مهاجرت تحصیلی بلاروس

رشته جراحی مغز و اعصاب در بلاروس

رشته جراحی مغز و اعصاب در بلاروس

رشته جراحی مغز و اعصاب در بلاروس قدمت اصیل و پر رونقی دارد و بخش بیماری های عصبی موسسه آموزش پیشرفته پزشکی بلاروس در سال 1947 تاسیس شد. در سال 193 به بخش نورولوژی و فیزیوتراپی تغییر نام داد.  در سال 2000 دوره ای در مورد جراحی مغز و اعصاب برگزار شد. در سال 2004، این بخش به بخش مغز و اعصاب و جراحی مغز و اعصاب آکادمی پزشکی بلاروس برای تحصیلات تکمیلی تغییر نام داد. در ادامه این مطالب در زمینه شرایط مهاجرت به بلاروس برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب بیشتر خواهیم گفت. می توانید برای اخذ مشاوره تخصصی در مورد تحصیل در دانشگاه های بلاروس و اخذ ویزا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

تحصیل پزشکی بالینی در بلاروس

پایگاه بالینی واحد مغز و اعصاب بخش پنجمین بیمارستان بالینی مینسک است. پایگاه بالینی واحد جراحی مغز و اعصاب، مرکز علمی و عملی جمهوری خواه برای مغز و اعصاب و جراحی مغز و اعصاب، بیمارستان فوریت های پزشکی مینسک است. همچنین، کارآموزان در مرکز علمی و عملی تروماتولوژی و ارتوپدی جمهوری، مرکز علمی و عملی جمهوری سلامت روان، مرکز علمی و عملی جمهوری انکولوژی و رادیولوژی پزشکی سخنرانی دارند. سالانه تعداد زیادی از دستیاران بالینی از کشورهای خارجی مانند گرجستان، فلسطین، تاجیکستان، نپال، قزاقستان در این بخش آموزش می بیند. گروه مغز و اعصاب و جراحی مغز و اعصاب در سال 1961 تاسیس شد. این یک واحد آموزشی و ساختاری از موسسه آموزشی “دانشگاه پزشکی دولتی گرودنو” است. در این بخش به بررسی رشته جراحی مغز و اعصاب در بلاروس می پردازیم.

جزییات دوره رشته جراحی مغز و اعصاب در بلاروس

تدریس این رشته در دپارتمان بر اساس برنامه درسی تدوین شده بر اساس برنامه های استاندارد و پایه، در تخصص های: مغز و اعصاب و جراحی مغز و اعصاب، مغز و اعصاب و پرستاری، روانشناسی اعصاب انجام می شود. این بخش رزیدنتی بالینی در رشته مغز و اعصاب ارائه می دهد. موسسه دولتی مرکز علمی و عملی جمهوری اعصاب و جراحی مغز و اعصاب موسسه پزشکی پیشرو با ارائه کمک های جراحی مغز و اعصاب به کودکان و بزرگسالان جمهوری بلاروس است. این مرکز طیف وسیعی از خدمات را در زمینه مغز و اعصاب و جراحی مغز و اعصاب از جمله به صورت پرداختی ارائه می دهد. کمک های مشاوره ای، تشخیصی و پزشکی توسط متخصصان مجرب، داوطلبان و دکترای علوم پزشکی، اساتید، ارائه می شود.

در جدول زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی جراحان در دانشگاه های این رشته بدین شرح می باشید:

سالنرخ فارغ التحصیلی
202043%
202135%
202230%

جزییات دوره رشته جراحی مغز و اعصاب در بلاروس

مزایا تحصیل پزشکی و رشته اعصاب در بلاروس

تجهیزات مدرن پزشکی، بکارگیری جدیدترین روش ها و دستاوردهای علم پزشکی کیفیت بالای کمک های پزشکی را تضمین می کند. این دوره به شما این فرصت را می دهد که تخصص شوید و در هر نقطه از جهان تمرین کنید، البته به شرطی که خوب مطالعه کرده باشید. همه چیز در مورد سلامت کلی پزشکی انسان است و شما آناتومی بدن انسان و نحوه درمان مسائل بهداشتی را یاد می گیرید. اگر خود را فردی دلسوز می دانید باید این حوزه را انتخاب کنید زیرا پزشکان نقش اصلی را در جامعه ایفا می کنند و همه به نحوی و گاهی برای مسائل بهداشتی به پزشک نیاز دارند. در حوزه تخصص مغز و اعصاب در بلاروس مهارت و و قدرت و دقت دست بسیار حائز اهمیت است.

متخصصان مغز و اعصاب در جامعه پزشکان از احترام بالایی برخوردارند چرا که حرفه آنها خدمت به مردم در صورت بروز مشکل بهداشتی است و هر انسانی به فردی که مددکار است احترام می گذارد. این حوزه بسیار گسترده است و زمینه های تحقیقی زیادی دارد که پایانی ندارد. فارغ التحصیلان رشته جراحی مغز و اعصاب می توانند در بخش دولتی یا خصوصی کار کنند و ممکن است در هر کشوری تمرین کنند. مدرک تخصص جراحی مغز و اعصاب درهای زیادی را به روی زندگی عملی شما باز می کند، اما همه اینها به تحصیلات شما بستگی دارد که چقدر به دوره خود در طول حرفه آکادمیک خود علاقه داشته اید. دقت داشته باشید که جراحی مغز یک تخصص پرطرفدار است. کشور بلاروس می تواند برای تحصیل جراحی مغز و اعصاب یک گزینه مناسب باشد.

دانشگاه رشته جراحی مغز و اعصاب در بلاروس

دانشگاه پزشکی یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها در این کشور است و شما می توانید تحصیلات عالی را در دانشگاه رشته جراحی مغز و اعصاب در بلاروس تجربه کنید. اولین دانشجویان در سال 1921 به این دانشگاه آمدند. در سال 2001 این دانشگاه نام دانشگاه پزشمکی بلاروس را اخذ کرد. برای سال ها دانشکده پزشکی عمومی تنها دانشکده دانشگاه بود و پزشکان را در عمل در تمام زمینه های پزشکی آموزش می داد. پس از تأسیس سایر دانشکده ها، دانشکده پزشکی عمومی متخصصانی را تربیت می کند که مسئول مراقبت های بهداشتی و ارتقاء، تشخیص، درمان، پیگیری و پیشگیری از بیماری های جمعیت بزرگسال هستند. نرخ اخذ دانشجویان بین المللی و نرخ پذیرش دانشجویان در این دانشگاه نیز نرخ مناسبی است.

در جدول زیر شاهد نرخ پذیرش دانشجویان بین المللی در دانشگاه پزشکی بلاروس می باشید:

نرخ پذیرش دانشجویان بین المللی در دانشگاه پزشکی بلاروس

تحصیل پزشکی در بلاروس

اگر به دنبال یک کالج یا دانشگاه پزشکی خوب در خارج از کشور هستید، تحصیل پزشکی در بلاروس یک فرصت عالی است. آموزش پزشکی در بلاروس به دلیل به رسمیت شناختن مدرک در سراسر جهان از ارزش زیادی برخوردار است. بسیاری از دانشجویان بین المللی تقریباً از تمام کشورهای جهان برای پیوستن به برنامه های پزشکی خود در بلاروس می آیند. بیشتر دانشجویان از هند، نیجریه، غنا، پاکستان، زامبیا، زیمباوه، سریلانک، مراکش، اردن، ترکیه، ایران، نامیبیا، کامرون، ترکمنستان، آذربایجان، ازبکستان و بسیاری دیگر می آیند. این به این دلیل است که در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، آن را با آموزش پزشکی با کیفیت در بلاروس برای دانشجویان بین المللی بسیار مقرون به صرفه می دانند. رشته همه گیر شناسی در بلاروس هم می تواند یک موقعیت خوب برای اخذ تخصص باشد.

در حال حاضر بیش از 200 دانشجوی بین المللی در حال تحصیل مدرک تخصص خود در بلاروس هستند و این استاندارد کیفیت بالای آموزش پزشکی در بلاروس را ثابت می کند. آنها همچنین ممکن است در انگلستان یا ایالات متحده آمریکا برای طرح تخصصی خود درخواست دهند، زیرا مدرک پزشکی که آنها به دست آورده اند توسط سازمان بهداشت جهانی به رسمیت شناخته شده است، بنابراین به آنها اجازه می دهد تا برای تخصص خود در هر جایی که دوست دارند مراجعه کنند. در بلاروس از تکنیک های مدرن برای آموزش عملی در دوره آموزش پزشکی استفاده می شود و کادر آموزشی کاملاً حرفه ای هستند تا بهترین پزشکان آینده را آماده کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به بلاروس مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *