مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته تربیت بدنی در ژاپن

رشته تربیت بدنی در ژاپن

رشته تربیت بدنی در ژاپن به موضوعات مرتبط با ورزش و تربیت بدنی و علوم بهداشتی می پردازد. در این محتوا به بررسی این موضوع می پردازیم. در ژاپن مطالعه رشد و نمو انسان از کودک به بزرگسال و همچنین ارتقا سلامت انسان و پیشرفت فعالیت های ورزشی در حوزه تربیت بدنی است. در این کشور رشته تربیت بدنی و یا ورزش برای تحقیقات به دو حوزه تقسیم می شود: یک حوزه شامل مکانیسم ها و حرکات بدن در حین ورزش در مطالعات تئوری تناسب اندام است و حوزه دیگر به تجزیه و تحلیل تغییرات حاصل از ورزش طولانی مدت، سیستماتیک و مداوم می پردازد. در ژاپن زمینه های تحصیل در تربیت بدنی و علوم بهداشتی در حال گسترش است. ژاپن می خواهد که همچنان که سطح ورزش های رقابتی افزایش می یابد افراد نیز به سلامتی فردی خود علاقه بیشتری نشان دهند.

ویژگی های اصلی تحصیل رشته تربیت بدنی در ژاپن تحصیل به زبان انگلیسی و تحصیل در دانشگاه های پیشرفته و مدرن است. این دانشگاه در رتبه بندی جهانی رتبه های خوبی کسب می کنند. شما در ژاپن می توانید در مجموعه ای عالی از تجهیزات و امکانات ورزشی در سطح جهانی که، تولیدکننده ورزشکاران برتر در صحنه جهانی است تحصیل کنید. این کشور در رشته تربیت بدنی در حال افزایش افراد با مهارت است. انسان هایی که توانایی نمایش رهبری در همه زمینه ها، از جمله آموزش، تحقیقات و جامعه را دارند برای ژاپن مهم است. مطالعه گسترده تربیت بدنی و ورزش همراه با تمرینات خارج از کشور طراحی شده برای القای دیدگاه جهان وطنی از ویژگی های تحصیل رشته تربیت بدنی در ژاپن است. در ادامه مقاله بیشتر در خصوص تربیت بدنی در ژاپن صحبت می کنیم.

تحصیل رشته تربیت بدنی در ژاپن

در سال های اخیر، بیشتر به دلیل نگرانی در مورد موضوعاتی مانند کاهش استانداردهای جسمی در کودکان، ارتباط بین نوسازی و عدم ورزش و بیماری های مدرن سبک زندگی علاقه به ایده حفظ و بهبود سلامت و جسمی افزایش یافته است. وزارت تربیت بدنی در ژاپن علاوه بر کاربردهای تربیت بدنی و ورزش، منابع قابل توجهی را به رویکردهای منطقی و علمی تحقیق و آموزش می رساند و یک ساختار دوره متناسب با نیازهای امروز ایجاد کرده است که برای تولید مربیان برجسته تربیت بدنی و محققان ورزشی قادر به انجام در جامعه هستند. در ژاپن دانش واقعی در مورد تربیت بدنی و ورزش از طریق تجربه دنیای واقعی حاصل می شود. در ژاپن روش های نظری و عملی را از دیدگاه علوم ورزشی مطالعه کنید و به عنوان یک ورزشکار، مربی یا مربی متخصص دانش خود را توسعه دهید.

در ژاپن دانشجویان بین المللی با ترکیبی از مربیان متبحر که به طیف وسیعی از فعالیت های ورزشی رقابتی و زمینه های تخصصی مسلط هستند رو به رو خواهند شد و بهترین امکانات ورزشی ژاپن را تجربه می کنند. دانشجویان بین المللی می توانند مهارت های خود را ارتقا دهند. دانشگاه های ژاپن، گروه ورزش های رقابتی ترکیبی از مطالعات را در زمینه های مختلف مانند تغذیه، روانشناسی و توانبخشی، از طریق پیوند با سایر قسمت های دانشگاه مانند دانشکده پزشکی ارائه می دهد. در ژاپن دانشجویان با تمرکز بر مطالعات عملی در ورزش تفریحی و تربیت بدنی و علوم بهداشتی، را با هدف لذت بخشیدن به ورزش برای نسل های کوچک و بزرگ فرا می گیرند. دانشجویان در ژاپن دانش و مهارت های ویژه ای را برای تشویق مردم به ورزش تفریحی به دست می آورند.

در نمودار زیر درصد قبولی دانشجویان در رشته تربیت بدنی در ژاپن را مشاهده می کنید:

درصد قبولی دانشجویان رشته تربیت بدنی در ژاپن رشته تربیت بدنی در ژاپن در مقطع ارشد

در مقطع ارشد در ژاپن هدف ایجاد سبک های زندگی جدید با استفاده از این به عنوان نوعی رسانه است. تحلیل گران توصیه می کنند دانشجویانی که انتظار دارند مهارت خود را در تدریس و فیزیولوژی ورزشی در ژاپن افزایش دهند مدرک کارشناسی ارشد را در تربیت بدنی کسب کنند. حرفه تربیت بدنی برای یک فرد فعال با تجربه ورزشی مناسب است. تحصیل مقطع ارشد در ژاپن در رشته تربیت بدنی منجر به مشاغلی مانند معلم تربیت بدنی، مربی تیم، یک مدیر ورزشی می شود که در باشگاه های ورزشی، مدارس ابتدایی و متوسطه و باشگاه های تناسب اندام کار می کند. فارغ التحصیلان تربیت بدنی ممکن است یک کار تحقیقاتی را شروع کنند و در مقطع دکترای تربیت بدنی وارد شوند.

عناوین تحقیق در رشته تربیت بدنی در ژاپن شامل موارد زیر می شود:

  • توسعه ورزش رقابتی
  • روش های هدایت آموزش
  • ترویج ورزش های مادام العمر
  • ترویج ورزش های خانگی
  • ایجاد انگیزه و الزام در ورزش
  • همه گیری تناسب اندام و سلامت
  • آموزش خلاق ورزش
  • احداث مراکز ورزشی با رویکرد جدید

معیارهای پذیرش دانشجو در ژاپن

متقاضیان رشته تربیت بدنی در دانشگاه های کشور ژاپن علاوه بر ارائه مدارک زبان انگلیسی معتبر با نمره مورد نظر و پرداخت هزینه ها و ارائه مدارک شناسایی و سوابق کاری و تحصیلی باید تعهد به مطالعه خود را نیز اثبات کنند. لذا از دانشجویان بین المللی نمرات خوب و نتایج خوب انتظار می رود. متقاضیان بین المللی باید انگیزه و قدردانی و تمایل به دستیابی به دانش تربیت بدنی در ژان را اعلام دارند. ممکن است این موارد در مصاحبه پرسیده شود. دانشجویان با گذراندن دوره ای در گروه تربیت بدنی و ورزش مهارت و چشم انداز لازم را کسب می کنند. این افراد همراه با پرورش ذهن، تمارین تربیت بدنی را انجام می دهند و از خرد ترکیبی این کشور برای توسعه مهارت های تفکر انعطاف پذیر استفاده می کنند. دانشجو باید عنوان متخصص در زمینه تربیت بدنی و علوم ورزشی، سهیم باشد.

در جدول زیر مدارک لازم را برای تحصیل در ژاپن مشاهده می کنید:

پارامترشرح
مدارک شناسایینسخه اصلی گذرنامه 6 عکس پاسپورت
مدرک زبان انگلیسیتافل و آیلتس
سوابقدیپلم دبیرستان و ریزنمرات
هزینهاثبات پرداخت شهریه و بیمه و یا ارائه بودجه
نامه هانامه از وزارت کشور خود و توصیه نامه آموزشی

دانشگاه های رشته تربیت بدنی در ژاپن

دانشگاه های رشته تربیت بدنی در ژاپن

تحصیل در مقاطع مختلف ژاپن در رشته تربیت بدنی در دانشگاه های خوب میسیر است. یکی از این دانشگاه ها دانشگاه توکای که یک دانشگاه خصوصی است می باشد که توسط دکتر Shigeyoshi Matsumae در سال 1944 تاسیس شده است. دانشگاه توکای شامل 8 پردیس در است که از 21 مدرسه و دانشکده تشکیل شده است. مدارس تحصیلات تکمیلی و تحصیلات تکمیلی حرفه ای آن تقریباً 50 برنامه ارائه می دهد. کل جمعیت دانشجویی تقریباً 30000 نفر است. دانشگاه بعدی که مناسب تربیت بدنی برای دانشجویان بین المللی است دانشگاه کره است که در توکیو واقع شده است. این انجمن توسط انجمن فعالان قومی و عملاً سفارت کره شمالی چونگریون در 10 آوریل 1956 تاسیس شد. این دانشگاه هفت دانشکده دارد. بیشتر دانشجویان پس از فارغ التحصیلی در مدارس وابسته به چونگریون معلم می شوند. اگر در خصوص مهاجرت تحصیلی به ژاپن سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

2 دیدگاه برای “رشته تربیت بدنی در ژاپن

  1. فراز گفت:

    سلام.من دانشجوی کارشناسی تربیت بدنی هستم در حال حاضر با معدل 16.اینگلیسی باید امتحان ایلس بدم و در صورت نیاز ژاپنی هم میتونم یاد بگیرم.رشته های ورزشی زیادی کار کردم و سابقه کاری تو باشگاه هم داشتم.مربیگری کشتی هم دارم .مربیگری بقا در طبیعت یا خارجی ها اسکات هم میگن بهش (پیشاهنگی) هم دارم.قدرت بیان و از فن روانشناسی ورزشی به خوبی اگاه هستم.میخواستم بدون امکان کار یا تحصیل برای من در ژاپن یا کشوری چند درصد هستش؟؟؟ایا امیدوار باشم؟؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام لطفا جهت مشاوره در خصوص تحصیل در ژاپن با شماره 02191003232 تماس بگیرید..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *