مهاجرت تحصیلی لهستان

رشته جراحی مغز و اعصاب در لهستان

رشته جراحی مغز و اعصاب در لهستان

از رشته هایی که در جهان مورد علاقه است رشته جراحی مغز و اعصاب است. تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در لهستان یکی از موقعیت های تحصیلی نسبتا عالی برای تحصیلات بین المللی در اروپا است. تحصیلات در یکی کشورهای اروپا خصوصا لهستان که شرایط تحصیلی خوبی برای پزشکی دارد می تواند شما را یک پزشک حاذق کند. در این کشور می توانید از ابتدا پزشکی بخوانید یا انکه با داشتن یک مدرک معتبر تحصیلات پزشکی از دیگر کشورها تحصیلات تکمیلی خود را ادامه دهید و یا تخصص ورد نظر خود را اخذ کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور و راهنمای شما در زمینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در لهستان مشاور شماست. در ادامه مقاله در خصوص دانشگاه های کشور لهستان که مناسب تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب است توضیح خواهیم داد.

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در لهستان

بخش جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان های جدید، که در آن طیف کاملی از خدمات جراحی مغز و اعصاب در دسترس است، با جراحان مغز و اعصاب با تجربه فراوان، که از روش ها و رویکردهای مدرن برای درمان بیمار استفاده می کنند، پرسنل است. جراحان مغز و اعصاب نیازهای فردی هر بیمار را در نظر می گیرند و با جدیدترین تکنولوژی ها و بهترین روش ها درمان را انجام می دهند. وضعیت هر بیمار به منظور انجام مناسب ترین درمان و دستیابی به بهترین نتایج به طور دقیق مورد مطالعه قرار می گیرد.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در لهستان می باشید:

نام دانشگاهرتبه در لهستانرتبه در اروپارتبه در جهان
دانشگاه پزشکی گدانسک1105259
Medical University of Silesia, Katowice2136372
Poznan University of Medical Sciences3141389
Medical University of Bialystok4176520
Medical University of Warsaw5178535

دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در لهستان

دانشگاه پزشکی پومرانین برای پذیرش حداقل 3 موضوع سطح پیشرفته نیاز دارد. دانش آموزان باید دروس سطح پیشرفته زیست شناسی و شیمی سایر موضوعات سطح در ریاضی یا فیزیک را داشته باشند. درخواست ها توسط کمیته ای که توسط هر دانشکده تعیین می شود با تجزیه و تحلیل اسناد موجود در پرونده های درخواست ارزیابی می شود. متقاضیانی که تحصیل به زبان انگلیسی را انتخاب می کنند فقط می توانند از محل های شهریه بهره مند شوند. دانشگاه پزشکی Pomeranian (PMU) در سال 1948 در Szczecin، لهستان تاسیس شد. 2 دانشکده در دانشگاه وجود دارد که به زبان انگلیسی تحصیل می کنند: دانشکده پزشکی و دانشکده پزشکی و دندانپزشکی.

دانشگاه پزشکی پومرانیان در شچین از سال 1966 در دانشکده پزشکی و از سال 2006 در دانشکده دندانپزشکی به زبان انگلیسی تحصیل می کند. در حال حاضر، دانشگاه پزشکی پومرانین در شچین بیش از 600 دانشجوی برنامه انگلیسی در هر دو دانشکده دارد. بیش از 250 دانشجو قبلاً با موفقیت از دانشکده های مربوطه فارغ التحصیل شده اند. دانشگاه هر سال 100 صندلی در دانشکده پزشکی و 30 صندلی در رشته های دیگر ارائه می دهد.

دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در لهستان

مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در لهستان

دانش‌آموزان متوجه می‌ شوند که Szczecin شهری پرجنب ‌و جوش با طیف وسیعی از امکانات اجتماعی، فرهنگی و تفریحی موجود در منطقه است. با تحصیل در Szczecin، فرد مزیت بیشتری از یادگیری در مورد یک فرهنگ جدید دریافت می کند. طبیعتاً، مطالعات پزشکی بیشتر زندگی روزمره دانشجویان را به خود اختصاص می دهد، اما Szczecin می تواند طیف گسترده ای از فعالیت ها را برای انجام در اوقات فراغت شما فراهم کند. دامنه فعالیت ‌ها از گلف، فوتبال و باشگاه ‌های ورزشی گرفته تا بولینگ، استخر. این شهر دارای زندگی فرهنگی گسترده ای با ارکستر فیلارمونیک، اپرا، گالری های هنری، کلوپ ها و غیره است.

جای تعجب نیست که لهستان یک گزینه برتر برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال تحصیل پزشکی هستند. خوشبختانه، بسیاری از دانشگاه ‌های لهستان برنامه ‌های مدرک پزشکی را ارائه می ‌دهند که همگی توسط پزشکان مشهور بین ‌المللی به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند. لهستان با دوره‌ ها و برنامه ‌های انگلیسی در همه سطوح، از برنامه ‌های 6 ساله کارشناسی گرفته تا برنامه‌ های 4 یا 5 ساله فارغ‌ التحصیل، و حتی برنامه‌ های دکترا، هر آنچه را که دانشجویان علاقه ‌مند به پزشکی نیاز دارند، در اختیار دارد. این واقعیت که مجموعه ‌ای از دانشگاه ‌های آن از زبان انگلیسی برای اجرای سخنرانی‌ های خود استفاده می‌ کنند، فقط به افزایش کیفیت آموزش و دسترسی به برنامه ‌ها کمک می‌ کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه جراحی در کشور لهستان هستید:

 

مهارت های یک جراح مغز و اعصاب در لهستان

توانایی گزارش دارای استدلال بالینی جامع، قادر به تجزیه و تحلیل انتقادی از بررسی داده های ناقص و متناقض، تشخیص افتراقی، برای ارائه تشخیص تمایز از مهارت لازم است. مهارت های ارتباطی توانایی برقراری ارتباط موثر نوشتاری و شفاهی در زبان مادری و خارجی در زمینه پزشکی. دارای مهارت مشاهده، گوش دادن، پرسیدن سوال و همچنین مهارت های ارتباط غیرکلامی است. توانایی استفاده از طیف کامل منابع آموزشی-اطلاعاتی، مدیریت فرآیند یادگیری خود؛ قادر به مدیریت زمان برای سازماندهی، انتخاب اولویت ها، خط مشی خصوصی مهلت ها و توانایی کاری توافق شده هم در این زمینه مهم است. توانایی به دست آوردن اطلاعات از منابع مختلف، پردازش و ارزیابی انتقادی آن و به روز رسانی مستمر دانش و توسعه حرفه ای مستمر توانایی ارزیابی عینی دانش و مهارت های پزشک را افزایش می دهد. رشته جراحی زنان و زایمان در لهستان رشته محبوبی در میان دانشجویان است.

تحصیل پزشکی در لهستان

تحصیل پزشکی در لهستان از شما یک متخصص ویژه خواهد ساخت. 6 سال پزشکی عمومی، 4 سال ورودی فارغ التحصیل، 5 سال دندانپزشکی و 5 سال داروسازی، 3 سال پرستاری از محبوب ترین دوره ها هستند. دوره های پایه به زبان انگلیسی از جمله برنامه های پزشکی هستند که دانشجویان را از همه جا جذب می کنند. دانشگاه های پزشکی لهستان یکی از بهترین گزینه ها برای آن دسته از دانشجویانی است که به دنبال تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در خارج از کشور هستند. بیش از 11 دانشکده پزشکی در لهستان برنامه های پزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. همراه با برنامه های ادغام پزشکی عمومی، دندانپزشکی و داروسازی، دانشگاه های پزشکی لهستان یک برنامه 4 ساله پزشکی ورودی فارغ التحصیل به زبان انگلیسی را ارائه می دهند که برای آن دسته از دانشجویان با مدرک لیسانس طراحی شده است.

علاقه مندان به تحصیل به زبان لهستانی می توانند 1 سال زبان لهستانی را دنبال کنند. برنامه های پزشکی انگلیسی دانشگاه های پزشکی در لهستان مطابق با استانداردهای آموزشی لهستانی و اتحادیه اروپا، وزارت آموزش ایالات متحده (برنامه وام استافورد) و هیئت های پزشکی در ایالات متحده است. فارغ التحصیلان برنامه های پزشکی انگلیسی در لهستان واجد شرایط درخواست برای برنامه های آموزشی رزیدنتی و تحصیلات تکمیلی در بیمارستان های آموزشی دانشگاهی در کشورهای مختلف می باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت پس از تحصیل در لهستان مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *