مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته جراحی مغز و اعصاب در برزیل

رشته جراحی مغز و اعصاب در برزیل

رشته جراحی مغز و اعصاب در برزیل یکی از تخصص هایی است که منجر به شغل عالی و پردرآمد در این کشور برای متقاضیان بین المللی می شود. جراح مغز و اعصاب یک پزشک بسیار ماهر است که از تکنیک های جراحی برای درمان آسیب ها و بیماری های مغز و نخاع استفاده می کند. مراحل تبدیل شدن به یک جراح مغز و اعصاب شامل اخذ مدرک کارشناسی و پزشکی و گذراندن سال ها آموزش تخصصی اضافی است. اعصاب و سلول های عصبی پیام هایی را از مغز و نخاع به سایر قسمت های بدن از جمله اندام های حسی و اندام ها منتقل می کنند.

به عنوان مثال، هنگامی که انگشت خود را خرد می کنید، اعصاب نخ مانند در پاهای شما فورا پیام درد را به مغز شما ارسال می کند. سیستم عصبی بخشی از هر کاری است که انجام می دهید، از تنفس گرفته تا واکنش، یادآوری، تفکر و برنامه ریزی. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

دروس رشته جراحی مغز و اعصاب در برزیل

اختلالات سیستم عصبی از ناهنجاری های مادرزادی که به عنوان نقایص مادرزادی نیز شناخته می شوند تا تروما، تومورها، عفونت ها و بیماری های دژنراتیو را شامل می شود. اختلالات سیستم عصبی ممکن است ناشی از بیماری پارکینسون، بیماری آلزایمر، بیماری هانتینگتون، شود. اختلالات عملکردی، مانند سردردهای مزمن، صرع، سرگیجه و نورالژی، از جمله مواردی که در اثر زونا ایجاد می شود هم مرتبط با رشته جراحی مغز و اعصاب است. به دلیل وسعت بیماری ها و اثراتی شدید و گسترده ای که بر زندگی بیمار دارد این رشته یکی از مهم ترین رشته ها است.

در لیست زیر شاهد برخی از دروس رشته جراحی مغز و اعصاب در برزیل می باشید:

  • آناتومی انسان
  • فیزیولوژی انسان
  • بیوشیمی
  • پزشکی جامعه
  • پزشکی قانونی و سم شناسی
  • آسيب شناسي
  • میکروبیولوژی
  • رادیولوژی
  • عصب شناسی
  • آسیب شناسی عصبی

دانش‌آموز می‌تواند توانایی‌های اصلی جراحی را که در همه تخصص‌های جراحی مشترک است، و همچنین مهارت‌ها و شایستگی‌ها در مراقبت‌های اساسی جراحی مغز و اعصاب، علوم اعصاب بالینی، پزشکی اورژانس، و مراقبت‌های عصبی فشرده در مراحل اولیه آموزش به دست آورد. ST1 بر آموزش های بنیادی علوم اعصاب تمرکز دارد. آزمون عضویت در جراحان معمولاً در پایان ST2 انجام می شود و قبل از اینکه کارآموز بتواند به ST3 ادامه دهد باید قبول شود. کارآموزان دانش نظری و توانایی های بالینی خود را که در مرحله اول آموزش در سطح متوسط به دست آورده اند تقویت خواهند کرد. آنها همچنین اطلاعاتی در مورد عفونت های سیستم عصبی مرکزی، ترومای جمجمه، بیماری های دژنراتیو ستون فقرات، هیدروسفالی، خونریزی داخل جمجمه ای، انکولوژی عصبی، انکولوژی ستون فقرات و ترومای ستون فقرات به دست خواهند آورد.

دروس رشته جراحی مغز و اعصاب در برزیل

کارآموزی پزشکی بالینی در برزیل

حرکت از آموزش جراحی مغز و اعصاب متوسط به پیشرفته منوط به کسب مهارت های بالینی و جراحی لازم توسط دانشجویان است. آنها باید نشان دهند که می توانند طیف وسیعی از ارائه های جراحی اعصاب اورژانسی را مدیریت کنند و توانایی های میکروجراحی را به دست آورده اند. کارآموزان با توانایی های بالینی یا حرفه ای ناکافی برای آموزش هدفمند توصیه می شوند و به سطح نهایی ارتقا نمی یابند. کارآموزان در مرحله نهایی زمان بیشتری را در اتاق عمل سپری می کنند و زمان کمتری را برای اداره بخش و کلینیک های معمول سرپایی صرف می کنند. تحت نظارت مستقیم جراحان مغز و اعصاب اطفال، تمام کارآموزان یک دوره شش ماهه را در یک سرویس جراحی مغز و اعصاب اطفال تکمیل خواهند کرد. پس از اتمام ST6، معاینه بین دانشگاهی در جراحی مغز و اعصاب اغلب انجام می شود.

شرایط اشتغال در رشته جراحی مغز و اعصاب در برزیل

هر جراح مغز و اعصاب دارای گواهینامه هیئت مدیره واجد شرایط هیئت مدیره است، بسیاری از آنها دارای آموزش فلوشیپ پیشرفته در تخصص های کلیدی و/یا مدرک دوگانه هستند. ممکن است از جراح مغز و اعصاب به عنوان جراح مغز بشنوید، اما این کاملا دقیق نیست. جراحان مغز و اعصاب درمان جراحی را برای انواع اختلالات سیستم عصبی مرکزی و محیطی ارائه می دهند. این سیستم ها شامل اعصاب مغز و نخاع و همچنین اعصاب بقیه بدن هستند. قبل از اینکه بدانیم چگونه جراح مغز و اعصاب شویم، ابتدا بدانیم که جراح مغز و اعصاب کیست و چه کاری انجام می دهد. جراح مغز و اعصاب یک متخصص پزشکی است که در تشخیص مشکلات مبتنی بر نورولوژیک مرتبط با مغز، گردن و نخاع انسان متخصص است. جراح مغز و اعصاب همچنین بیمارانی را که دارای مشکلات مغز، گردن یا نخاع هستند، درمان و انجام می دهد.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی دانشجویان در رشته جراحی می باشید:

نرخ فارغ التحصیلی دانشجویان در رشته جراحی در برزیل

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در برزیل

مسیر تبدیل شدن به یک جراح مغز و اعصاب طولانی و سخت است که با مدرک لیسانس شروع می شود که شما را برای دانشکده پزشکی آماده می کند. اگر هنوز در دبیرستان هستید، می‌توانید با شرکت در کلاس‌هایی که شما را برای نیازهای یک برنامه پیش‌پزشکی در کالج آماده می‌کند، اقداماتی را برای تبدیل شدن به یک جراح مغز و اعصاب آغاز کنید. درس شما باید شامل زیست شناسی، شیمی، حساب دیفرانسیل و انتگرال، فیزیک و انگلیسی باشد. نمرات برتر، قرارگیری پیشرفته و کلاس های افتخاری می توانند به شما کمک کنند تا وارد یک برنامه پیش پزشکی خوب شوید. رزیدنت ها از هر گونه مسئولیت بالینی در طول سال های چهارم و پنجم برنامه رزیدنتی خود محفوظ هستند. این امر برای اطمینان از تمرکز ساکنان بر روی دانشگاهیان است که دانش و مفاهیم پیشینه خود را افزایش می دهد.

رشته همه گیر شناسی در برزیل هم می تواند برای شما موقعیت خوبی باشد. در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور برزیل برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور هستید:

نام دانشگاهرتبه در برزیلرتبه در آمریکای لاتینرتبه در جهاننرخ پذیرش
دانشگاه سائوپائولو11175%
دانشگاه فدرال سائوپائولو2210212%
دانشگاه فدرال میناس گرایس383998%
معرفی دانشگاه کمپیناس در برزیل
494065%
دانشگاه فدرال ریودوژانیرو5104855%
دانشگاه فدرال ریو گراند دو سول61151610%
دانشگاه فدرال فلومیننس71252225%

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به برزیل و همچنین  مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی از برزیل مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *