مهاجرت تحصیلی روسیه

رشته جراحی مغز و اعصاب در روسیه

رشته جراحی مغز و اعصاب در روسیه

رشته جراحی مغز و اعصاب در روسیه می تواند یک رتبه علمی و رتبه بالای اجتماعی و زندگی تمام و کمال را برای شما فراهم کند. جراحی مغز و اعصاب شاخه ای بسیار تخصصی از رشته پزشکی است که به درمان جراحی بیماری های سیستم عصبی می پردازد. با تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در روسیه می توانید به مدارج علمی بسیار خوبی دست یابید. با اتمام تحصیل می توانید هم در روسیه و هم در اروپا و آسیا مشغول به کار شوید. در ادامه این مطلب در زمینه نحوه تحصیل رشته جراحی در روسیه بیشتر خواهید خواند. همچنین می توانید با مشاوران متبحر در حوزه مهاجرت به روسیه جهت تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب مشاوره کنید.

تحصیل در روسیه

این برنامه با هدف تربیت کادر علمی و دانشگاهی با مهارت بالا انجام می شود که می توانند در زمینه جراحی مغز و اعصاب مربوطه و در زمینه های مرتبط با علم و آموزش عالی تحقیق کنند. این شامل سخنرانی های مقدماتی، تعداد زیادی از کلاس های عملی و سمینارها در بخش، سازمان های تحقیقاتی و مراکز مراقبت های بهداشتی سیستم مراقبت های بهداشتی است. دانشجویان تحصیلات تکمیلی زیر نظر دکترای علوم، روسای سازمان های پزشکی کار تحقیقاتی خود را آماده می کنند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی به طور مداوم تحقیقاتی با کیفیت بالا تولید می کنند که عمدتاً در بین المللی و در صورت لزوم در مجلات معتبر محلی منتشر می شود. دانشجویان کارشناسی ارشد تمام وقت به مدت 3 سال به صورت کامل و قراردادی مطابق با استاندارد آموزشی دولتی آموزش می بینند.

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد به مدت 4 سال به صورت تمام فاند و قراردادی مطابق با استاندارد آموزشی دولتی آموزش می بینند. هدف از استاندارد آموزشی تحصیلات تکمیلی آموزش عالی در تخصص جراحی مغز و اعصاب است. کارآموزی تحقیقات علمی در ارتباط نزدیک با کار تحقیقاتی یک دانشجوی کارشناسی ارشد سازماندهی می شود و به شکل گیری شایستگی های لازم برای انجام تحقیقات علمی و توسعه مهارت های کار تحقیقاتی علمی مستقل کمک می کند. دوره کارآموزی تدریس مستلزم یادگیری رشته های جراحی مغز و اعصاب است. دانش، مهارت ها و توانایی های به دست آمده در یادگیری این موضوع برای توسعه شایسته محتوای جلسات آموزشی ضروری است.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در رشته جراحی مغز و اعصاب در کشور روسیه می باشید:

رزیدنتی در رشته جراحی مغز و اعصاب در روسیه

دستیاری جراحی مغز و اعصاب شامل ماژول های عملی نظری و بالینی است. ویژگی های کلیدی آموزش نظری ماهیت بین رشته ای موضوعات و همچنین تأکید بر مطالعه مستقل است. رزیدنت ها یاد می گیرند که چگونه با ادبیات فعلی کار کنند، اطلاعات پزشکی را تجزیه و تحلیل کنند، و دانش نظری به دست آمده را با تجربه عملی بالینی خود مرتبط کنند. رزیدنسی در جراحی مغز و اعصاب برای آماده سازی متخصصان پزشکی واجد شرایط و آموزش دیده در جراحی مغز و اعصاب طراحی شده است. آنها توانایی کار مستقل در یک حوزه تخصصی پزشکی، از جمله مراقبت های پزشکی با تکنولوژی بالا را خواهند داشت. این آموزش به کارآموزان پیشینه عالی و گسترده ای در علوم پایه پزشکی و مهارت های حرفه ای، فنی و بالینی لازم در رشته خود ارائه می دهد. رشته جراحی زنان و زایمان در روسیه را نیز می توانید در لیست رشته های محبوب ببینید.

تحقیقات در رشته جراحی مغز و اعصاب در روسیه

برنامه آموزشی برای این تخصص شامل سخنرانی هایی در مورد موضوعات موضوعی مرتبط با جراحی مغز و اعصاب و سمینارها است. دستیاران و اساتید 2 بار در ماه گرد هم می‌آیند تا آخرین مقالات تحقیقاتی بالینی و علوم پایه را بررسی کنند، در مورد فعالیت‌های تحقیقاتی در حال انجام در دپارتمان اطلاعاتی کسب کنند و به دنبال پاسخ به سؤالات بالینی باشند. هر دستیار یک موضوع برای کار تحقیقاتی بالینی خود دارد و نتایج خود را چهار بار در سال گزارش می دهد. چندین بار در سال، ساکنان موارد جالب از خدمات مشاوره خود را به همتایان خود مرور می کنند. موارد پیچیده پزشکی با بررسی پاتولوژی ارائه می شود.

نمونه هایی از موضوعات تحقیق در سال های گذشته در طول تحصیل در روسیه در رشته جراح مغز و اعصاب عبارت است از:

  • تجزیه و تحلیل نتایج درمان اندوواسکولار بیماران مبتلا به تنگی آترواسکلروتیک داخل جمجمه
  • بررسی رویکردهای درمانی جراحی برای بیماران مبتلا به آنوریسم شریان های مهره ای و مخچه تحتانی خلفی
  • بررسی فراوانی و علل عود صرع لوب تمپورال پس از لوبکتومی گیجگاهی آنترومدیال

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته جراحی مغز و اعصاب در روسیه هستید:

نام دانشگاهرتبه در روسیهرتبه در اروپارتبه در جهان
Moscow State University1207634
Moscow Medical Academy2227707
Russian National Research Medical University3254816

تحقیقات در رشته جراحی مغز و اعصاب در روسیه

مرکز جراحی مغز و اعصاب در روسیه

بخش عمل بالینی در مرکز جراحی مغز و اعصاب فدرال انجام می شود. پزشکان مرکز فدرال جراحی مغز و اعصاب معلمان مؤسسه پزشکی و روانشناسی دانشگاه ایالتی نووسیبیرسک V. Zelman در بخش علوم اعصاب هستند. مرکز جراحی مغز و اعصاب فدرال دارای مدرن ترین تجهیزات جراحی مغز و اعصاب و تشخیصی برابر با بهترین کلینیک های جهان است. جلسات پزشکی با پزشکان مجرب هر هفته برگزار می شود تا در مورد تشخیص و درمان بیماری ها و موارد پیچیده بالینی به تفصیل بحث شود. دسترسی 24 ساعته ساکنین به پخش آنلاین از 8 مرکز عملیاتی فراهم شده و امکان تماشای زنده عملیات را دارند. چندین بار در ماه، این مرکز میزبان رویدادهای آموزشی و کنفرانس هایی با شرکت متخصصان کشورهای دیگر است.

مرکز جراحی مغز و اعصاب فدرال دارای 3 آزمایشگاه تحقیقاتی است که دستیاران می توانند مهارت های دستی خود را با توجه به برنامه های آموزشی ویژه با استفاده از تجهیزات میکروسکوپی، آندوسکوپی و اندوواسکولار توسعه دهند. دانش ‌آموزان مراحل متعددی از آموزش را طی می‌کنند که پیچیدگی بیشتری برای توسعه تکنیک ‌های جراحی خود را تحت هدایت جراحان مغز و اعصاب مجرب طی می‌کنند. مرکز اعصاب فدرال به طور منظم میزبان کلاس های کارشناسی ارشد و آموزش شبیه سازی در مورد تکنیک های مختلف دستکاری با استفاده از جدیدترین تجهیزات جراحی مغز و اعصاب است. مرکز فدرال جراحی مغز و اعصاب با پزشکان سایر کشورها به منظور دستیابی به سطح بین المللی در درمان آسیب شناسی های جراحی مغز و اعصاب همکاری می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط تحصیل و شرایط اعزام دانشجو به روسیه مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *