مهاجرت تحصیلی گرجستان

رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان

رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان توسط دانشجویان بین المللی به خصوص ایرانیان مورد توجه واقع نشده است. این کشور کشور کوچکی با تنها 3.7 میلیون نفر جمعیت است که در منطقه قفقاز (اوراسیا) واقع شده است. این کشور تا زمان فروپاشی آن بخشی از اتحاد جماهیر شوروی بود و در سال 1991 مستقل شد. پس از انقلاب رز در سال 2003، زمانی که گرجی ها خواستار تغییر قدرت شدند، اصلاحات مهمی برای بهبود صنایع اقتصادی و ظرفیت نظامی کشور انجام شد.

و از آنجایی که آموزش یک عنصر اساسی برای داشتن جوامع بهتر است، سیستم آموزش عالی به طور قابل توجهی بهبود یافت. جذب دانشجویان بین المللی یکی از اولویت های دولت این کشور است، بنابراین آن ها برنامه های ویژه ای ایجاد کرده اند و برای رسیدن به آن ها تلاش کرده اند. این نگارش درباره تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان است که توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده شده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای آموزشی اروپایی و بین المللی می باشد. عوامل توسعه فناوری نیز به منظور ارتقای سطح تحقیقات علمی، آموزش و دانش به کار گرفته می شود. تحصیل در این کشور روان و منعطف در نظر گرفته می شود که این امکان را برای دانشجویان فراهم می کند تا بدون اینکه تحت فشار تحصیلی قرار بگیرند، تحصیل کنند. تحصیل در دانشگاه به سیستم ساعت ترم بستگی دارد. همانطور که اکثریت قریب به اتفاق مراکز آموزشی و دانشگاه ها در پایتخت این کشور واقع شده اند که باعث صرفه جویی در هزینه و زندگی برای دانشجویان به خصوص خارجی ها می شود. دولت 25% از بودجه خود را برای حمایت، توسعه و آموزش با کیفیت در تمام سطوح تأمین می کند.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان بین دانشگاه های دولتی و خصوصی معتبر متفاوت است. در این کشور بیش از 60 موسسه آموزشی و برنامه تحصیلی مختلف وجود دارد. در این کشور مدارک تحصیلی در انواع مختلف به خصوص در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا اعطاء می شود. در آنجا آموزش فنی و حرفه ای نیز وجود دارد. تمامی دانشگاه های این کشور در کشورهای عربی به طور خاص و در کشورهای جهان به طور کلی به رسمیت شناخته می شوند. همانطور که سیستم آموزشی در این کشور از طریق سیستم های دانشگاهی دوره های آموزشی را برای دانشجویانی که واجد شرایط ورود به دانشگاه نیستند فراهم می کند. دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان مناسب است.

هزینه تحصیل در گرجستان

هزینه تحصیل در گرجستان در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترهزینه به دلار
کمترین1500$
بیشترین3000$

این در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه است. میزان دقیق شهریه و هزینه مدرسه به دانشگاه و برنامه انتخابی شما بستگی دارد. این کشور دارای دانشگاه های دولتی و خصوصی است که شهریه سالانه دریافت می کنند. با این حال، اکثر آن ها بسیار مقرون به صرفه هستند. برنامه های زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی کمی گران تر است. قیمت ها معمولا از 2500$ تا 5000$ (دلار) است. چند استثنا وجود دارد که شامل برنامه های تخصصی تر مانند پزشکی یا MBA است. هزینه زندگی در گرجستان هزینه دیگری است که دانشجویان باید در نظر داشته باشند. هزینه های ضروری عبارتند از:

هزینه های ضروری در گرجستان

درخواست تحصیلی در گرجستان

دانشجویان داخلی برای پذیرش در یکی از دانشگاه های گرجستان باید آزمون های سراسری یکپارچه را بگذرانند. با این حال، این نمی تواند برای دانشجویان بین المللی صادق باشد. زیرا برخی از رشته ها نیازی به شرکت در آزمون ندارند. پس از انتخاب برنامه و ارسال مدارک مورد نیاز، می توانید با وزارت آموزش و علوم گرجستان (MES) و NCEQE برای دریافت اطلاعات و کمک بیشتر تماس بگیرید. این ها موسسات رسمی مسئول برنامه های بین المللی و متقاضیان هستند. مدارک مورد نیاز ممکن است بسته به مدرک، برنامه و دانشگاه انتخابی شما متفاوت باشد.

معمولا دانشگاه های این کشور مدارک زیر را می خواهند:

  • مدارک تحصیلی،
  • مهارت زبان و
  • شرایط ویزا

همه چیز را می توان به صورت آنلاین انجام داد، و پس از پذیرش، می توانید به این کشور پرواز کنید و اجازه اقامت خود را تضمین کنید.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان

7 تخصص فرعی رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان عبارتند از:

تخصصشرح
پزشکی مراقبت های ویژهاین تخصص شامل تشخیص، درمان و حمایت از بیماران بدحال و آسیب دیده است.
برنامه ریزی خانواده پیچیدهیک متخصص زنان و زایمان که در برنامه ریزی پیچیده خانواده تخصص دارد با زنانی کار می کند که شرایط پیچیده ای دارند و آن ها با ارائه دهندگان دیگر مشورت می کنند تا از مراقبت های باروری مناسب برای بیماران خود اطمینان حاصل کنند.
پزشکی لگن زنان و جراحی ترمیمیپزشکانی که در زمینه پزشکی لگن زنان و جراحی ترمیمی تخصص دارند، درمان های پزشکی و جراحی را برای زنان مبتلا به اختلالات کف لگن ارائه می دهند.
انکولوژی زنان و زایمانپزشکانی که این فوق تخصص OB/GYN را انجام می دهند در تکنیک های مورد استفاده برای ارائه بهترین درمان ممکن برای بیماران مبتلا به سرطان های زنان آموزش دیده اند.
آسایشگاه و طب تسکینیمتخصصین OB/GYN که این فوق تخصص را انجام می دهند با بیمارانی کار می کنند که دارای بیماری های محدود کننده زندگی هستند و برای بهینه سازی کیفیت زندگی و به حداقل رساندن رنج تلاش می کنند.
پزشکی مادر و جنینپزشکان متخصص زنان و زایمان که طب مادر و جنین را انجام می دهند در رسیدگی به نگرانی های سلامت مادر و جنین متخصص هستند و همچنین به مدیریت عوارض ناشی از بارداری کمک می کنند.
غدد درون ریز و ناباروری باروریمتخصصان غدد تولید مثل متخصصین زنان و زایمان هستند که مسائل باروری و اختلالات هورمونی را ارزیابی و درمان می کنند.

حقوق ماهیانه کار در گرجستان برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در گرجستان برای متخصصان زنان و زایمانموسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند شما عزیزان را در امر تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در گرجستان یاری کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *