مهاجرت تحصیلی گرجستان

رشته جراحی مغز و اعصاب در گرجستان

رشته جراحی مغز و اعصاب در گرجستان

رشته جراحی مغز و اعصاب در گرجستان رشته پیچیده و علمی بسیار مهم در خصوص مغز و اختلال ها و بیماری های مربوط به اعصاب بدن می باشد. در گرجستان دانشجویان فارغ التحصیل می توانند در دانشگاه های عالی تحصیلات پزشکی و تخصص خود را اخذ کنند. در طول تحصیل خود در گرجستان فرصت های تحقیقاتی بسیاری خواهید داشت که این مساله یکی از خواسته های دانشجویان تحصیلات تکمیلی است. با اخذ تخصص در گرجستان شرایط بسیار خوبی را برای شغل آینده خود خواهید داشت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درخصوص تحصیل در رشته جراحی مغز واعصاب در گرجستان مشاور شماست. در ادامه این مطلب بیشتر در خصوص دانشگاه های پزشکی در گرجستان خواهیم گفت.

دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در گرجستان

دانشکده پزشکی در دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس برنامه پزشکی 6 ساله را به زبان انگلیسی (برنامه پزشکی ایالات متحده و مقطع کارشناسی و به زبان روسی ارائه می دهد که منجر به اخذ مدرک دکترای پزشکی می شود. رشته های پزشکی در گرجستان در دانشگاه تفلیس یک برنامه خاص و منحصر به فرد است که مدت 4-5 سال در حوزه جراحی زمان می برد. این برنامه به گونه ای ایجاد شده است که دانش آموزان دو مرحله آزمون مجوز پزشکی ایالات متحده را در طول فرآیند آموزشی پشت سر بگذارند. علاوه بر این، دانش آموزان قادر به کسب تجربه تحقیقاتی و فعالیت های عملی در طی مراحل خاصی از فرآیند آموزشی هستند. این رشته می تواند شما را به سرآمد پزشکان در یک بیمارستان تبدیل کند.

برنامه آمریکایی (انگلیسی) برای تربیت پزشکان (پزشکان) با مهارت و رقابت بین المللی و ماهر طراحی شده است که آماده تحصیلات تکمیلی و دوره های آموزشی خاص، را می توانید در گرجستان ادامه دهید. کادرهای پزشکی بر اساس الزامات و استانداردهای نظام پزشکی / بهداشت عمومی کشور و دانشکده پزشکی ایالات متحده آماده می شوند. مرحله پیش پزشکی 2 سال است، هدف اصلی این است که به دانش آموزان آموزش اساسی در علوم مانند زیست شناسی، فیزیک، شیمی، آگاهی از علوم انسانی مانند انسان شناسی، تاریخ پزشکی، تاریخ گرجستان و تاریخ آمریکا، روانشناسی، مهارت های ارتباطی می باشد.

دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در گرجستان

شرایط مطالعه رشته جراحی مغز و اعصاب در گرجستان

برنامه MD دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس یک برنامه پزشکی 6 ساله به زبان انگلیسی است و هدف آن تربیت پزشکان واجد شرایط رقابتی با صلاحیت های مناسب، آماده برای تحصیلات تکمیلی بیشتر و آموزش های ویژه است. این برنامه همچنین با هدف آماده سازی کادر پزشکی مطابق با خواسته های سیستم مراقبت های بهداشتی ملی است. برنامه آموزشی برای دانشکده پزشکی دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس TSMU یک مرحله ای است، تا حدی یکپارچه و شامل 360 واحد (1 واحد معادل 30 ساعت تحصیلی) است. هدف این برنامه ایجاد نتایجی برای عمل پزشکی است که با مرحله دوم آموزش عالی مطابقت دارد و به دکتر پزشکی MD منتهی می شود. برنامه آموزشی MD شامل: ماژول های آموزشی عمومی: فیزیک، زیست شناسی، زبان گرجی، زبان های خارجی، اصطلاحات پزشکی، و تاریخچه پزشکی است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در گرجستان می باشید:

مدت تحصیلهزینه تحصیل به دلارزبان تحصیلنرخ پذیرشنرخ فارغ التحصیلی
5-6 سال5000-$10000$گرجی-انگلیسی42%83%

مهارت های یک جراح مغز و اعصاب در گرجستان

دانش و درک – Certified Medical دارای علم طبیعی، دانش و مهارت های عملی در علوم رفتاری، اجتماعی و بالینی در دانش عمیق و سیستماتیک است. گروه های اصلی داروها، تجویز آنها را با توجه به شرایط و بیماری های بیمار می داند. دانش جامعی در مورد سیستم بهداشت عمومی دارد و نقش پزشکان را در این سیستم تصدیق می کند. دانش عمیقی از اصول اخلاقی و حقوقی دارد. راه های پیچیده حل مشکلات بالینی را تصدیق می کند. رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان در حال حاضر از رشته هایی است که تقاضای بالایی برای پذیرش دارد.

مهارت استفاده از دانش در عمل بر اساس دانش دریافتی قادر به ارزیابی و برنامه ریزی تست های تشخیصی موارد بالینی و همچنین موارد اورژانسی می باشد. اقدامات در زمینه بالینی داروهای مربوطه و سایر روش های درمانی؛ توانایی ارزیابی سود و خطر احتمالی درمان برای بیماران؛ دارای صلاحیت انجام دانش مربوط به روشهای عملی؛ مهارت های کار تیم چند رشته ای، همچنین اعضای عادی، و همچنین رهبر؛ قادر است وظایف را به وضوح تدوین کند. توافق با اعضای تیم، هماهنگ کردن فعالیت های آنها و ارزیابی کافی از توانایی اعضای گروه. ارزیابی مناسب شرایط درگیری و فورس ماژور؛ استفاده از دانش و روش ها در عمل پزشکی و تحقیق در مورد اصول علمی زیست پزشکی از مهم ترین مهارت های یک جراح مغز و اعصاب است.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه جراحی در گرجستان هستید:

نرخ اشتغال در حوزه جراحی در گرجستان

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در گرجستان

آکادمی علوم پزشکی گرجستان در سال 1994 تاسیس شد. این آکادمی اولین آکادمی علمی بود که به صورت جایگزین در اتحاد جماهیر شوروی سابق تأسیس شد. هدف آکادمی ارتقای کار خدمات پزشکی در گرجستان است. وظیفه اصلی آکادمی ایجاد شرایط بهینه برای توسعه علوم پزشکی در گرجستان از جمله توسعه حوزه های اولویت دار برای تحقیقات علمی، آموزش کارکنان علمی، معرفی پیشرفت های علم پزشکی، توسعه کوتاه و بلند مدت است. برنامه های مدت همچنین وظیفه آکادمی انجام امور مشاوره ای و کارشناسی برای دستگاه های دولتی و سایر ساختارهای دولتی است. فرهنگستان یک سازمان خودگردان، غیرانتفاعی و غیردولتی است که اساسنامه و مقررات انتخاباتی خود را دارد. این آکادمی توسط 29 پزشک با مدرک دکترای پزشکی و عنوان دکترای پزشکی، توسط جامعه فعال در تخصص های مختلف پزشکی گرجستان به رسمیت شناخته شده است.

تحصیل پزشکی در گرجستان مزایا بسیار خوبی را به همراه دارد که شما می توانید آینده شغلی و تحصیلی خوبی را در این کشور برای خود رقم بزنید. در میان آنها متخصصان برجسته گرجستان از هر دو حوزه پزشکی بنیادی و بالینی بودند. در میان بنیانگذاران آکادمی، ایمونولوژیست ها، مورفولوژیست ها، فیزیولوژیست ها، پاتولوژیست ها، درمانگران، جراحان، متخصصان اطفال، پزشکان پزشکی انتقادی و سایر تخصص ها بودند. با تصمیم مجلس مؤسسان، کلیه دانشگاهیان دارای تخصص های پزشکی در آکادمی ملی علوم گرجستان به عضویت آکادمی علوم پزشکی درآمدند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت بعد از تحصیل در گرجستان مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *