مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته جراحی زنان و زایمان در لوکزامبورگ

رشته جراحی زنان و زایمان در لوکزامبورگ

یکی از چالش های تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در لوکزامبورگ برای دانشجویان بین المللی کمبود گزینه های پیش رو است. این کشور یکی از کوچکترین کشورهای جهان محسوب می شود. این کشور که در سال 1839 از فرانسه و آلمان ساخته شد، دارای 3 زبان رسمی است:

  • فرانسوی
  • آلمانی
  • لوگزامبورگی

این کشور علیرغم وسعتش، جمعیت زیادی دارد. به طور کلی به 2 منطقه تقسیم می‌ شود:

  • اوسلیگ
  • گوتلند

اوسلیگ (شمال) علیرغم وسعت کشور عمدتا روستایی است. این خانه مناظر باز، مزارع، دهکده‌ های کوچک به سبک ژرمنی و جریب ‌ها ذخایر طبیعی است. 2 سوم جنوبی کشور منطقه گاتلند است، جایی که رودخانه ها با شهرها، شهرهای بزرگ و پایتخت شهر لوکزامبورگ در هم تنیده می شوند. اکثر دانشجویان داخلی و خارجی، خود را در گوتلند می یابند. مردم این کشور همچنین به استقبال کسانی که از جاهای دیگر می آیند معروف هستند.

تقریبا نیمی از جمعیت در آنجا به دنیا نیامده‌اند و از هر 7 نفر 1 نفر از پرتغال است. مردم این کشور با خوشحالی یکی از زبان‌ها را به شما آموزش می ‌دهند. و به شما کمک می ‌کنند فرهنگ و تفاوت‌ های ظریف کشور را مرور کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در لوکزامبورگ در ادامه پرداخت است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در لوکزامبورگ

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در لوکزامبورگ معمولا چند زبانه است و کلاس های مختلف به یکی از 3 زبان ملی تدریس می شود. همان طور که گفته شد، تعداد زیادی برنامه وجود دارد که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود. مدارس این کشور در سطح بین المللی، هم از نظر کیفیت آموزش و هم تحقیقاتشان رتبه بالایی دارند. بهترین مدارس این کشور دانشگاه لوکزامبورگ، دانشگاه لونکس و دانشگاه قلب مقدس هستند. مدارس این کشور همچنین دارای برنامه های تبادل و اطلاعات با مدارس سراسر جهان هستند، نه فقط با مدارسی که بخشی از فرآیند بولونیا هستند.

مدارک کارشناسی به طور معمول 3 سال، گاهی اوقات 4سال، بسته به موضوع طول بکشد. دوره های کارشناسی ارشد معمولا 1 یا 2 سال طول می کشد، در حالی که دوره دکتری می تواند تا 5 سال طول بکشد. و تکمیل آن حداقل 3 سال طول می کشد. همچنین برای مدارک این کشور شامل عناصر عملی است، مانند:

عناصر اصلی رشته جرای زنان و زایمان در لوکزامبورگاین کشور به فرآیند بولونیای اتحادیه اروپا پیوسته است، به این معنی که تمام مدارس این کشور استانداردهای بین المللی سختگیرانه و بالا را رعایت می کنند و حتی از آن ها فراتر می روند. این بدان معناست که چه در یک موسسه بزرگ یا یک کالج کوچک تحصیل کنید، می توانید مطمئن باشید که تحصیلات شما در سطح بین المللی شناخته می شود.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در لوکزامبورگ

مردم این کشور معمولا بیش از 1200€ (یورو) در هر سال تحصیلی به عنوان شهریه پرداخت نمی کنند. اتباع اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس نیز از این نرخ ها برخوردار هستند. در واقع، اگر برنامه شما به زبان های فرانسوی، آلمانی یا لوگزامبورگی تدریس می شود، کاملا رایگان است. مدارس می توانند هزینه تحصیل در لوکزامبورگ خود را برای دانش آموزان خارج از حوزه اتحادیه اروپا تعیین کنند. به این ترتیب، این ها می توانند بسیار متفاوت باشند. برای مثال، هزینه تحصیل در دانشگاه لوکزامبورگ در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه
هزینه به یورو200$
هزینه به دلار235$

در حالی که دانشگاه قلب مقدس، شعبه ای از یک مدرسه آمریکایی، هزینه های قابل توجهی بیشتری دریافت می کند. اگر هزینه های تحصیل بر تصمیم نهایی شما در مورد محل تحصیل تأثیر می گذارد، قبل از درخواست، مدتی را به انجام تحقیقات اختصاص دهید. در مورد بورسیه ها، تعداد شگفت انگیزی برای چنین کشور کوچکی وجود دارد.

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در لوکزامبورگ

ویزای تحصیلی لوکزامبورگ

این کشور در منطقه شنگن است. اگر اهل اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس هستید، از آزادی حرکت لذت می برید و می توانید بدون دردسر زیاد به این کشور بروید. همان طور که گفته شد، شرایط ویزای لوگزامبورگ سخت‌تر از فرانسه یا اسپانیا نیست. شرایط ویزای تحصیلی لوکزامبورگ از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. بنابراین قبل از درخواست بررسی کنید. اما برای دریافت ویزای دانشجویی برای این کشور، به طور کلی به موارد زیر نیاز دارید:

  • عکس های پاسپورت
  • گذرنامه
  • شناسنامه
  • تاییدیه پذیرش
  • بیمه درمانی که کل مدت اقامت شما را پوشش می دهد.
  • اثبات مالی کافی
  • چک پلیس تمیز از کشور خود
  • اثبات جایی برای زندگی

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در لوکزامبورگ

متخصصین زنان و زایمان (OB) و متخصصین زنان (GYN) پزشکانی هستند که به طور ویژه آموزش دیده اند و شرایط سلامت زنان را درمان می کنند. متخصص زنان و زایمان از زنان و نوزادان آن ها در دوران بارداری و زایمان مراقبت می کند و متخصص زنان مراقبت های عمومی و باروری را برای زنان انجام می دهد. ویزیت سالانه با OB/GYN بخش مهمی از حفظ سلامت شما است.

خدماتی که متخصصان زنان و زایمان در جدول زیر آمده است:

پارامترشرح
غربالگری سالانهسلامت مهم است. که با غربالگری های سالانه سلامت، مانند آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) یا خدمات ماموگرافی، بسته به سن خود، به روز باشید.
کنترل تولد و تنظیم خانوادهاگر آمادگی تشکیل خانواده را ندارید، متخصصان می ‌توانند گزینه‌ های پیشگیری از بارداری را که به بهترین وجه متناسب با سبک زندگی شما هستند، مورد بحث قرار دهند.
هورمون درمانیچه برای مراقبت های تایید کننده جنسیت به هورمون درمانی نیاز داشته باشید یا برای کمک به دوره های دردناک یا اندومتریوز، متخصصان می توانند درمان درمانی را که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، توصیه کنند.
یائسگیاز آنجایی که تغییرات بدن و هورمون‌های شما در نوسان است، متخصصان به شما در درمان علائم فیزیکی و ذهنی و همچنین اثرات روی بدن مانند نظارت بر تراکم استخوان کمک کنند.

حقوق ماهیانه کار در لوکزامبورگ برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در لوکزامبورگ برای متخصصان زنان و زایمانکارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند به شما عزیزان در امر تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در لوکزامبورگ و مهاجرت به این کشور می تواند به شما عزیزان کمک کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *