مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته جراحی مغز و اعصاب در انگلستان

رشته جراحی مغز و اعصاب در انگلستان

رشته جراحی مغز و اعصاب در انگلستان یکی از جذاب ترین تخصص ها در جهان و ویژه ترین موقعیت برای تحصیل این رشته است. دانش عالی آناتومی جراحی 3 بعدی برای عمل ایمن ضروری است. این امر به ویژه در مورد جراحی مغز و اعصاب که در آن مسیرهای دسترسی جراحی باریک است، مغز و ساختارهای اطراف آن قابل حرکت نیستند و عواقب یک اشتباه فاجعه بار است، صادق است. در ادامه مقاله می توانید به اطلاعات بیشتری در خصوص شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در انگلستان دست یابید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تیم مجرب و با سابقه عالی در زمینه مهاجرت تمام ابهامات شما را رفع می کنند و همراه و راهنمای شما در زمینه تحصیل جراحی مغز و اعصاب در انگلیس می باشد.

تحصیل مغز و اعصاب در UK

جراحی مغز و اعصاب یکی از پرطرفدارترین تخصص ها در سراسر جهان است. این یکی از رقابتی ترین تخصص ها در انگلستان است. کل فرآیند 8 سال طول می کشد و فرآیند استخدام با هدف انتخاب بهترین نامزدها انجام می شود. در مورد کل فرآیند انتخاب از درخواست آنلاین تا فرآیند مصاحبه، به ویژه با تغییرات بی سابقه ای که ویروس کرونا ایجاد کرده است، چیز زیادی گفته نشده است.پاندمی. باید نقشه راهی از کل فرآیند، از ابتدا تا انتها، وجود داشته باشد تا دانشجویان پزشکی و پزشکان اولیه را قادر سازد تا تصمیمی آگاهانه بگیرند و همچنین از قبل برای برآورده کردن معیارهای تعیین شده آماده شوند. برای برجسته کردن معایب دنبال کردن این تخصص آموزشی سخت در بریتانیا، به یک دیدگاه متعادل نیز نیاز است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های انگلستان برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب می باشید:

نام دانشگاهبریتانیااروپاجهان
دانشگاه کمبریج1413
University of Oxford21331
University College31842
University of Nottingham42967
Imperial College London566152
University of Edinburgh667153
University of Salford788212
King’s College London895228

طول دوره تحصیلی مغز و اعصاب در UK

همچنین ممکن است فارغ ‌التحصیلان بین ‌المللی چالش پزشکی متفاوتی را در طول فرآیند تجربه کنند. برنامه آموزشی جراحی مغز و اعصاب به مدت 8 سال از ST1 تا ST8 اجرا می شود. انتظار می رود کارآموزان قبل از ورود به برنامه، شایستگی های پایه را تکمیل کرده باشند. شواهد این امر شامل گواهی تکمیل برنامه بنیاد است که به کسانی که برنامه های سال پایه را تکمیل می کنند و فرم گواهی آمادگی برای ورود به آموزش تخصصی ​​برای کسانی که این کار را انجام نداده اند، اعطا می شود. 3 سال اول به داوطلب این امکان را می دهد که روی آموزش علوم اعصاب اصلی تمرکز کند و همچنین اصول جراحی پایه را بیاموزد. سه سال آینده نیاز است که نامزد بر اساس دانش موجود ایجاد کند و شایستگی ‌های خود را در مدیریت طیف گسترده ‌ای از شرایط جراحی مغز و اعصاب توسعه دهد.

در دو سال آخر، جراحان مغز و اعصاب به طور کامل به وظایف تئاتر متعهد خواهند بود و زمان بیشتری برای تثبیت جنبه های عملی برنامه آموزشی خواهند داشت. پس از اتمام برنامه، اگر از ST1، CCT به آنها تعلق می گیرد. کارآموزان همچنین می توانند از سطح ST2 وارد برنامه شوند، اما حتی رقابتی تر است. پس از آموزش، همراهان برای خدمت به عنوان مشاور در NHS استخدام می شوند. جراحی مغز و اعصاب یک تخصص کوچک با یکی از کمترین تعداد کارآموز و مشاور است. به همین دلیل، سطوح بالایی از رقابت در هر سطح وجود دارد. یک حرفه موفق در این تخصص نیازمند فداکاری و تعهد شدید است.

اشتغال در حوزه جراحی مغز و اعصاب در بریتانیا

این که آیا می خواهید برای مدت طولانی در بریتانیا بمانید یا پس از آن به جای دیگری مهاجرت کنید، به شما بستگی دارد. کار طولانی مدت به عنوان جراح مغز و اعصاب در بریتانیا بدون تبدیل شدن به یک مشاور شناخته شده میسر نیست. البته گزینه‌های دیگری مانند دنبال کردن شغل در تحقیقات، آموزش پزشکی، داروسازی، مدیریت بیمارستان و غیره نیز وجود دارد. با این حال، این مشاغل در این مقاله پوشش داده نمی‌شوند. خوبی در مورد بریتانیا این است که مسیرها انعطاف پذیر هستند و گزینه های زیادی وجود دارد. اما به همین دلیل است که بسیار گیج کننده است.

اگر می خواهید به عنوان یک جراح مغز و اعصاب مشاور در انگلستان شناخته شوید و واجد شرایط درخواست پست های مشاور دائمی در NHS باشید، باید در ثبت نام متخصص GMC باشید. بخش جراحی مغز و اعصاب رابطه نزدیکی با بخش جراحی مغز و اعصاب، بیمارستان دانشگاه کمبریج NHS Trust دارد. تحصیلات تکمیلی و آموزش، اعم از بالینی و آکادمیک، بخش مهمی از کار بخش ها است. این هدف برای کارآموزان جراحی مغز و اعصاب و جراحان مغز و اعصاب واجد شرایط است، اما دانشجویان پزشکی با علاقه به علوم اعصاب آن را آموزشی و الهام بخش یافته اند. رشته همه گیرشناسی در انگلستان را هم می توانید بررسی کنید.

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در انگلستان

این دوره طیف کامل برنامه درسی جراحی مغز و اعصاب را با تمرکز بر مطالبی که در متون استاندارد جراحی مغز و اعصاب پوشش داده نشده است، پوشش می دهد. این دوره در یک چرخه 6 ماهه در 5 دوره شامل نوروآنکولوژی و پایه جمجمه، جراحی ستون فقرات و اعصاب محیطی، جراحی نوروواسکولار و علوم پایه مرتبط با جراحی مغز و اعصاب اجرا می شود. فرآیند درک آناتومی جراحی هرگز کامل نیست. جراحان مغز و اعصاب بیشتر تجربیات خود را با مشاهده و انجام عمل به دست می آورند. تشریح جسد یک مکمل عالی است. در حال حاضر نسخه جنوب شرقی آسیای سخنرانی های کمبریج در آناتومی جراحی مغز و اعصاب در پاسخ به درخواست های بسیاری از جراحان مغز و اعصاب در منطقه ارائه شد. این توسط کمیته آناتومی جراحی مغز و اعصاب فدراسیون جهانی انجمن های جراحی مغز و اعصاب به رسمیت شناخته شده است.

مزایا تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در انگلستان

پیشرفت ‌ها در جراحی مغز و اعصاب، به ‌ویژه پیشرفت ‌ها در رادیولوژی مداخله ‌ای، تکنیک‌ های جراحی میکروسکوپی و تکنیک ‌های غیرتهاجمی باعث شده است که جراحان به طور فزاینده ‌ای در کنار متخصصان سایر رشته ‌های پزشکی کار کنند. جراحی مغز و اعصاب انگلستان تشخیص و مدیریت طیف وسیعی از شرایط مربوط به مغز، ستون فقرات و سیستم عصبی را فراهم می کند. تیم جراحان مغز و اعصاب از پیشرفته ترین تکنیک های جراحی برای درمان بیماری ها و اختلالات مغزی استفاده می کنند. برنامه آموزشی تحصیل پزشکی در انگلستان منعکس کننده تحولات در حال وقوع در علوم اعصاب بالینی و الزامات ارائه خدمات ملی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل دکترا در انگلستان پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *