مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته جراحی زنان و زایمان در پرتغال

رشته جراحی زنان و زایمان در پرتغال

رشته جراحی زنان و زایمان در پرتغال یکی از زیر شاخه های رشته پزشکی است که برترین دانشگاه های این کشور آن را ارائه می دهند. این کشور در سرزمین اصلی اروپا و در شبه جزیره ایبری واقع شده است و یکی از قدیمی ترین ایالت های اروپا است. این کشور اولین امپراتوری جهانی را در قرن پانزدهم و شانزدهم تأسیس کرد. این امر آن ها را به یکی از قدرت های بزرگ اقتصادی، نظامی و سیاسی جهان تبدیل کرد. در سال 1910، یک انقلاب، سلطنت را سرنگون کرد، به این معنی که این کشور به یک کشور دموکراتیک تبدیل شد. اکتشاف این کشور عناصری از فرهنگ آن ها را در سراسر جهان به جا گذاشته است.

این کشور یکی از اعضای اتحادیه اروپا و سازمان ملل است و یکی از اعضای موسس ناتو، منطقه یورو و OECD بود. این کشور به خوبی توسعه یافته، با اقتصاد پیشرفته با درآمد بالا و استانداردهای زندگی بالا است. این کشور به خاطر صلح ‌آمیز و باثبات بودن، از نظر دموکراسی، پیشرفت اجتماعی، آزادی اخلاقی و رفاه و همچنین بسیاری از عوامل مطلوب دیگر، شهرت دارد. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش رشته جراحی زنان و زایمان در پرتغال را بررسی کرده اند.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در پرتغال

با پذیرش فرآیند بولونیا، این کشور سخت کار کرده است تا اطمینان حاصل کند که آموزش عالی آن ها از استاندارد بالایی برخوردار است. موسسات آموزش عالی دولتی و خصوصی را خواهید دید. این ها معمولا به 2 نوع تقسیم می شوند. دانشگاه ها و پلی تکنیک ها دانشگاه ها متمرکز بر تحقیقات هستند و مدارک تحصیلی مانند پزشکی، علوم طبیعی و حقوق ارائه می دهند. پلی تکنیک برای مشاغلی مانند پرستاری، حسابداری و تدریس آموزش های حرفه ای ارائه می دهد. هر دو نوع موسسه سه جایزه را ارائه می دهند

  • Licenciado (کارشناسی)
  • Mestre (کارشناسی ارشد)
  • Doutor (دکترا)

ورود به دانشگاه های این کشور می تواند رقابتی باشد و همه متقاضیان باید در آزمون ورودی شرکت کنند. شما 4 دانشگاه این کشور را در رتبه بندی 500 دانشگاه جهانی QS در سال 2023 خواهید دید که دانشگاه پورتو با رتبه 295 بالاترین رتبه را دارد. قدیمی ترین دانشگاه این کشور دانشگاه کویمبرا است و در رتبه 455 قرار دارد. موقعیت این کشور و همچنین سیستم آموزش عالی موفق، این کشور را به مقصدی جذاب برای دانشجویانی تبدیل کرده است که به دنبال تجربه ای جالب و پر جنب و جوش هستند.

نمودار زیر دانشگاه هایی که برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در پرتغال مناسب هستند را نشان می دهد:

دانشگاه هایی که برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در پرتغال

هزینه تحصیل و زندگی در پرتغال

موسسات در این کشور به شدت توسط دولت حمایت می شوند. این بدان معناست که شهریه ها نسبت به سایر کشورهای اروپایی کمتر است. هر دو موسسات دولتی و خصوصی مجاز به تعیین شهریه خود هستند، اما یک موسسه دولتی هزینه کمتری خواهد داشت. اگر در دانشگاه خصوصی تحصیل کنید به احتمال زیاد شهریه ماهانه و در دانشگاه دولتی به احتمال زیاد شهریه سالیانه پرداخت خواهید کرد.

هزینه تحصیل در پرتغال در جدول زیر بررسی شده است:

پارامترهزینه به یورو
کارشناسیبین 950€ تا 1250€
کارشناسی ارشدبین 2500€ تا 3000€

ممکن است واجد شرایط دریافت بورسیه باشید، برای بورسیه های پیشنهادی با موسسه خود مشورت کنید. توصیه می شود که برای هزینه های زندگی سالانه بین 8000€ تا 10500€ (یورو) بودجه داشته باشید، اما زندگی در شهر بزرگتری مانند لیسبون هزینه های زندگی شما را گران تر می کند. اگر اقامت در دانشگاه را انتخاب کنید، هزینه آن بین 150€ تا 250€ (یورو) در ماه خواهد بود و خوابگاه خصوصی حدود 400€ (یورو) در ماه هزینه دارد.

دانشجویان اتحادیه اروپا اجازه دارند تا 20 ساعت در هفته در طول ترم و تمام وقت در طول تعطیلات کار کنند. بنابراین ممکن است بتوانید هزینه های زندگی خود را تکمیل کنید. با این حال، برای تأمین مالی تحصیل خود نباید به این موضوع اعتماد کرد. اگر می خواهید شغلی پیدا کنید، دانش زبان پرتغالی مفید خواهد بود.

ویزای تحصیلی پرتغال

اگر اهل کشوری به جزء اتحادیه اروپا هستید، باید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید. شما می توانید این کار را در سفارت یا کنسولگری این کشور در کشور خود انجام دهید. برای اخذ ویزا باید مدارک متعددی ارائه دهید.

این را می توان از طریق سفارت یا کنسولگری این کشور محلی خود درخواست کرد و به موارد زیر نیاز دارد:

  • یک پاسپورت معتبر
  • عکس پاسپورت
  • بررسی سوابق کیفری
  • بیمه سلامت بین المللی
  • مدرک اقامت
  • نامه پذیرش از دانشگاه پرتغال
  • اثبات وجوه کافی

توصیه می شود حداقل 2 ماه قبل از پرواز به این کشور برای ویزای تحصیلی اقدام کنید.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در پرتغال

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در پرتغال

متخصص زنان و زایمان مراقبت های بهداشتی را برای زنان در طول زندگی ارائه می دهند و شرایطی را که مختص زنان و فرآیندهای تولید مثلی آن ها از جمله بیماران است، درمان می کنند. با حاملگی های پیچیده، باروری، ناباروری، و اختلال عملکرد کف لگن، و سلامت زنان سالمند. علاوه بر این، آن ها به بیماران مبتلا به سرطان که مشکلاتی را تجربه می کنند که بر اندام ها یا فرآیندهای تولید مثلی تأثیر می گذارد، مراقبت می کنند. وسعت فعالیت متخصص زنان و زایمان شامل مراقبت های پیشگیرانه برای زنان سالم، ارزیابی عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت زنان و حمایت از پیشگیری از بیماری از طریق مشاوره بهداشت و پیشگیری از بارداری، و تشخیص و درمان های جراحی و پزشکی پیشرفته برای شرایط منحصر به فرد زنان و فرآیندهای تولید مثلی آن ها است.

متخصصان مامایی و زنان در محیط های مختلف مراقبت های بهداشتی، از فعالیت های اجتماعی کوچک گرفته تا مراکز بزرگ دانشگاهی کار می کنند. آن ها بیماران را در کلینیک ها و مراکز بستری می بینند و در بخش زایمان و در اتاق عمل مراقبت می کنند. عمل مامایی آن ها ممکن است شامل مسئولیت اولیه مراقبت های زایمان باشد یا ممکن است به یک مدل مشاوره ای با مراقبت مداوم از بارداری های پرخطر محدود شود. عمل زنان و زایمان ممکن است شامل جراحی یا روش‌های مطب در محیط‌ های بستری و سرپایی باشد. کار هر متخصص زنان و زایمان فردی ممکن است ترکیبی از وسعت رشته باشد.

حقوق ماهیانه کار در پرتغال برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در پرتغال برای زنان و زایمانبرای تحصیل در پرتغال 2023 به خصوص رشته جراحی زنان و زایمان کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند مشاوره در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *