مهاجرت تحصیلی دومینیکا

رشته جراحی مغز و اعصاب در دومینیکا

رشته جراحی مغز و اعصاب در دومینیکا

رشته جراحی مغز و اعصاب در دومینیکا چند سالی است که توجه دانشجویان علاقمند تحصیل در این رشته را به خود جلب کرده است. ممکن است برای تبدیل شدن به یک جراح مغز و اعصاب زمان طولانی و تلاش زیادی لازم باشد. جراح مغز و اعصاب شدن حدود 16 سال به تحصیلات عالی نیاز دارد، از جمله 4 سال برای مدرک لیسانس، 4 سال دیگر برای دکترا، پس از آن یک سال کارآموزی در جراحی و یک دوره رزیدنتی 7 ساله. هیچ جدول زمانی استانداردی برای جراح مغز و اعصاب وجود ندارد و ساعات کاری متفاوت است. شما به طور کلی در حال تماس هستید و ساعت های طولانی در این زمینه کار می کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیل و مهاجرت به دومینیکا مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در دومینیکا

دانش آموزان با مدرک 2+10 و حداقل نمره %55 واجد شرایط درخواست برای آزمون ورودی پزشکی در سراسر کشور و همچنین توسط ایالت های جداگانه هستند. پاک کردن این آزمون برای ورود به یک کالج پزشکی برای مدرک MBBS مهم است. برخی از موسسات تست های جداگانه ای مانند AIIMS، AFMC، GMCH و غیره را انجام می دهند. این آزمون ها هر سال 1 بار با تعداد محدودی تلاش توسط یک داوطلب برگزار می شود. پس از اتمام آزمون ورودی پزشکی، دانشجویان می توانند در دوره 4 ساله MBBS در کالج های مربوطه پذیرش بگیرند. پس از MBBS، مدرک MS 1-2 ساله در جراحی مغز و اعصاب نیز اجباری است.

پس از اتمام دوره یا دوره کارشناسی ارشد جراحی مغز و اعصاب، داوطلبان می توانند خود را برای M.Ch Neurosurgery یا Master of Chirurgiae در جراحی مغز و اعصاب ثبت نام کنند که همچنین یک برنامه تحصیلات تکمیلی است که توسط دانشجویان و پزشکان برای دستیابی به تخصص در جراحی مغز و اعصاب انجام می شود. دوره 2-3 ساله و شامل آموزش تخصصی جراحی مغز و اعصاب می باشد. جراحان مغز و اعصاب پس از گذراندن تمامی دوره های آموزشی و تکمیل مدرک تحصیلی فوق لیسانس می توانند برای یافتن شغل در بیمارستان ها یا مراکز درمانی خصوصی و دولتی ثبت نام کنند. آنها حتی می توانند مراکز جراحی مغز و اعصاب خود را نیز ایجاد کنند.

شرایط مطالعه رشته جراحی مغز و اعصاب در دومینیکا

جراحان مغز و اعصاب مشتاق برای تبدیل شدن به یک جراح مغز و اعصاب موفق باید معیارهای خاصی را رعایت کنند. باید امتحان دوازدهم یا معادل آن را با حداقل 50% از یک هیئت شناخته شده گذرانده باشد. باید امتحان ورودی پزشکی را با حداقل برش تایید کرده باشید. حداقل سن 17 سال و حداکثر 35 سال در هنگام حضور در را داشته باشند. دارای مدرک MBBS از یک کالج پزشکی شناخته شده باشند. برای آزمون ورودی کارشناسی ارشد برای مدرک MS 1-2 سال حاضر باشند. مدرک فوق لیسانس را از کالج پزشکی معتبر دریافت کنید. برای 2-3 سال برای جراحی مغز و اعصاب M.Ch ثبت نام کنید.

در جدول زیر شاهد دروس رشته جراحی مغز و اعصاب در دومینیکا می باشید:

دروستعداد واحد
آناتومی انسان3
فیزیولوژی انسان2
بیوشیمی2
پزشکی جامعه3
پزشکی قانونی و سم شناسی3
آسيب شناسي2
عصب شناسی3
آسیب شناسی عصبی3
نوروآناتومی3

کارآموزی در رشته جراحی مفز و اعصاب در دومینیکا

کارآموزی در رشته جراحی مفز و اعصاب در دومینیکا

یک جراح مغز و اعصاب باید دارای مهارت های منحصر به فردی داشته باشد. توانایی درک واضح آناتومی انسان، فیزیولوژی و سایر موضوعات مرتبط و توانایی جمع آوری اطلاعات مرتبط با مطالعات از بدیهی ترین ویژگی های متخصص مغز و اعصاب است. توانایی درک روش های پیچیده جراحی مغز و اعصاب و امکان استفاده از دستگاه های رباتیک در حین جراحی نیز در سال های اخیر به مهارت جراح مغز و اعصاب در دومینیکا اضافه شده است. برنامه آموزشی تخصصی جراحی مغز و اعصاب شامل 8 سال آموزشی است. دانش ‌آموز می‌تواند توانایی‌ های اصلی جراحی را که در همه تخصص ‌های جراحی مشترک است، و همچنین مهارت ‌ها و شایستگی‌ ها در مراقبت ‌های اساسی جراحی مغز و اعصاب، علوم اعصاب بالینی، پزشکی اورژانس، و مراقبت ‌های عصبی فشرده در مراحل اولیه آموزش به دست آورد.

کارآموزان دانش نظری و توانایی های بالینی خود را که در مرحله اول آموزش در سطح متوسط ​​به دست آورده اند تقویت خواهند کرد. آنها همچنین اطلاعاتی در مورد عفونت های سیستم عصبی مرکزی، ترومای جمجمه، بیماری های دژنراتیو ستون فقرات، هیدروسفالی، خونریزی داخل جمجمه ای، انکولوژی عصبی، انکولوژی ستون فقرات و ترومای ستون فقرات به دست خواهند آورد. حرکت از آموزش جراحی مغز و اعصاب متوسط ​​به پیشرفته منوط به کسب مهارت های بالینی و جراحی لازم توسط دانشجویان است. آنها باید نشان دهند که می توانند طیف وسیعی از ارائه های جراحی اعصاب اورژانسی را مدیریت کنند و توانایی های میکروجراحی را به دست آورده اند. کارآموزان با توانایی های بالینی یا حرفه ای ناکافی برای آموزش هدفمند توصیه می شوند و به سطح نهایی نخواهند رسید. رشته همه گیر شناسی در دومینیکا هم برای شما جالب توجه باشد.

الزامات کارورزی در دومنیکیا

کارآموزان در مرحله نهایی زمان بیشتری را در اتاق عمل می گذرانند و زمان کمتری را برای اداره بخش و کلینیک های معمول سرپایی صرف می کنند. تحت نظارت مستقیم جراحان مغز و اعصاب اطفال، همه کارآموزان یک دوره شش ماهه را در یک سرویس جراحی مغز و اعصاب اطفال تکمیل خواهند کرد. پس از اتمام ST6، معاینه بین دانشگاهی در جراحی مغز و اعصاب اغلب انجام می شود. دانشگاه های دومینیکا شرایط متفاوتی برای کارورزی دارند. درخواست ها باید از طریق وب سایت هیئت امتحانات بین دانشگاهی انجام شود. کمیته تخصصی مشاوره پس از گذراندن دوره آموزشی و گذراندن آزمون، شایستگی زبان آموز را مشخص خواهد کرد. کمیته مشترک آموزش جراحی توصیه ای به GMC می کند و در صورت صلاحیت یافتن کارآموز، گواهی پایان دوره آموزشی دریافت می کند، در رجیستری متخصص ثبت می شود و واجد شرایط درخواست موقعیت مشاور خواهد بود.

کار در دومینیکا

پس از اقدامات موفق، تبدیل شدن به یک جراح مغز و اعصاب ممکن است با کمک به بیماران در غلبه بر مشکلات شدید، نتایج رضایت بخشی را به همراه داشته باشد. آنها انواع مختلفی از درمان های پیچیده را انجام می دهند. برای تبدیل شدن به یک جراح مغز و اعصاب به آموزش و آموزش دقیق نیاز است، که ممکن است رقابت در این زمینه را محدود کند. قبل از ورود به دانشکده پزشکی، باید مدرک لیسانس خود را گذرانده باشید و دانش کاری شیمی و زیست شناسی داشته باشید. جراحان مغز و اعصاب و دستیاران اغلب اولین کسانی هستند که به بیمارستان می آیند و آخرین کسانی هستند که بیمارستان را ترک می کنند. آنها اغلب در مورد گرفتن بهترین نتایج برای بیماران خود مصمم هستند.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه جراحی در دومینیکا هستید:

نرخ بیکاری در حوزه جراحی در دومینیکابرخی از رایج ترین فرصت های شغلی برای متخصصان مغز و اعصاب عبارتند از:

  • بیمارستان های دولتی
  • بیمارستان های ستون فقرات و مغز
  • بیمارستان های خصوصی
  • دانشکده های پزشکی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ اقامت از طریق تحصیل در دومینیکا مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *