مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته جراحی مغز و اعصاب در لیختن اشتاین

رشته جراحی مغز و اعصاب در لیختن اشتاین

در کنار رشته هایی مانند گوارش و قلب و عروق رشته جراحی مغز و اعصاب در لیختن اشتاین هم یک تخصص در زمینه مغز و جراحی مغز است. لیختن اشتاین که در اروپا واقع شده است تمام مزیت های یک کشور اروپایی آلمانی زبان دارد. با تسلط به زبان آلمانی این کشور هم یکی از کشورهایی است که می توانید به آن برای مهاجرت تحصیلی فکر کنید. برخی لیختن اشتاین را بیش از آلمان کاربردی و موثر تر در زندگی دانشجویی بین المللی می دانند. برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در لیختن اشتاین یک سری مدار اولیه و مدارک تخصصی نیاز است تا بتوانید به هدف خود برسید. به همین منظور می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مشاوره نمایید. در ادامه مقاله در زمینه بخش جراحی مغز و اعصاب در لیختن اشتاین صحبت می کنیم.

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در لیختن اشتاین

جراحی مغز و اعصاب بر مطالعه و درمان آسیب شناسی بالقوه جراحی سیستم عصبی مرکزی و محیطی تمرکز دارد. حوزه عمل آن بسیار گسترده است و به تخصص های پزشکی متعددی مانند مغز و اعصاب، انکولوژی و روانپزشکی مربوط می شود. همچنین زمینه های مشترکی با سایر تخصص های جراحی مانند جراحی ارتوپدی، جراحی فک و صورت، یا گوش و حلق و بینی دارد. بنابراین، برای پزشکانی که علاقه مند به تخصص در زمینه ای جذاب و پیچیده مانند جراحی مغز و اعصاب هستند، ضروری است که دائماً به روز باشند. تمرین های عملی که در آن فرآیند خودارزیابی می تواند برای بهبود یادگیری انجام شود در دانشگاه های لیختن اشتاین مورد توجه هستند.

درس‌ های نظری، پرسش‌ هایی از متخصص، انجمن ‌های مناظره درباره موضوعات بحث‌ برانگیز، و تکالیف تأمل فردی است. مدرک تخصص رشته جراحی مغز و اعصاب در لیختن اشتاین بهترین سرمایه‌گذاری است که می‌توانید هنگام انتخاب یک برنامه تجدیدنظر انجام دهید به 2 دلیل: علاوه بر به‌ روزرسانی دانش خود در جراحی مغز و اعصاب، مدرک تأیید شده توسط TECH را دریافت خواهید کرد و می توانید بلافاصله در این کشور مشغول به کار شوید و زندگی بسیار خوبی برای خود تشکیل دهید. کادر آموزشی شامل متخصصان پزشکی است که تجربیات خود را در این برنامه آموزشی به ارمغان می آورند و همچنین متخصصان مشهور از جوامع پیشرو و دانشگاه های معتبر.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص رشته جراحی مغز و اعصاب در لیختن اشتاین هستید:

زبان تحصیلمدت تحصیلنرخ فارغ التحصیلینرخ پذیرشبورسیه
آلمانی-انگلیسی5 سال79%31%بله

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در لیختن اشتاین

شرایط مطالعه رشته جراحی مغز و اعصاب در لیختن اشتاین

محتوای چند رسانه ای که با آخرین فناوری آموزشی توسعه یافته است، یادگیری موقعیتی و متنی را برای حرفه ای ها فراهم می کند، به عنوان مثال، یک محیط شبیه سازی شده که یک تجربه آموزشی همه جانبه را ارائه می دهد که برای آموزش در موقعیت های زندگی واقعی طراحی شده است. این برنامه حول محور یادگیری مبتنی بر مشکل طراحی شده است، جایی که متخصص پزشکی باید سعی کند موقعیت های مختلف تمرین حرفه ای را که در طول دوره ایجاد می شود، حل کند. برای این منظور، متخصص توسط یک سیستم ویدئویی تعاملی ابتکاری که توسط متخصصان مشهور و با تجربه در جراحی مغز و اعصاب با تجربه گسترده ایجاد شده است، کمک خواهد کرد. رشته همه گیرشناسی در لیختن اشتاین را نیز می توانید برای اخذ تخصص انتخاب کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری جراحان مغز و اعصاب در لیختن اشتاین هستید:

نرخ بیکاری جراحان مغز و اعصاب در لیختن اشتاین

مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در لیختن اشتاین

این برنامه حول محور یادگیری مبتنی بر مشکل طراحی شده است، جایی که متخصص پزشکی باید سعی کند موقعیت های مختلف تمرین حرفه ای را که در طول دوره ایجاد می شود، حل کند. برای این منظور، متخصص توسط یک سیستم ویدئویی تعاملی ابتکاری که توسط متخصصان مشهور و با تجربه در جراحی مغز و اعصاب با تجربه گسترده ایجاد شده است، کمک خواهد کرد. با پیشرفت هایی که در درمان جراحی تومورهای مغزی گلیال اتخاذ شده است و اینکه چگونه کاربرد آنها در بهبود پیش آگهی بیمار تعیین کننده است، آشنا شوید. اهمیت حفظ عملکرد عصبی در جراحی تومور گلیال و شناخت ابزارهای موجود در جراحی مغز و اعصاب برای دستیابی به این هدف را بشناسید.

در طول تحصیل در این رشته نقش سایر درمان های کمکی (رادیوتراپی و شیمی درمانی) را در درمان گلیوماهای مغزی و کمک آنها در بهبود پیش آگهی بیاموزید. در مورد نشانه های جراحی در پاتولوژی های بسیار شایع در جراحی مغز و اعصاب مانند متاستازها و مننژیوم ها و نقش سایر درمان های جایگزین بحث کنید. کسب دانش عمیق در مورد رویکردهای زاویه مخچه در درمان نوروم آکوستیک و سایر تومورهای زاویه مخچه، بحث در مورد مزایا و معایب هر رویکرد و نشانه های آن با توجه به متغیرهای بالینی و تشریحی هم بخشی از تحصیل شماست. در نهایت هم نکات کلیدی را که موفقیت رویکردهای آندوسکوپی برای تومورهای قاعده جمجمه و همچنین کاربرد آنها را با توجه به هر نوع ضایعه تومور تعیین کرده است، تجزیه و تحلیل کنید.

در کشور لیختن اشتاین مرکز گزوه جراحان مغز و اعصاب شامل بخش های زیر می شود:

  • نورونکولوژی
  • جراحی عروق
  • جراحی مغز و اعصاب عملکردی و استریوتاکتیک
  • جراحی قاعده جمجمه

تحصیل در دانشگاه های کشور لیختن اشتاین

تحصیل در لیختن اشتاین برای اکثر دانشجویان امری آسان است. فردی که در مؤسسه آموزش عالی دیگری تحصیل کرده و تحصیلات خود را خاتمه داده است، می تواند این تحصیلات را در دانشگاه های کشور لیختن اشتاین از سر بگیرد. در این صورت فرد باید ترم اول را بدون بدهی تحصیلی گذرانده باشد و درخواست کتبی خود را به دانشکده (واحد) محل ادامه تحصیل ارائه دهد. نتایج یادگیری فردی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه است، پس از ارزیابی انطباق آنها با الزامات برنامه تحصیلی ترجیحی، اعتبار خواهد داشت. نیمسال تحصیلی که دانشجو مجاز به ادامه تحصیل از آن می باشد به نسبت بین بخشی از برنامه تحصیلی که دانشجو در طول تحصیلات قبلی خود به پایان رسانده و واحدهای درسی (مدول) برنامه تحصیلی بستگی دارد. دانشجو برای ادامه تحصیل پذیرفته می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای تحصیلی لیختن اشتاین پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *