مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته جراحی مغز و اعصاب در پاراگوئه

رشته جراحی مغز و اعصاب در پاراگوئه

رشته جراحی مغز و اعصاب در پاراگوئه در 14 سال اخیر مورد توجه سرآمدان این علم و حرفه ار سراسر دنیا قرار گرفته است. براساس گزارشات دولت و بخش جراحان مغز و اعصاب کشور بیش از گذشته در این زمینه تحقیق و تدریس خواهند کرد. تروما و سکته مغزی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در بولیوی و پاراگوئه است. و عدم دسترسی به جراحی مغز و اعصاب منجر به مرگ و میر می شود. به دلیل کمبود متخصص در سراسر کشور و در دسترس نبودن آن ها سالانه تعداد قابل توجهی از افراد به همین دلیل جان خود را از دست داده و یا دچار آسیب های جبران ناپذیری می شوند. لذا این کشور از افراد متخصص و یا دانشجویانی که قصد تحصیل در این را دارند به شدت استقبال می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت و تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب راهنمای شماست.

تحصیل در پاراگوئه

کشور پاراگوئه متعهد به کاهش رنج، مرگ و ناتوانی ناشی از اختلالات و آسیب های عصبی است که به طور نامتناسبی بر بیماران در کشورهایی که در آن خدمت می کنند، تأثیر می گذارد. برای پیشبرد تلاش های خود در این تخصص، این کشور در حال افتتاح یک موسسه جدید جراحی مغز و اعصاب و مغز و اعصاب است. NNI برنامه‌ای از پل همبستگی، ابتکارات متعددی را در زمینه تحقیق، آموزش، بسیج منابع و خدمات در خود جای خواهد داد. همه اینها به نفع بیماران و پزشکان در آمریکای جنوبی است. تنها در آسونسیون، سالانه صدها بیمار جراحی مغز و اعصاب به دلیل ناتوانی در دسترسی به لوازم ضروری، دور می شوند. یکی از اهداف NNI رسیدگی به این نابرابری ها از طریق استراتژی های مشترک برای بسیج منابع پایدار است.

از طریق NNI، شما به کار برای باز کردن کانال های جدید برای تجهیزات جراحی مغز و اعصاب مقرون به صرفه که به مراقبت های نجات دهنده کمک می کند، ادامه خواهید داد. همچنین نقش روشنی برای NNI برای کمک به کاهش شکاف در آموزش فوق تخصصی وجود دارد. بسیاری از شرکای این مرکز در بولیوی و پاراگوئه در زمینه جراحی مغز و اعصاب بسیار آموزش دیده اند، اما به دنبال آموزش پیشرفته و تخصص مورد نیاز برای مدیریت برخی موارد پیچیده هستند. در دسامبر سال جاری، NNI با اعزام هیئت کوچکی از متخصصان فوق تخصصی برای کمک به جراحی های راهنمایی شده با همکاران پاراگوئه ای، به این نیاز پاسخ خواهد داد. در سال آینده، NNI قصد دارد یک کنفرانس رسمی در پاراگوئه با تمرکز بر جراحی عروق مغزی برگزار کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش دانشجویان بین المللی در پاراگوئه در حوزه پزشکی می باشید:

نرخ افزایش دانشجویان بین المللی در پاراگوئه در حوزه پزشکی

تحصیل رشته جراحی مغز و عصاب در پاراگوئه

هدف این برنامه ‌های آموزشی پیشرفته افزایش شایستگی جراحی است و جراحان محلی را قادر می‌سازد تا روش‌ های پیچیده عروقی مغزی را انجام دهند. در حوزه تحقیق ، اغلب به شما یادآوری می‌شود که «اگر آن را اندازه نگیرید، نمی‌توانید آن را بهبود ببخشید». با همکاری گروه تحقیقاتی جهانی سلامت در مورد آسیب عصبی، فدراسیون جهانی انجمن ‌های جراحی مغز و اعصاب و انجمن‌های جراحی مغز و اعصاب بولیوی و پاراگوئه، NNI ثبت ‌های نوروتروما را برای نقشه ‌برداری پیش بیمارستانی، حاد داخل بیمارستانی و پس از حاد اجرا خواهد کرد. مراقبت از بیماران مبتلا به آسیب های مغزی تروماتیک هم جزئی از این بخش است.

برای کمک به آموزش دستیاری، NNI به دنبال ایجاد مراکز آموزش مهارت جراحی است که اولین در نوع خود در هر کشور خواهد بود. در حال حاضر، دستیاران جراحی باید با هزینه های گزاف به کشورهای دیگر سفر کنند تا به آموزش میکرو جراحی دسترسی داشته باشند. برای ایمنی بیمار ضروری است که رزیدنت ها قبل از عمل بر روی بیمار زنده مهارت خود را در مهارت های جراحی و فنی نشان دهند. این ابتکار محیط های شبیه سازی بسیار مورد نیاز را برای ساکنین ایجاد می کند تا مهارت های جراحی و فنی خود را توسعه دهند، اصلاح کنند و نشان دهند. NNI با مشارکت انجمن های ملی جراحی مغز و اعصاب برای ایجاد مراکز آموزشی و کمک به توسعه و اجرای برنامه های درسی آموزشی کار خواهد کرد.

در بخش زیر شاهد رشته های مرتبط با جراحی مغز و اعصاب در پاراگوئه هستید:

رشته های مرتبط با جراحی مغز و اعصاب در پاراگوئه

مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در پاراگوئه

NNI همچنین برای پیشبرد آموزش عصبی کار خواهد کرد. پاییز امسال، تلاش ‌های بر آموزش پزشکان اطفال متمرکز بود که در کلینیک خود با بیماران صرعی مواجه می‌شوند. نزدیک به پنجاه متخصص اطفال و متخصص مغز و اعصاب هر ماه برای آموزش هایی که توسط متخصصان مغز و اعصاب اطفال می شود وارد سیستم شده اند. شرکت کنندگان اعتبار آموزش مداوم را از کالج پزشکی دریافت می کنند و می توانند به بیماران اطفال در سراسر کشور خدمات بهتری ارائه دهند. در نهایت، هدف اصلی مؤسسه ایجاد «مسیرهای مراقبت» برای بیماران با منابع محدود است. بیماران در دسترسی به مراقبت های جراحی مغز و اعصاب که نیاز دارند با موانع زیادی روبرو هستند. از طریق شبکه ‌ای از جراحان و موسسات محلی که در مأموریت مشترک هستند، هر سال برای تعدادی از بیماران عمل ‌های کم ‌هزینه ارائه می شود.

به این ترتیب، NNI و شرکا تلاش خواهند کرد تا با همان روحیه همبستگی که الهام بخش همه کارهای پل همبستگی است، به بیمار جراحی نادیده گرفته شده خدمت کنند. تمام فعالیت های NNI با نظارت شورای رهبری بین المللی توسعه و اجرا می شود. این ساختار نهادی جدید نشان ‌دهنده پیشرفت چشمگیر برنامه جراحی مغز و اعصاب است و خدمات هماهنگ ‌تر، فرصت ‌های تحقیقاتی گسترده ‌تر، و تقویت پیوندهای بین ‌المللی با جوامع حرفه‌ای و مؤسسات دانشگاهی را ارائه می‌کند. همه اینها برای بهبود بیماران و پزشکان است. آزمایشگاه جدید مهارت‌های میکروسرجری، فضایی را برای دستیاران جراحی با انگیزه فراهم می‌کند تا تکنیک ‌های پیشرفته ‌ای را انجام دهند که در نهایت می ‌تواند برای اختلالات عروق مغزی در یک محیط جراحی اعمال شود. رشته همه گیر شناسی در پاراگوئه هم در شرایط کنونی یک رشته جالب است.

دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در پاراگوئه

دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در پاراگوئه

دانشگاه دل نورته یا دانشگاه شمال در سال 1991 راه اندازی شد و شعار آن “کیفیت، علم و فرهنگ” است. این دانشگاه در شهر متوسط Asunción در پاراگوئه واقع شده است و دارای دانشکده‌ های علوم بهداشت، شیمی، پزشکی، حقوق، اقتصاد و تجارت، مهندسی، آموزش و علوم انسانی است. اولین دانشکده تحصیلات تکمیلی پاراگوئه و همچنین 13 دانشکده اجتماعی و 40 ساختمان در آن قرار دارد. امکانات داخل پردیس شامل 23 کتابخانه تحقیقاتی، بزرگترین مجموعه چند رسانه ای در منطقه مرکوسور، 47 آزمایشگاه و کلینیک با دانشکده های پیشرفته است. یک گالری هنری دانشگاه نیز وجود دارد. دانشکده پزشکی در دانشگاه دل نورته تنها دانشگاه در پاراگوئه است که جایزه نوبل پزشکی را دریافت کرده است. دانشگاه دل نورته پاراگوئه 70 توافقنامه و برنامه تبادل بین المللی را در سراسر جهان تنظیم کرده است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های تحصیل در پاراگوئه رشته جراحی مغز و اعصاب می باشید:

نام دانشگاهرتبه در پاراگوئهنرخ پذیرشنرخ فارغ التحصیلی
National University of Asuncion170%75%
Our Lady of the Assumption Catholic University260%80%

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای تحصیلی پاراگوئه به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *