مهاجرت تحصیلی روسیه

رشته جراحی زنان و زایمان در روسیه

رشته جراحی زنان و زایمان در روسیه

رشته جراحی زنان و زایمان در روسیه در برترین دانشگاه ها با هزینه کم ارائه و دانشجویان خارجی نیز با اخذ ویزا دانشجویی می توانند تحصیل کنند. میدان سرخ و کلیسای جامع سنت باسیل در مسکو و کاخ زمستانی در سن پترزبورگ تنها تعدادی از نقاط دیدنی هستند که وقتی دانشجویان بین المللی درباره این کشور به عنوان مقصدی برای تحصیل در خارج از کشور فکر می کنند، به ذهن متبادر می شوند. با این حال، تحصیل در این کشور تجربه ای است که شما را بسیار فراتر از مقاصد گردشگری شناخته شده آن خواهد برد.

فرهنگ این کشور امروز با تاریخ غنی و متنوع خود ترکیبی پیچیده از سنت و نوآوری است. این کشور که خانه برخی از مشهورترین چهره های فرهنگی جهان از داستایوفسکی گرفته تا چایکوفسکی، تولستوی، پلیتسکایا و تعداد بیشماری دیگر است، نقش بزرگی در توسعه نگرش جهانی به اشکال هنری مانند باله، موسیقی کلاسیک، ادبیات و هنرهای زیبا ایفا کرده است.

2 شهر بزرگ روسیه مسکو و سن پترزبورگ هستند. مسکو که هر 2 در بخش غربی کشور واقع شده است، پایتخت شلوغ کشور پر از تضادها است که به دلیل سیستم متروی خود که اغلب به موزه تشبیه می شود مشهور است، و محل دانشگاه دولتی مسکو، قدیمی ترین دانشگاه در این کشور است که قدمت آن به قبل باز می گردد. سنت پترزبورگ به عنوان یک پایتخت فرهنگی جهانی شناخته می شود و مرکز شهر تاریخی یک سایت حفاظت شده میراث جهانی یونسکو است. برای آشنایی با رشته جراحی زنان و زایمان در روسیه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را آماده کرده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در روسیه

آموزش عالی در این کشور از نظر ساختار مشابه سیستم اروپای مرکزی است. این سیستم به 4 بخش اصلی تقسیم می شود:

سیستم اموزش در روسیه776 موسسه آموزش عالی در 82 منطقه در روسیه، دانشجویان بین المللی را می پذیرند و انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی خود در خارج از کشور، انتخاب های گسترده ای را برای یافتن آموزش عالی مناسب برای شما در اختیار شما قرار می دهد. تکمیل تحصیلات متوسطه در این کشور 11 سال طول می کشد تا دانشجویان بتوانند وارد سیستم آموزش عالی شوند. دانشجویان پس از پایان موفقیت آمیز سال نهم تحصیلی خود گواهینامه آموزش عمومی پایه را با امکان ادامه تحصیل 2 سال دیگر در دوره متوسطه دریافت خواهند کرد. پس از اتمام 2 سال دیگر، گواهی پایان دوره متوسطه اعطاء خواهد شد. این گواهی به عنوان مدرکی است که نشان می دهد دانشجو واجد شرایط ادامه تحصیلات عالی خود است.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در روسیه دانشگاه های زیر معرفی شده اند:

نام دانشگاهرتبه
آکادمی پزشکی مسکو977
دانشگاه ایالتی سنت پترزبورگ1070

هزینه تحصیل در روسیه

هزینه های تحصیل برای دانشجویان بین المللی در این کشور می تواند از موسسه ای به موسسه دیگر متفاوت باشد. آن ها از آمریکای شمالی یا اروپا می آیند، به ویژه در رابطه با کیفیت بالای آموزش، ارزان هستند. حداقل شهریه که توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین می شود نمی تواند کمتر از مبلغ سرمایه گذاری شده در آموزش برای هر دانش آموز توسط دولت این کشور باشد.

طیف وسیعی از هزینه های تحصیل در روسیه در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار
کارشناسیبین 3385$ تا 3690$
متخصصبین 3385$ تا 3690$
کارشناسی ارشدبین 3746$ تا 4058$
تحصیلات تکمیلیبین 1293$ تا 4490$

برای کمک به دانشجویان بین ‌المللی در ادغام خود با جامعه این کشور، برخی از دانشگاه‌ ها ممکن است برنامه‌ های مقدماتی را ارائه دهند که برای آموزش زبان، سنت‌ ها و سبک زندگی روسی به ثبت ‌نام ‌کنندگان طراحی شده ‌اند. هزینه متوسط ​​یک برنامه 2155$ (دلار) است. هزینه زندگی در روسیه، مورد دیگری است که باید در نظر داشته باشید.

ویزای تحصیلی روسیه

ویزای دانشجویی در روسیه برای بیشتر دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در این کشور را دارند، مورد نیاز است. این کشور کشور عضو اتحادیه اروپا یا EFTA نیست. بنابراین امتیاز ورود بدون روادید اتحادیه اروپا برای دانشجویان اروپایی اعمال نمی شود. استثناهایی از این قانون برای اعضای کشورهای مشترک المنافع (CIS) که شامل ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، اوکراین، آبخازیا، مولداوی، اوستیای جنوبی، تاجیکستان و ازبکستان است، اعمال می شود. ویزای تحصیلی این کشور در ابتدا 90 روز اعتبار دارد و امکان تمدید ویزا برای 1 سال وجود دارد و پس از آن می توان به طور مداوم در طول مدت تحصیل تمدید کرد.

مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی روسیه عبارتند از:

  • دعوت نامه رسمی از دانشگاه انتخابی شما یا از GUVM (اداره اصلی امور مهاجرت)
  • پاسپورت معتبر که حداقل 18 ماه از تاریخ صدور ویزا اعتبار و حداقل 2 صفحه بدون علامت داشته باشد
  • گواهی ای که وضعیت HIV منفی شما را بیش از 90 روز نشان دهد.
  • فرم درخواست چاپی (این کار را می توان به صورت آنلاین انجام داد) برای ارسال به سفارت، کنسولگری یا مرکز ویزا
  • رضایت نامه ای از والدین شما و تأیید شده توسط یک دفتر اسناد رسمی (اگر زیر 18 سال دارید).

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در روسیه

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در روسیه

رشته جراحی زنان و زایمان در روسیه و مامایی، تخصص های پزشکی هستند که بر 2 جنبه مختلف از دستگاه زنان تمرکز دارند. مامایی با مراقبت از زنان باردار، نوزاد متولد نشده، زایمان و دوره بلافاصله پس از زایمان سروکار دارد. متخصص زنان و زایمان اطمینان می ‌دهد که مادر و کودک بهترین مراقبت ‌های دوران بارداری را دریافت می کنند تا اطمینان حاصل شود که زایمان و زایمان بدون عارضه انجام می ‌شود و در صورت نیاز به مداخله، سریع و ایمن انجام می ‌شود. زنان و زایمان با هر بیماری مربوط به اندام های زنان سر و کار دارد. متخصص زنان همچنین ممکن است مشکلات مربوط به روده، مثانه و سیستم ادراری را درمان کند زیرا این مشکلات ارتباط نزدیکی با اندام های زنانه دارند.

برای دریافت گواهینامه به عنوان متخصص زنان و زایمان، پس از اخذ مدرک پزشکی عمومی، حداقل 4 سال دوره رزیدنتی لازم است. این 2 تخصص ارتباط نزدیکی با هم دارند و اکثر این متخصصان در هر 2 زمینه مراقبت می کنند. به همین دلیل است که OB/GYN را روی درب مطب این پزشکان می بینیم. در حالی که 90% از متخصصان زنان و زایمان نوزادان را نیز به دنیا می آورند، متخصصان زنان و زایمان فعالیت خود را به بارداری و زایمان محدود می کنند.

حقوق ماهیانه کار در روسیه برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در روسیه برای متخصصان زنان و زایمانبرای مهاجرت از طریق کار در روسیه می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *