مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته دامپزشکی در انگلستان

رشته دامپزشکی در انگلستان

اخذ مدرک بین المللی در رشته دامپزشکی در انگلستان به دانشجویان پایگاهی عالی برای شروع حرفه دامپزشکی خود می دهد. همچنین دانشجویان رشته دامپزشکی در انگلستان را با دانش و توانایی کمک به درمان جراحی و مراقبت از حیوانات مجهز می کند. مهارت های قابل انتقال همچنین باعث می شود که فارغ التحصیلان به بخش های ایمن مواد غذایی، تحقیقات و داروسازی حرکت کنند. تحصیل در رشته دامپزشکی در انگلستان، فارغ التحصیلان را به دانش و توانایی کمک به درمان جراحی و مراقبت از حیوانات مجهز می کند.

رشته دامپزشکی در انگلستان اشتراکات زیادی با برنامه های پزشکی معمولی دارد. از سوی دیگر دانشجویان از نظر ماژول ها و موضوعات تحت پوشش درجات زیادی از مقاطع را خواهند یافت. هدف موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مقاله در خصوص مهاجرت به انگلستان، آشنایی شما عزیزان با شرایط تحصیل در رشته دامپزشکی در انگلستان بوده است.

معتبرترین دانشگاه ها جهت تحصیل در رشته دامپزشکی در انگلستان

انتخاب معتبرترین دانشگاه جهت تحصیل در رشته دامپزشکی در انگلستان کار بسیار دشواری است. زیرا این کشور بیشترین دانشگاه را برای دانشجویان دامپزشکی از سراسر جهان تدارک دیده است. علاوه بر این مدارک تحصیلی در دانشگاه های دامپزشکی انگلستان در تمامی کشورهای جهان مورد تایید می باشد.

یکی از معتبر ترین دانشگاه های دامپزشکی در انگلستان، دانشگاه ادینبورگ می باشد. دانشگاه ادینبورگ بالاترین رتبه را در بین دانشگاه های انگلستان به خود اختصاص داده است. این دانشگاه به دانشجویان اجازه می دهد تا مهارت های بالینی و دست زدن به حیوانات خود را بیشتر تمرین کنند. همچنین بتوانند اعتماد به نفس و تجربه کاری خود را افزایش دهند و بینش ارزشمندی را نسبت به دنیای واقعی کار ارائه دهند.

همانطور که اشاره کردیم، انگلستان دارای دانشگاه های بی شماری در زمینه دامپزشکی می باشد. از دیگر دانشگاه های معتبر جهت تحصیل در رشته دامپزشکی در انگلستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع دانشگاه های دامپزشکی در انگلستانرتبه جهانیخصوصیات
دانشگاه ناتینگهام218در نظر سنجی اخیر انجمن دانشجویان در انگلستان، دانشگاه ناتینگهام از نظر آمادگی برای پیشرفت شغلی و رفاه دانشجویان در رتبه اول قرار گرفت.
دانشگاه گلاسکو275دانشگاه دامپزشکی گلاسکو یکی از تنها 4 دانشکده دامپزشکی در اروپا است. که برای برنامه های کارشناسی خود از انجمن پزشکی دامپزشکی آمریکا به وضعیت معتبری دست یافته است.
دانشگاه لیورپول412موسسه علوم دامپزشکی دانشگاه لیورپول، دارای دو مزرعه کار در محل و همچنین 2 بیمارستان ارجاع و 3 روش نظر اول است.
دانشگاه بریستول390دانشگاه دامپزشکی بریستول در حال حاضر 3 مدرک کارشناسی در دامپزشکی به دانشجویان ارائه می دهد.

در نمودار زیر می توانید هزینه شهریه در دانشگاه های دامپزشکی انگلستان را با یکدیگر مقایسه فرمایید:

هزینه شهریه در دانشگاه های دامپزشکی انگلستان را با یکدیگر

شرایط پذیرش در رشته دامپزشکی در انگلستان

برخلاف اغلب کشورهای مدرن اروپایی، شرایط پذیرش در دانشگاه های دامپزشکی در انگلستان از شرایط ساده تری برخوردار است. البته به این نکته نیز توجه فرمایید که شرایط پذیرش در رشته دامپزشکی در انگلستان بسته به دانشگاه مورد نظر شما متفاوت خواهد بود. همچنین ورود به دوره های دامپزشکی در انگلستان بسیار رقابتی است و در نتیچه فرآیند پذیرش بسیار دقیق است. متقاضیان تحصیل دامپزشکی در انگلستان می توانند انتظار داشته باشند که توسط هر دانشگاه مصاحبه کنند و برخی از آنها تست های غربالگری را نیز انجام دهند.

اغلب دانشگاه های دامپزشکی در انگلستان از یک پرسشنامه آنلاین استفاده می کنند. به این نکته نیز توجه فرمایید که به دلیل سطح رقابت بالا برای پذیرش در دانشگاه های دامپزشکی در انگلستان بیانیه شخصی بخش مهمی از فرآیند انتخاب است. زیرا الزامی است که متقاضیان بتوانند اثبات کنند که چندین هفته تجربه کاری مرتبط با دامپزشکی دارند.

به طور کلی آموزگاران پذیرش جهت تحصیل در رشته دامپزشکی در انگلستان به دنبال شواهد زیر در بیانیه شخصی شما خواهند بود:

  • شما در مورد علوم دامپزشمی، هم به عنوان موضوع و هم به عنوان شغل آینده به خوبی آگاه و مشتاق هستید.
  • شما باید حداقل 1 تا 2 هفته تجربه کار با حیوانات را داشته باشید.
  • باید حداقل 1 هفته را در یک مطب دامپزشکی کعتبر کار کرده باشید.

شرایط پذیرش در رشته دامپزشکی در انگلستان

دلایل تحصیل رشته دامپزشکی در انگلستان

سالانه هزاران دانشجوی بین المللی از سراسر جهان، با دلایل مختلفی، تحصیل رشته دامپزشکی در انگلستان را برای آینده خود انتخاب می کنند. به طور کلی انگلستان سنت طولانی در آموزش دانشجویان دامپزشکی از سراسر جهان دارد. زیرا پزشکان دامپزشکی آموزش دیده در انگلستان در سطح جهانی به طبابت می پردازند. از سوی دیگر سیستم آموزش پزشکی بریتانیا ذهن های درجه یک را هم از داخل کشور و هم در سطح بین المللی برای تحصیل در انگلستان جذب می کند.

دانشگاه های رایگان در انگلستان نیز از راهنمایی های شورای پزشکی عمومی در خصوص تمامی جنبه های آموزش پزشکی بهره مند شده اند. چنانچه تصمصم خود را جهت تحصیل در انگلستان را گرفته اید. برای اطمینان خاطر و کسب تجارب بیشتر در خصوص تحصیل دامپزشکی و همچنین بهترین دانشگاه های پزشکی انگلیس با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه برای “رشته دامپزشکی در انگلستان

  1. مهدیه گفت:

    سلام وقتتون بخیر، اگر بخوایم در رشته دامپزشکی در بکی از دانشگاه هایی که ذکر کردید تحصیل کنیم، میشه از دیپلم اقدام کرد؟ و اینکه ایا بورسیه هم دارن؟

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص مشاوره برای تحصیل در انگلستان و بررسی شرایط پذیرش با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *