مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته تربیت بدنی در پرتغال

رشته تربیت بدنی در پرتغال

رشته تربیت بدنی در پرتغال در دانشگاه های خصوصی و دولتی ارائه می شود. امکان تحصیل به زبان انگلیسی در پرتغال مقدور می باشد. در پرتغال مقطع کارشناسی 4 سال به طول می انجامد و ارشد نیز 2 ساله می باشد. در دانشگاه های کشور پرتغال مدل آکادمیک دوره های تربیت بدنی با استفاده از آموزش مبتنی بر شایستگی که همزمان دانش، مهارت و نگرش را ایجاد می کند، ایجاد می شود. ارکان این روش مبتنی بر آموزش سیستمی آناتومی و فیزیولوژی، شبیه سازی موقعیت های تمرین حرفه ای می باشد. همچنین مداخله در زمینه ای واقعی از کارآموزی، رابطه نزدیک ایجاد شده و تعامل با سایر ورزش ها و متخصصین سلامت از مهم ترین معیارهای آموزش رشته تربیت بدنی در پرتغال است.

در پرتغال دانستن و اهمیت ارزیابی به عنوان یک عامل مهم و تنظیم کننده موثر در کیفیت آموزش و یادگیری می باشد. تربیت بدنی به عنوان ابزاری برای ارتقا و حفظ سلامت در پرتغال محسوب می شود. رشته تربیت بدنی بر رشد و سلامت جسمی و بهبود عملکرد بدن در جهت سلامت است. در کشور پرتغال بیشتر آموزش ها به صورت عملی و براساس دانش ها ورزشی صورت می گیرد. پس از گذشت 4 سال لیسانس دانشجویان می توانند به راحتی در شغل مورد نظر خود مشغول به کار شوند. همچنین مدرک کارشناسی ارشد در تربیت بدنی شامل دوره های استراتژی مربیگری است. و تخصصی تر به آناتومی و فیزیولوژی همراه با بیومکانیک می پردازد. تحصیلات تکمیلی با مدرک کارشناسی ارشد در تربیت بدنی برنامه های آموزشی و تغذیه ای و آموزش دانشجویان، ورزشکاران و تیم ها را توسعه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در این خصوص است.

تحصیلات شاغلان تربیت بدنی در پرتغال

مزایای تحصیل رشته تربیت بدنی در پرتغال

دانشگاه های کشور پرتغال با درک نیازهای حرفه ای آینده، در صدد توسعه مهارت های ورزشی کاربردی و تجارب بین المللی بر آمده اند. این آموزش ها برای آموزش متخصصان جهانی ورزش اساسی است، بسیار موثر هستند. رشته تربیت بدنی و ورزش از دانشگاه علوم انسانی و فناوری Lusophone به عنوان هدف ایجاد شرایط برای موفقیت آمیز دوره دوم در تربیت معلمان تربیت بدنی (رشته تربیت بدنی و ورزش های مدارس) است. کشور پرتغال دانش جامع جهانی در خصوص مبانی تاریخی، علمی و آموزشی در زمینه تخصص را ارائه می دهد. استادان پرتغالی با مهارت های خاص اساسی اساسی برای عملکرد خوب حرفه ای، به دانشجویان علم و حرفه ی مناسبی را ارائه می دهند. به طور دقیق تر، کنترل توانایی های مورد انتظار (عمومی و خاص هر یک از شاخه های تخصص) نشان دهنده اهداف این دوره است.

برخی از فواید و مزایای تحصیل تربیت بدنی در پرتغال عبارت است از:

  • می توانید در یکی از 3 شاخه تخصصی تحصیل کنید: آموزش ورزشی، ورزش و بهداشت و تربیت بدنی
  • بهره مندی از روش تدریس فعال
  • امکانات ورزشی عالی در یک مکان واحد در مرکز لیسبون
  • امکان شرکت در کارآموزی از سال دوم
  • بهره مندی از متخصصان صنعت ورزش در کلاس
  •  تجربه بهترین تمرین ها در تجارب میدانی
  • ارتقا کار گروهی چند رشته ای
  • ارائه پروژه حرفه ای
  • امکان اخذ گواهینامه ها در تخصص های کاربردی

دروس رشته تربیت بدنی در پرتغال

دانش ها و توانایی ها و مهارت هایی که باید در پرتغال کسب شود در طول ترم های آکادمیک به دانشجویان آموخته می شود. در کشور پرتغال به تمام دانشجویان به زبان پرتغالی و یا انگلیسی نحوه انجام فعالیت های حرفه ای بر پایه دانش تخصصی در حوزه علمی آموزش داده می شود. مهارت های آموزشی و تعلیمی برای ارزیابی عملکردها و برقراری ارتباط کافی با دانش آموزان نیز در پرتغال تدریس داده می شود. استادان با استفاده از صلاحیت های خاص و تسلط بر و توسعه مضامین می کوشند تا دانش ارتقایافته را در محدوده دانش علمی و عملی ارائه دهند. دانشجویان نیز برای ارتقا آمادگی جسمانی و بهبود مهارت های حرکتی خود تلاش می کنند. همچنین در پرتغال به دانشجویان می آموزند که در جهت سلامت جسمی و و گسترش آن در خانواده و جامعه تلاش کنند.

در جدول زیر دروس رشته تربیت بدنی را مشاهده می کنید:

ترم 1ترم 2ترم 3ترم 4ترم 5ترم 6
آناتومیفیزیولوژی ورزشتعلیم و تربیت ورزشیروانشناسی ورزشیورزش های رزمیاکتشاف شغلی
بیومکانیکمهارت های ارتباطیتغذیه ورزشیوالیبالکار تحقیقرشد شخصی
تجزیه تحلیل حرکتژیمناستیکهندبالدو میدانیآموزش ورزشپروژه بین المللی
فوتبالبسکتبالبدمینتونبرنامه ریزی و ارزیابیسلامت جامعهورزش جمعی
شناتوسعه کیفیت بدنیاسکیتفعالیت های آبیکارورزیمدیریت تیم

فرصت های شغلی رشته تربیت بدنی در پرتغال

فرصت های شغلی رشته تربیت بدنی در پرتغال

دانشگاه کویمبرا یکی از دانشگاه ها در پرتغال است که تربیت بدنی را به صورت اختصاصی برای دانشجویان بین المللی را ارائه می دهد. شما با تحصیل در کشور پرتغال زبان پرتغالی را نیز یاد می گیرید که یکی از زبان های پر کاربرد در جهان است. همچنین از دیگر شرایط خوب در پرتغال امکان اخذ بورسیه های تحصیلی است. به طور کلی هزینه تحصیل در پرتغال نسبت به دیگر کشورها مقرون به صرفه است. دانشگاه های خوب و معتبر بین المللی نیز در این کشور از مهم ترین مزایای تحصیل در این کشور هستند. دیگر مزیت این کشور فرصت های شغلی برای مهاجران بین المللی و انگلیسی زبان است. در واقع برای رشته تربیت بدنی در پرتغال چندین فرصت های شغلی وجود دارد.

فرصت های شغلی در پرتغال عبارت است از:

  • مربی ورزش
  • تجزیه و تحلیل و مشاهده بازی
  • کنترل و ارزیابی آموزش
  • فیزیولوژیست ورزشی
  • تکنسین ورزش بدنی
  • مدیر فنی
  • آموزش جوانان
  • متخصص فیزیولوژی ورزشی
  • تربیت بدنی
  • مربی ارشد ورزش

همکاری موسسات در پرتغال

اخذ مدرک کارشناسی ارشد موجب می شود تا متقاضیان مشاغلی با درآمد بالاتری را داشته باشند. همچنین در این مقطع بهبود عملکرد ورزشکاران مورد نظر قرار می گیرد. علاوه بر این، استادان با اطمینان از ایمنی روند آموزش و تشویق ورزشکاران، به علاوه معامله با فیزیوتراپ ها و سایر متخصصان از مزایای تحصیل این رشته در کارشناسی ارشد در پرتغال است.

شرکت هایی که در دوره های کارآموزی و سمینارها با یکدیگر همکاری می کنند در پرتغال نیز سرآمد هستند. مثلا مواردی همچون CEDIS و CIF باشگاه و Foot-Ball International و باشگاه ورزشی و فرهنگی و باشگاه فوتبال بلننس و باشگاه هفتم و مدرسه پدرو آرروپ و ورزش مدرسه و بنیاد INATELو گیمنیکا و سالن ورزشی باشگاه پرتغالی و mpTENNIS و برنامه ملی اخلاق در ورزش و ورزش لیسبو و بنفیکا می باشد. در صورتی که در خصوص ویزای تحصیلی پرتغال سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *