دسته بندی نشده

رشته جراحی زنان و زایمان در فیلیپین

یکی از معایب تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فیلیپین برای دانشجویان بین المللی این است که مدارک این رشته اعتبار و ارزش علمی ندارند. این کشور که بر فراز مجمع الجزایری در آسیای جنوب شرقی قرار دارد، کشوری است که در آن محیط شهری و طبیعی با اقیانوس تلاقی می کند. این کشور نیز کشوری است که محل فعالیت است. اگرچه، ممکن است به نظر برسد که این کشور دارای مساحت نسبتا وسیعی است، اما مساحت واقعی زمین آن بسیار کوچک است، که آن را به کشوری پرجمعیت تبدیل می کند و کشوری که برای اکتشاف مسافران و دانشجویان بین المللی به طور یکسان آماده است.

این کشور برای مدت کوتاهی در سال 1898 مستقل شد، قبل از اینکه به ایالات متحده تحویل داده شود. سپس در سال 1946 استقلال خود را از ایالات متحده به دست آورد. این گذشته مدرن به این کشور هویت منحصر به فرد خود را بخشیده است. فرهنگ فیلیپینی ترکیبی شگفت انگیز از سنت ها و تأثیرات فرهنگی اسپانیایی و آمریکایی است که با طعم های محلی بیشتر ادغام شده است. موسسه حقوقی سفیران سورش سعادت شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فیلیپین را بررسی کرده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فیلیپین

برای تحصیل در فیلیپین باید بدانید که آموزش عالی در این کشور به شدت تحت تأثیر سیستم آمریکایی قرار گرفته است. تکمیل اکثر مدارک 4 سال طول می کشد و می توان آن ها را با اجرای یک برنامه از پیش تعیین شده یا با جمع آوری واحدهای درسی از طریق دوره های مستقل در یک حوزه موضوعی خاص به دست آورد. مدارس در این کشور توسط کمیسیون آموزش عالی (CHE) که مسئول نظارت بر کیفیت آموزش و داوری اختلافات دانش آموز و مؤسسه است، تنظیم می شود. در سال ‌های اخیر، تعدادی از مؤسسات کمتر تنظیم ‌شده با «وضعیت خودمختار» در سراسر کشور ایجاد شده‌ اند.

دانشگاه های نمودار زیر برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فیلیپین مناسب است:

یک متخصص زنان و زایمان باید به دانشکده پزشکی برود. ابتدا باید مدرک کارشناسی خود را کسب کنید و سپس برای پذیرش در دانشکده پزشکی اقدام کنید. بسیاری از دانشجویانی که به دنبال پذیرش هستند، مدرک کارشناسی در علومی مانند زیست شناسی، شیمی، علوم فیزیکی، علوم اجتماعی یا علوم تخصصی بهداشت می گیرند. دانشکده های پزشکی از شما می خواهند که معدل بالایی داشته باشید و در آزمون پذیرش کالج پزشکی (MCAT) شرکت کنید. پس از پذیرش، 4 سال دیگر در دانشگاه حضور خواهید داشت و سپس یک دوره رزیدنتی را در یک مرکز پزشکی تکمیل می کنید. این می تواند 3 تا 7 سال طول بکشد تا جایی که در آن هستید. سخت است و گاهی اوقات می تواند بسیار استرس زا باشد.

هزینه تحصیل در فیلیپین

هزینه تحصیل در فیلیپین علیرغم اینکه توسط CHE تنظیم می شود، مدارس این کشور می توانند هزینه های تحصیل خود را تعیین کنند.  همچنین هزینه زندگی در فیلیپین برای یک دانشجو نیاز بررسی دارد. هزینه تحصیل در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار
کمترین1000$
بیشترین2500$

دروسی مانند پزشکی و مهندسی به سمت بالاترین این طیف قرار خواهند گرفت. این هزینه ها به طور کلی در هر سه سطح آموزش عالی یکسان است. برخی از دانشجویان دکترا SSP خود را به مجوز کار تبدیل می کنند و در حین تحصیل به تدریس پاره وقت می پردازند. هزینه ها به صورت پسو یا به صورت انتقال بین المللی قابل پرداخت است. برای مقاصد مهاجرتی باید رسید را نگه دارید. در مورد بورسیه ها، این بورسیه ها معمولا فقط به دانشجویان بومی تعلق می گیرد. با این حال، بسیاری از مدارس تحت نظارت CHE بورسیه های تحصیلی خود را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. این ها می توانند از مقدار تعیین شده در هر ترم یا سال متغیر باشند. بررسی کنید که مدارسی که قصد دارید درخواست بدهید چه پیشنهادی دارند.

ویزای تحصیلی فیلیپین

اگر می خواهید در این کشور تحصیل کنید، به ویزای دانشجویی فیلیپین (f9) نیاز دارید. اگر اصالتا فیلیپینی هستید، اما شهروند نیستید، به عنوان بالکبایان طبقه بندی می شوید. این امر روند درخواست را کمی آسان تر می کند. اما، از آنجایی که اکثر دانشجویان بین المللی احتمالا به عنوان بالکبایان طبقه بندی نمی شوند، این بخش بر روی فرآیند درخواست استاندارد تمرکز خواهد کرد.

شرایط مورد نیاز برای (F9) ویزای دانشجویی عبارتند از:

  • 2 اصل فرم درخواست تکمیل شده
  • اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه بیشتر از مدت اقامت در این کشور
  • 2 عکس
  • اصل و 1 فتوکپی شناسنامه که در سفارت این کشور تایید شده است.
  • اصل و 1 فتوکپی سوگندنامه حمایتی که توسط والدین یا قیم قانونی انجام شده است تا در سفارت این کشور تأیید شود.
  • 2 فتوکپی از صفحه اطلاعات پاسپورت والدین/سرپرست
  • اصل و 1 فتوکپی رونوشت سوابق تایید شده در سفارت این کشور
  • اصل و 1 فتوکپی گواهی حسن اخلاق که در سفارت این کشور تأیید شده است.
  • اصل و 1 فتوکپی گواهی پلیس تایید شده توسط سفارت این کشور
  • اصل و 1 فتوکپی از گزارش معاینه پزشکی، از جمله فیلم اشعه ایکس موجود در یک پاکت تایید شده در سفارت این کشور
  • فرم های بیانیه تاریخچه شخصی که به درستی انجام شده از مدرسه مربوطه
  • اصل و 1 فتوکپی از فهرست جامع افراد تماس احتمالی دانشجو در این کشور
  • مدرک دیپلم برای متقاضی دانشجویی که تحصیلات تکمیلی را دنبال می کند (تایید شده در سفارت این کشور) مورد نیاز است.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در فیلیپین

متخصص زنان و زایمان یک پزشکی است که در درجه اول بر بارداری و تولد نوزادان تمرکز دارد. آن ها در فرآیند زایمان و هر چیزی که با بارداری مرتبط است، از جمله سیستم تولید مثل زنان و رشد جنین، تخصص دارند. آن ها اغلب با متخصص زنان اشتباه گرفته می شوند زیرا آن ها همچنین مراقبت های پزشکی را به زنان ارائه می دهند. با این حال، تفاوت اصلی این است که یک متخصص زنان و زایمان می تواند جراحی را انجام دهد و تمرکز اصلی آن ها بر روی زایمان و زایمان است. آن ها همچنین می توانند در زمینه زنان تخصص داشته باشند و عنوان OB/GYN را کسب کنند.

حقوق ماهیانه کار در فیلیپین برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان جراحی زنان و زایمان در فیلیپین شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در این کشور می توانید سایر مقالات نوشته شده در وب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *