم می کند. همه دانشجویان این شانس را دارند که در طی کلاس های عملی مختلف، آزمایشگاه ها و 570 ساعت کارآموزی در کلینیک ها تجربه حرفه ای زیادی کسب کنند. علاوه بر این دانشجویان فرصتی برای تمرین در 4 کلینیک دانشگاهی، مراکز پرورش حیوانات خارج از کشور و مزارع خواهند داشت. در طول برنامه تحصیل پزشکی در لهستان از دانشجویان خواسته می شود که 13 هفته دوره کارآموزی اجباری را در لهستان انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رشته دامپزشکی و هزینه تحصیل در لهستان، به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *