مهاجرت تحصیلی چین

رشته جراحی زنان و زایمان در چین

رشته جراحی زنان و زایمان در چین

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در چین دانشجویان گزینه های بسیاری دارند که تمامی آن ها کیفیت آموزشی بالایی دارند. دولت این کشور متعهد شده است که دانشگاه های «در کلاس جهانی» بیشتری ایجاد کند و تعداد بیشتری از دانشجویان بین المللی را جذب کند. در واقع، این کشور قصد دارد حدود 500000 دانشجوی بین المللی در دانشگاه های خود ثبت نام کند. بنابراین می توانید مطمئن باشید که هنگام تصمیم گیری تنها نخواهید بود.

همچنین می توانید از ارزش پولی خود مطمئن باشید. زیرا هزینه های تحصیل در مقایسه با کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا نسبتا پایین است. فرصت سفر و کشف پرجمعیت ترین کشور جهان یکی دیگر از جذابیت های بزرگ برای دانشجویان خارجی است. بسیاری از تعطیلات تحصیلی خود استفاده می کنند تا تاریخ، فرهنگ، آب و هوا و چشم اندازهای غنی را تجربه کنند که بسیار متفاوت از سرزمین خودشان است.

در حالی که در سبک زندگی چینی غوطه ور هستید، زمان زیادی برای یادگیری زبان دوم خواهید داشت. که به احتمال زیاد ماندارین، رایج ترین زبان این کشور است. پس از فارغ التحصیلی، چشم انداز شما خوب است، زیرا بسیاری از کارفرمایان در این کشور نامزدهایی را ترجیح می دهند که تجربه ای از فرهنگ چینی و دانش زبان های محلی داشته باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای متقاضیان رشته جراحی زنان و زایمان در چین این نگارش را تهیه کرده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در چین

اکثر موسسات آموزش عالی در این کشور دولتی هستند و توسط وزارت آموزش اداره می شوند. آن ها عبارتند از:

موسسات اموزش عالی در کشور  چینحدود 600 دانشگاه از 3000 دانشگاه و کالج برای پذیرش دانشجویان بین المللی واجد شرایط هستند. این موسسات ترکیبی از دوره های کوتاه مدت، مطالعات زبان و مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهند. برخی از دانشگاه ها بر روی یک رشته تحصیلی خاص تمرکز می کنند و از این حوزه تخصصی در عنوان خود استفاده می کنند. برای مثال، می توان به دانشگاه های موسسه فناوری پکن، دانشگاه کشاورزی چین و دانشگاه اقیانوس چین اشاره کرد.

دانشگاه هایی که برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در چین توصیه می شود، عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه چینی هنگ کنگ81
دانشگاه هنگ کنگ93
دانشگاه پکن94
دانشگاه جیائو تونگ شانگهای164
دانشگاه فودان176
سان یات – دانشگاه سن187
دانشگاه پزشکی پایتخت205
کالج پزشکی اتحادیه پکن206
دانشگاه سیچوان215
دانشگاه ژجیانگ224

سال تحصیلی در این کشور به 2 ترم تقسیم می شود و از سپتامبر تا ژانویه ادامه دارد. تاریخ شروع در دانشگاه های این کشور با تقویم دانشگاهی غربی متفاوت است. زیرا ترم پاییز بین فوریه و جولای است. ترم بهار بین سپتامبر و ژانویه است.

هزینه رشته جراحی زنان و زایمان در چین

تحصیل در چین در مقایسه با ایالات متحده آمریکا یا بریتانیا نسبتا ارزان است. شهرهای بزرگتر در سواحل شرقی (پکن، شانگهای و هنگ کنگ) نسبت به شهرها و شهرهای کوچکتر داخلی هزینه بیشتری برای اقامت و هزینه تحصیل خواهند داشت. هزینه های دوره با هر برنامه، مؤسسه و مکان متفاوت است و معمولا هر سال افزایش می یابد. بنابراین با بخش پذیرش دانشگاه انتخابی خود تماس بگیرید تا مبلغ دقیقی را که می پردازید، بدانید.

با این حال، معمولا باید انتظار داشته باشید که بین 1320£ تا 2400£ (پوند) شهریه در سال برای مدارک کارشناسی بپردازید، در حالی که دوره های بازرگانی، مهندسی و پزشکی به طور متوسط 18319£ پوند تا 38166£ (پوند) در سال هزینه دارند. هنگام درخواست برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در چین، باید موارد زیر را نیز در نظر بگیرید:

  • هزینه های درخواست
  • هزینه های ویزا
  • مخارج سفر
  • هزینه های زندگی
  • هزینه های اقامت

هزینه رشته جراحی زنان و زایمان در چین

ویزای تحصیلی چین

دانشجویان خارجی که قصد تحصیل در این کشور را دارند باید ویزا دریافت کنند. بهترین زمان برای درخواست زمانی است که نامه پذیرش خود را از موسسه خود دریافت کردید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سفارت این کشور محلی خود مراجعه کنید.

نوع ویزای مورد نیاز به طول دوره شما بستگی دارد:

  • برای دوره تحصیلی که بیش از 180 روز نباشد، به ویزای X2 نیاز دارید.
  • اگر قصد دارید بیش از 6 ماه در این کشور تحصیل کنید، به ویزای X1 نیاز دارید.

برای درخواست ویزای X1 به موارد زیر نیاز دارید:

  • پاسپورت شما با حداقل 12 ماه اعتبار باقی مانده و صفحات خالی ویزا
  • یک فرم درخواست ویزا تکمیل شده با یک عکس گذرنامه رنگی اخیر
  • اصل و یک کپی از نامه پذیرش صادر شده توسط مدرسه یا موسسه شما
  • اصل و فتوکپی فرم درخواست ویزا برای تحصیل در این کشور (برای JW201 یا JW202)
  • اطلاعیه پذیرش از دانشگاهی که در آن تحصیل خواهید کرد.
  • تکمیل فرم درخواست خدمات ویزا آنلاین
  • پرداخت هزینه درخواست شما

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در چین

رشته جراحی زنان و زایمان در چین و مامایی یک روش جراحی است که در آن یک یا چند برش از طریق شکم و رحم مادر برای زایمان یک یا چند نوزاد ایجاد می‌شود. سزارین اغلب زمانی انجام می شود که زایمان جان یا سلامت نوزاد یا مادر را به خطر بیندازد. برخی نیز بنا به درخواست و بدون دلیل پزشکی انجام می شوند.

سزارین یک روش جراحی است که در آن یک یا چند برش از طریق شکم و رحم مادر برای زایمان یک یا چند نوزاد ایجاد می‌شود. سزارین اغلب زمانی انجام می شود که زایمان جان یا سلامت نوزاد یا مادر را به خطر بیندازد. برخی نیز بنا به درخواست و بدون دلیل پزشکی انجام می شوند. سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند که آن ها فقط باید بر اساس نیاز پزشکی انجام شوند.

سزارین زمانی توصیه می شود که زایمان ممکن است برای مادر یا نوزاد خطری داشته باشد. سزارین نیز برای ترجیح شخصی انجام می شود اما توصیه نمی شود. سزارین های برنامه ریزی شده که به عنوان سزارین انتخابی نیز شناخته می شوند، نباید قبل از هفته 39 بارداری برنامه ریزی شوند، مگر اینکه دلیل پزشکی برای انجام این کار وجود داشته باشد. حقوق ماهیانه کار در چین برای متخصصان جراحی زنان و زایمان در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در چین برای متخصصان جراحی زنان و زایمان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن کادر مجرب می تواند کسانی که قصد مهاجرت به چین دارند، خدمات ارائه دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *