مهاجرت تحصیلی کلمبیا

رشته جراحی مغز و اعصاب در کلمبیا

رشته جراحی مغز و اعصاب در کلمبیا

رشته جراحی مغز و اعصاب در کلمبیا شامل تحصیل و درمان بیماری های مغز از طریق جراحی است. در کلمبیا می توانید تخصص خود را در این رشته اخذ کنید. در این کشور دانشجویان بین المللی می توانند با شرایط تحصیلی و رفاهی مناسب آینده شغلی خود را تامین کنند. در کلمبیا دانشگاه های پزشکی یکی از مناسب ترین و معروف ترین دانشگاه ها در جهان هستند. در نظر داشته باشید که کلمبیا یکی از کشورهایی است که در سال های اخیر دانشجویان بسیاری را جذب دانشگاه های پزشکی کرده اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در کشور کلمبیا و اخذ تخصص در رشته جراحی مغز و اعصاب در کلمبیا مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل در کلمبیا

هدف از تخصص در جراحی مغز و اعصاب، آموزش پزشک عمومی برای کسب دانش نظری، بالینی جراحی و آزمایشگاهی است که به او اجازه می دهد تا در پایان دوره مطالعه، سطح بالایی از خودمختاری در تصمیم گیری بالینی ایجاد کند. این برنامه در رابطه با برنامه ارائه شده در ایالات متحده پیکربندی شده است که توسط کمیسیون مشترک انجمن جراحی مغز و اعصاب آمریکا AANS و کنگره جراحان مغز و اعصاب اداره می شود، در سراسر جهان توسط بیماران، جامعه به طور کلی، سیستم های بهداشتی، دانشگاه ها به رسمیت شناخته شده است. و در خارج از دانشگاه توسط انجمن های مرتبط و علمی مختلف مانندWFSN فدراسیون جهانی جراحی مغز و اعصاب،AASN انجمن جراحی مغز و اعصاب آمریکا، CNS کنگره جراحان مغز و اعصاب،SCNC انجمن جراحی مغز و اعصاب کلمبیا و جوامع ملی مربوطه در جهان فعالیت دارد.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش از دانشگاه های کلمبیا برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب می باشید:

نرخ پذیرش از دانشگاه های کلمبیا برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب

الزامات تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در کلمبیا

مشتاق این تخصص باید یک پزشک عمومی آموزش دیده با علاقه واقعی به مدیریت بیماران مبتلا به آسیب شناسی جراحی مغز و اعصاب باشد. او باید توانایی انجام چندین عملکرد را به طور همزمان داشته باشد و تحت فشار به خوبی کار کند، رهبر باشد، در یک محیط تیمی به خوبی کار کند، منضبط و متعهد، فعال و پرسشگر باشد. رشته جراحی مغز و اعصاب توافق محکمی را بین یک دانشگاه شناخته شده و مدرن و یکی از موسسات بهداشتی با بزرگترین توسعه تکنولوژیکی، دسترسی علمی استثنایی و یک جاه طلبی علمی پایان ناپذیر ارائه می دهد. فارغ التحصیل تخصص در جراحی مغز و اعصاب ارائه شده توسط Universidad Icesi  Fundación Valle del Lili، یک متخصص با دانش و آمادگی لازم برای انجام مدیریت بهینه پزشکی و جراحی بیماران مبتلا به آسیب شناسی های جراحی مغز و اعصاب، چه موارد با پیچیدگی کم، متوسط یا بالا، خواهد بود.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در کلمبیا هستید:

نام دانشگاهرتبه در کلمبیارتبه در آمریکای لاتینرتبه در جهان
دانشگاه کارتاخنا16381
University of Antioquia218666
El Bosque University333847
National University of Colombia438908
University of the Valley541927
University of La Sabana642934
Pontifical Javeriana University749990

اخذ پذیرش در رشته جراحی مغز و اعصاب در کلمبیا

مدارک تحصیلی در کشور کلمبیا به مدت 6 سال طول می کشد. 2 سال اول فقط شامل تحصیلات کارشناسی است، در حالی که 2 سال بعدی در مورد علوم پایه پزشکی است. در 2 سال آخر تحصیل، دانش آموزان آموزش عملی بالینی را می گذرانند. در اکثر کالج ‌ها، روش درخواست برای دانشجویان کلمبیایی و بین‌ المللی یکسان است، اما تعدادی هستند که فرآیند جداگانه‌ای برای دانشجویان بین ‌المللی دارند. برخی از دانشگاه ها آزمون SAT برای تست مهارت متقاضیان در زبان کلمبیایی دارند و همچنین در صورتی که متقاضی از دبیرستان در یک کشور غیر انگلیسی زبان فارغ التحصیل شده باشد، آزمون تافل نیز دارد. اکثریت قریب به اتفاق دانشگاه ها برای دانشجویان بومی و بین المللی روند یکسانی دارند. این امر باعث می ‌شود پذیرش در دانشگاه ‌های پزشکی کلمبیا برای افراد بین ‌المللی تقریباً سخت باشد و تعداد کمی از آن ‌ها هر سال موفق می ‌شوند.

قبل از واجد شرایط بودن برای شرکت در امتحان نهایی، که پس از قبولی در آن به شما اجازه شروع کار به عنوان پزشک در کلمبیا را می دهد، باید با مدرک پزشکی مورد تایید کلمبیا فارغ التحصیل شده باشید. این مدرک می تواند از خود کشور یا از یک دانشگاه معتبر خارج از کشور باشد. اگر فارغ التحصیل یک دانشگاه شناخته شده نیستید، ممکن است لازم باشد چند ترم اضافی را در یک دانشگاه کلمبیا بگذرانید یا در یک آزمون واجد شرایط شرکت کنید، قبل از اینکه واجد شرایط شرکت در امتحان نهایی شوید. آزمون دیگری که باید قبل از امتحان نهایی انجام دهید، آزمون مقدماتی است. آزمون مقدماتی شامل یک بخش کتبی و یک مهارت بالینی است و 2 بار در سال برگزار می شود. رشته جراحی زنان و زایمان در کلمبیا ممکن است برای شما جالب توجه باشد.

اخذ پذیرش در رشته جراحی مغز و اعصاب در کلمبیا

مرکز رشته جراحی مغز و اعصاب در کلمبیا

مرکز پزشکی ایمباناکو واقع در کالی، کلمبیا، از سال 1976 شاهد تقاضای فزاینده ای برای خدمات مراقبت های بهداشتی خود بوده است. این بیمارستان در 8 مکان مختلف به عنوان تلاشی برای تمرین پزشکی خصوصی توسط گروهی از اساتید دانشکده پزشکی دانشگاه دل واله آغاز شد. چیزی که به عنوان یک ایده ساده برای راه اندازی چند کلینیک ترکیبی آغاز شد، اکنون درمان های پیشرفته ای را ارائه می دهد که 43 تخصص مختلف پزشکی را پوشش می دهد. از زمان آغاز به کار، این بیمارستان تحت یک سری توسعه‌ ها قرار گرفته است تا با ایده اصلی برای ایجاد جامعه ‌ای از بیماران وفادار و پایه‌گذاری مراقبت ‌های بهداشتی با کیفیت و مقرون ‌به ‌صرفه، هماهنگی داشته باشد. هزینه تحصیل پزشکی در کلمبیا در این تخصص شاید کمی گران باشد.

در طول 44 سال گذشته، بیمارستان تعهدی تزلزل ناپذیر برای حفظ زندگی با کمک امکانات پزشکی پیشرفته و تیم اختصاصی متخصصان پزشکی ارائه کرده است. این بیمارستان به تاسیس موسسه تحقیقاتی در سال 2010 افتخار می کند که در 143 مطالعه در زمینه های مختلف بالینی مشارکت داشته است. اینها شامل انکولوژی، عفونی، قلب، اطفال، چشم پزشکی و ارتوپدی است. این تسهیلات 350 تخته نشان دهنده برتری از طریق زیرساخت های پیشرفته و بی نظیر است، از جمله: خدمات اورژانس 24 ساعته با ارائه خدمات به موقع با کیفیت و گرما، تکنولوژی پیشرفته پزشکی و گروه بزرگی از پزشکان مجرب. یک واحد تصویربرداری تشخیصی پیشرفته که با نوآوری دائمی در فناوری مشخص می شود، خدمات رادیولوژی معمولی، سونوگرافی داپلر رنگی، اسکنر چند لایه، رادیولوژی دیجیتال، رزونانس مغناطیسی، ماموگرافی، رادیولوژی تخصصی و فلوروسکوپی را ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به کلمبیا پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *