مهاجرت تحصیلی کانادا

رشته جراحی مغز و اعصاب در کانادا

رشته جراحی مغز و اعصاب در کانادا

رشته جراحی مغز و اعصاب در کانادا در هر ایالت به زبان مخصوصی ارائه می شود ممکن است در یک ایالت فقط زبان فرانسوی تدریس شود. یا در یک ایالت دیگر انگلیسی و فرانسوی. ونکوور یکی از زیباترین شهرهای جهان است و میزبان المپیک زمستانی بوده است. ونکوور به دلیل فعالیت‌های فوق‌العاده در فضای باز، رستوران ‌ها و محیط امن شناخته شده است. بهترین پیست اسکی در آمریکای شمالی، Whistler-Blackcomb، 90 دقیقه با شما فاصله دارد. آب و هوای بی نظیر و معتدل اقیانوس آرام است. تمامی این ها می تواند کافی باشد تا شما تصمیم قطعی خود را برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در کانادا بگیرید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به مهاجرت تحصیلی شما کمک کرده و شما را از الزامات مهاجرت به کانادا مطلع می کند.

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در کانادا

بخش جراحی مغز و اعصاب برنامه های آموزشی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را برای دانشکده پزشکی UBC ارائه می دهد. برنامه آموزشی دستیاری جراحی مغز و اعصاب یک برنامه 6 ساله کاملاً معتبر است که توسط کالج سلطنتی پزشکان و جراحان کانادا تأیید شده است و به طور متوسط ​​برای 6 تا 8 نفر از رزیدنت ها در سطوح مختلف در هر زمان ثبت نام می شود. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که از تمامی امکانات وابسته و پرسنل کارکنان برای کمک به دستیاران در یادگیری جراحی مغز و اعصاب بالینی استفاده کند. چرخش دستیار بر اساس اهداف آموزش و الزامات آموزشی تخصصی در جراحی مغز و اعصاب است. علاوه بر جراحی مغز و اعصاب بالینی، دستیاران در سایر خدمات مرتبط با علوم اعصاب از جمله آسیب شناسی اعصاب، نورولوژی، رادیولوژی اعصاب و نوروپتالمولوژی فعالیت می کنند.

از طریق برنامه آموزشی بخش جراحی، بودجه جراحی مغز و اعصاب برای 1 تا 2 کارآموز در سال تضمین شده است. این تخصیص شامل اصول اساسی اصلی آموزش جراحی و تمام چرخش‌ها به بخش‌های وابسته است. فلوشیپ معتبر یک ساله در جراحی مغز و اعصاب کودکان یا کمک هزینه تحصیلی در جراحی مغز و اعصاب استریوتاکسیک و عملکردی در دسترس است. موقعیت های اضافی با بودجه خارجی در خدمات بزرگسالان در نظر گرفته می شود. دوره های تحصیلات تکمیلی منجر به دریافت مدرک کارشناسی ارشد در آموزش جراحی، اپیدمیولوژی بالینی و تحقیقات علوم پایه از طریق دپارتمان جراحی ارائه می شود.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در رشته جراحی مغز و اعصاب در کانادا می باشید:

نرخ اشتغال در رشته جراحی مغز و اعصاب در کانادا

دانشگاه های مغز و اعصاب در کانادا

کمک برای ترتیب دادن آموزش های پیشرفته پس از فارغ التحصیلی ممکن است برای برخی مانند موقعیت همکار بالینی در جراحی مغز و اعصاب یا در برنامه کارشناسی ارشد علوم جراحی ارائه شود. برنامه آموزشی دستیاری جراحی مغز و اعصاب در دانشگاه بریتیش کلمبیا به آموزش جامع و توسعه نسل بعدی رهبران در تمام زمینه های جراحی مغز و اعصاب اختصاص دارد. این شامل تأکید بر برتری بالینی در دانش و مهارت های فنی و همچنین بورس تحصیلی، رهبری، حمایت و تدریس است. این دانشگاه در تلاش است تا جراحان برتر بالینی را تربیت کند. همچنین در تلاش است تا فارغ التحصیلان خود را با مهارت های آکادمیک، رهبری و تدریس تجهیز کنند تا بتوانند در تمام زمینه های رشته خود در طول حرفه خود پیشرفت کنند.

این دانشگاه معتقد است که صرف نظر از مسیر شغلی آینده کارآموزان، همه کارآموزان باید برای تمرین در تمام زمینه‌های جراحی مغز و اعصاب بالینی مجهز باشند. از دستیاران برنامه انتظار می رود که برتری بالینی و آکادمیک را نشان دهند، مهارت های بین فردی و کار گروهی استثنایی، به پیشرفت دانش در این زمینه کمک می کند و احساس مسئولیت و تعهد نسبت به حرفه دارد. از ساکنان انتظار می رود که اعضای فعال جامعه باشند و تعادل را در زندگی نشان دهند، همانطور که با مشارکت در فعالیت های داوطلبانه، فوق برنامه یا سایر انواع فعالیت ها مشهود است.

بخش رشته جراحی مغز و اعصاب در کانادا

بخش جراحی مغز و اعصاب در گروه علوم اعصاب بالینی در دانشکده پزشکی و دندانپزشکی Schulich در دانشگاه غربی متشکل از دوازده جراح مغز و اعصاب مشاور است که علایق بالینی و آکادمیک شامل دامنه کامل جراحی مغز و اعصاب است. تعداد موارد بالینی یکی از بزرگترین موارد در کانادا با بیش از 1600 مورد عمل در سال است. یک سازمان فوق تخصصی مستقر در بخش، آموزش عالی را برای دستیاران در تمام جنبه های جراحی مغز و اعصاب ارائه کرده است. زمینه های مورد علاقه خاص شامل جراحی عصبی و عروقی، صرع و جراحی مغز و اعصاب عملکردی، عصبی انکولوژی و اختلالات پیچیده ستون فقرات است. برنامه جراحی مغز و اعصاب تنها برنامه ای در کانادا است که میزان موفقیت آن در بین کارآموزان کانادایی 100٪ است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه رشته جراحی مغز و اعصاب در کانادا می باشید:

نام دانشگاهرتبه در کانادارتبه در آمریکای شمالیرتبه در جهان
دانشگاه تورنتو157
University of British Columbia21429
دانشگاه کالگری Calgray در کانادا32977
McGill University43392
Queen’s University541124
University of Montreal647147
Western University749156
University of Alberta863199

بخش رشته جراحی مغز و اعصاب در کانادا

مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در کانادا

در آموزش دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی کانادا همچنان یکی از بالاترین اولویت های DCNS و بخش جراحی مغز و اعصاب است. دانشکده آموزشی متشکل از یک مکمل بزرگ از رهبران نظر کلیدی پویا است که تمام تخصص‌های فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب، از جمله ضایعات عروقی، مداخله‌ای، داخل جمجمه، قاعده جمجمه، صرع، علایق اعصاب عملکردی و محیطی را نمایندگی می‌کنند. علاوه بر این، دانشگاه کلگری دارای بزرگترین برنامه جامع جراحی ستون فقرات در کانادا با مجموع 11 جراح ستون فقرات تمام وقت است که از هر دو زمینه جراحی مغز و اعصاب و ارتوپدی هستند. رشته جراحی زنان و زایمان در کانادا هم می تواند یک انتخاب مناسبی باشد.

از لحظه ای که ساکنان وارد برنامه می شوند، به طور مداوم در ابتکارات تحقیقاتی و آموزشی درگیر هستند. منابع قابل توجهی هر ساله به تسهیل فعالیت های آکادمیک از طریق مشارکت اعضای هیئت علمی، کمک های مالی بررسی شده موجود، بودجه پروژه از منابع بخش و بخش و حداقل 12 ماه تحقیقات بالینی یا علوم پایه اختصاص می یابد. نیم روز آموزشی جراحی مغز و اعصاب هر هفته به مدت 3 ساعت در بعدازظهرهای دوشنبه اجرا می شود و شامل آناتومی عصبی و آزمایشگاه شبیه سازی می شود. جلسات توسط دستیاران رهبری و توسط دانشکده نظارت می شود و یک محیط یادگیری در حوزه تخصص جراحی مغز و اعصاب ایجاد می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای همراه جهت تحصیل در کانادا مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *