مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته جراحی زنان و زایمان در ایسلند

رشته جراحی زنان و زایمان در ایسلند

یکی از دانشگاه ها تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایسلند دانشگاه ایسلند است که به عنوان برترین دانشگاه این کشور شناخته شده است. این کشور در شمال اقیانوس اطلس در شرق گرینلند قرار دارد و فقط دایره قطب شمال را لمس می کند. یکی از آتشفشانی ترین مناطق جهان است. بیش از 13% آن را میدان های برفی و یخچال های طبیعی پوشانده است و بیشتر مردم در 7% جزیره زندگی می کنند که از مناطق ساحلی حاصلخیز تشکیل شده است.

این کشور دارای یک اقتصاد بازار آزاد با مالیات شرکتی نسبتا پایین در مقایسه با سایر کشورهای OECD است، در حالی که سیستم رفاه شمال اروپا را حفظ می کند که مراقبت های بهداشتی همگانی و آموزش عالی را برای شهروندان خود فراهم می کند. در سال 2013، براساس شاخص توسعه انسانی سازمان ملل، این کشور به عنوان سیزدهمین کشور توسعه یافته جهان شناخته شد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش به موضوع رشته جراحی زنان و زایمان پرداخته اند.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایسلند

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایسلند برای دانشجویان خارجی چیز جدیدی نیست. در واقع، حدود 5% از تمام دانشجویان اینجا از مکان های بین المللی در سراسر جهان هستند. بیشتر دانشگاه‌ ها خوشحال هستند که به دانشجویان اجازه می ‌دهند تا بیایند و درس بخوانند، به ‌ویژه به این دلیل که این به گسترش دامنه دانش کمک می ‌کند و اندازه کلاس ‌های بزرگ ‌تری را به مدارس ارائه می ‌دهد. در نتیجه این گروه های بزرگتر از دانشجویان بین المللی، بسیاری از دوره ها اکنون به زبان انگلیسی تدریس می شوند. در مقایسه با سایر کشورها، سیستم آموزشی این کشور در رتبه عالی قرار دارد و برنامه ارزیابی بین المللی دانشجویان این کشور را در رتبه شانزدهم بهترین ها قرار داده است.

در نمودار زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایسلند معرفی شده اند:

دانشگاه ها برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایسلندبرای آن دسته از دانشجویانی که قصد تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایسلند را دارند، اولین چیزی که باید در نظر گرفته شود این است که در کجا شرکت کنند. جمعیت ایسلند کم است و مدارس متعددی برای انتخاب برای آموزش عالی وجود ندارد. بزرگترین دانشگاه حاضر دانشگاه ایسلند است. گزینه دوم دانشگاه ریکیاویک است. هر 2 در پایتخت قرار دارند و طیف گسترده ای از گزینه های تحصیلی از جمله هنر و علوم انسانی، تجارت و اقتصاد، علوم و مطالعات بهداشتی را ارائه می دهند. گزینه دیگر دانشگاه آکوریری است. این شهر در آکوریری، شهری در شمال واقع شده است. سایر مدارس دانشگاه کشاورزی ایسلند و دانشگاه بیفراست.

هزینه زندگی در ایسلند

شرایط و هزینه زندگی در ایسلند مشابه کشورهای غربی است. این یک مکان مقرون به صرفه برای زندگی است، اگر متواضعانه زندگی کنید. به دلیل اینکه کشور بزرگی نیست، هر چیزی که وارد می شود هزینه بالایی دارد. پایتخت گران ترین مکان برای زندگی است، جایی که می توانید روی قیمت های بالاتر حساب کنید. در واقع، در مقایسه با کشورهای اروپایی، زندگی در ریکیاویک بیشتر شبیه زندگی در سوئیس است. دانشجویان احتمالا به مقدار قابل توجهی پول نیاز ندارند. اگرچه برخی مدارس حداقل 1000$ (دلار) در ماه را برای دسترسی دانشجویان به محل اقامت توصیه می ‌کنند.

هزینه زندگی در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار
اجاره ماهانه1650$
1 وعده غذا20$
حمل و نقل عمومی ماهانه110$

ویزای تحصیلی برای رشته جراحی زنان و زایمان در ایسلند

دانشجویان برای شرکت در دوره های کالج در این کشور باید ویزا داشته باشند. اگر شهروندان کانادایی کمتر از 3 ماه به این کشور سفر می کنند، نیازی به نگه داشتن آن ها نخواهند داشت. دانشجویانی که مایل به تحصیل در این کشور هستند باید مستقیما با اداره مهاجرت کار کنند. درخواست رسمی برای ویزا باید درخواست شود. این به درخواست اجازه اقامت، گذرنامه فعال، نامه پذیرش از مدرسه ای در این کشور، رزرو برنامه و همچنین اثبات توانایی مالی برای حفظ سلامتی و نیازهای دانشجو در طول مدت حضور دانشجو در کشور نیاز دارد.

یکی از جنبه های مهمی که باید به آن توجه داشت این است که این کشور به عنوان جزئی از درخواست ویزای دانشجویی، دانشجویان را برای حضور در مدرسه در اینجا ملزم به داشتن بیمه درمانی می کند. این بدان معناست که دانشجو باید بیمه درمانی را از یک شرکت دارای مجوز فعالیت در این کشور دریافت کند.

ویزای تحصیلی برای رشته جراحی زنان و زایمان در ایسلند

درخواست فرصت های آموزشی در ایسلند

برای شروع فرآیند، دانشجویان باید مستقیما به دانشگاه مورد نظر خود درخواست دهند. ضرب ‌الاجل‌ها مشخص شده ‌اند، اما این مهلت‌ ها به طور قابل توجهی از مدرسه‌ ای به مدرسه دیگر متفاوت است. از نظر هزینه، دانشجویانی که در یک مدرسه دولتی تحصیل می کنند، مجبور به پرداخت شهریه نخواهند بود. بلکه این مدارس هزینه ثبت نام می گیرند. این مقدار نیز متفاوت است. با این حال، اگر قصد دارید در دانشگاه ایسلند، بزرگترین دانشگاه برای دانشجویان بین المللی، ثبت نام کنید، هزینه این هزینه ثبت نام حدود 500$ (دلار) است. این هزینه ای است که سالانه برای حضور در مدرسه پرداخت می شود. دانشجویان همچنین باید هزینه اقامت را از جیب خود بپردازند. این توسط مدرسه ارائه نمی شود.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در ایسلند

متخصص زنان و زایمان (OB/GYN) شامل 2 تخصص است:

  • زنان
  • زایمان

در حالی که متخصصان زنان فقط در زمینه زنان تخصص دارند. در حالی که یک پزشک می تواند هر دو تخصص پزشکی را داشته باشد، تفاوت هایی بین این دو وجود دارد. نیازهای یک زن در طول زندگی تغییر می کند، و مهم است که بدانید برای شرایط و مسائل خاص چه کسی را باید ببینید. متخصص زنان و زایمان متخصصی است که با تمام جنبه های بارداری از مراقبت های قبل از زایمان گرفته تا مراقبت های پس از زایمان سروکار دارد.

یک متخصص زنان و زایمان نوزادان را به دنیا می آورد، در حالی که متخصص زنان این کار را نمی کند. یک متخصص زنان و زایمان همچنین می تواند درمان هایی را برای کمک به باردار شدن شما مانند درمان های باروری ارائه دهد. اگر نوزاد نارس به دنیا بیاورید، یک متخصص زنان و زایمان نیز می تواند در بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) راهنمایی کند. یک متخصص زنان و زایمان اطمینان حاصل می کند که بارداری سالمی داشته باشید و کودک سالمی به دنیا بیاورید.

همچنین متخصصان زنان و زایمان برای رسیدگی به عوارض بارداری کارهای زیر را انجام می دهد:

  • علائم پریشانی جنین که در آن جنین به دلایل مختلف وضعیت خوبی ندارد.
  • مشکلات جفت
  • پره اکلامپسی
  • زایمان از طریق سزارین

حقوق ماهیانه کار در ایسلند برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است. مقادیر نمودار به کرون ایسلند است:

حقوق ماهیانه کار در ایسلند برای متخصصان زنان و زایمانموسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بیشتری درباره تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در ایسلند در اختیار شما قرار خواهد داد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *