مهاجرت تحصیلی مجارستان

رشته تربیت بدنی در مجارستان

رشته تربیت بدنی در مجارستان

شما می توانید رشته تربیت بدنی در مجارستان را در دانشگاه های معتبر به زبان انگلیسی بیابید. دانشگاه تربیت بدنی از قدیمی ترین دانشگاه ها است. مجارستان به طور مداوم روش های ابتکاری در آموزش و پژوهش را جستجو می کند. هدف از ارائه آموزش های بین المللی خدمت به نسل های دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد در مجارستان است. در این کشور سعی می شود تا برای دانشجویان بین المللی شرایط مناسبی مهیا گردد. دانشجویان می توانند با داشتن شرایط لازم و قابل قبول در این کشور محصل شوند. دانشگاه های مجارستان پذیرای دانشجویان خارجی هستند. رشته تربیت بدنی نیاز به افراد با استعداد و علاقمند به تحرک دارد. تربیت بدنی و ورزش و سلامت جایگاه مناسبی در این کشور دارد.

دانشجویان و فارغ التحصیلان ما در زمینه های مختلف ورزشی و علمی از پیشرفت بالایی برخوردار هستند. یکی از دانشگاه های مجارستان در 500 دانشگاه برتر QS World University و 6 دانشگاه در 1000 رتبه برتر است. بالاترین رتبه در این دانشگاه ها دانشگاه Szeged است که در چهارصدو هفتادونهمین قرار دارد. رتبه بعدی دانشگاه دبرسن است که در گروه 601-650 قرار دارد. تربیت بدنی به حرکات بدنی قدرتی و کششی و حرکات ورزشی و تربیت بدن براساس آن ها می پردازد. ورزش نیز به سلامتی انسان ها می پردازد. در واقع این رشته در مجارستان سعی می کند تا دانشجویان را یک متخصص بین المللی تربیت کند. این دانشجویان ماهر می توانند پس از فارغ التحصیلی خود یک مربی باشند و یا آنکه در مدارس مربی ورزش شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به مجارستان خدمات قابل توجهی ارائه می دهد.

زمینه های مربی گری در حوزه تربیت بدنی در مجارستان عبارتند از:

زمینه های مربی گری در مجارستان

تحصیل در مجارستان

مجارستان با داشتن برخی از قدیمی ترین دانشگاه های جهان، یک سنت طولانی در آموزش عالی دارد. این کشور دارای یک هویت منحصر به فرد است، چیزی که برای حفظ آن سخت تلاش می کند و باعث افتخار آن است. اگرچه یکی از کشورهای کوچک اروپا است، اما فرصت های زیادی برای ارائه دانشجویان بین المللی دارد. دانشگاه های مجارستان تمرکز زیادی بر بین المللی سازی دارند و برنامه های با کیفیت عالی را ارائه می دهند. تحصیلات عالی مجارستان به شهرت خود در زمینه های علمی، مانند پزشکی و دندانپزشکی مشهور است. سیستم آموزش عالی به کالج ها و دانشگاه ها تقسیم می شود، که روند بولونیا را دنبال می کند. مجارستان در اروپای مرکزی واقع شده است و تقریباً 10 میلیون نفر در آن زندگی می کنند. به عبارتی تحصیل پزشکی در مجارستان می تواند برای متقاضیان گزینه مطلوبی باشد.

تحصیل رشته تربیت بدنی در مجارستان

دانشجویان طبق برنامه درسی اصلی، در علوم حرکتی و ورزشی، در بهداشت و برخی از علوم پزشکی مشخص دانش کسب می کنند. آنها قادر به تجزیه و تحلیل و به کارگیری اصول ساختار حرکتی انسان و همچنین جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات علمی مربوط به فعالیت های مختلف حرکتی و بررسی تأثیرات آنها بر بدن و سلامتی انسان خواهند بود. دانشجویان در مجارستان در رشته تربیت بدنی در خصوص اجراي حركات با يادگيري حركتي، از جمله عملكرد مغز، ويژگي هاي تحرك بيماران معلول و افرادي كه نياز به پيشگيري از آسیب های جسمانی يا نياز به توانبخشي دارند، سروكار دارند. همچنین فارغ التحصیلان روش های علمی و نحوه نوشتن نشریات در زمینه حرکت کاربردی و علوم ورزشی را مطالعه می کنند.

تحصیلات دانشجویان در رشته تربیت بدنی در مجارستان براساس برخی از مهارت ها دنبال می شود. برخی از مباحث تدریسی در این کشور در رشته تربیت بدنی عبارت است از:

  • آناتومی و فیزیولوژی سیستم حرکتی
  • آسیب شناسی و پاتوفیزیولوژی اختلالات حرکتی
  • فعالیت بدنی و سلامت افراد مسن
  • توان بخشی آسیب های ورزشی

مزایای تحصیل رشته تربیت بدنی در مجارستان

این کشور عضو اتحادیه اروپا است و کاملاً محصور در خشکی است و با 7 کشور دیگر مرز مشترک دارد. این کشور از تاریخ غنی برخوردار است و از لحاظ فرهنگی در زمینه های هنری، موسیقی، ادبیات، ورزش و علوم و فناوری دارای اهمیت است. علاوه بر این، مجارستان دارای بزرگترین سیستم غار آب گرم، بزرگترین دریاچه در اروپای مرکزی و بزرگترین مراتع طبیعی در اروپا است. مجارستان از فورینت (HUF) به عنوان واحد پول خود استفاده می کند. شهریه ای که می پردازید به محل تحصیل و مقطع شما بستگی خواهد داشت. دانشجویان بین المللی نیز ممکن است واجد شرایط بورسیه تحصیلی ارائه شده توسط دولت مجارستان باشند. به طور متوسط ​​باید انتظار داشته باشید که سالانه بین 5500$ تا 15000$ (دلار) بپردازید.

تحصیل در مجارستان مزایای بسیاری برای دانشجویان بین المللی دارد. برخی از این مزایا عبارت است از:

  • تحصیل به زبان انگلیسی
  • تحصیل در دانشگاه های معتبر
  • برخورداری از آموزش های عملی تخصصی
  • شهریه های مقرون به صرفه
  • اخذ بورسیه
  • اخذ اقامت
  • فرصت های شغلی
  • ادامه تحصیل در کشورهای دیگر

مزایای تحصیل رشته تربیت بدنی در مجارستان

دانشگاه های تربیت بدنی در مجارستان

دانشگاه های تربیت بدنی در مجارستان خانه پر افتخار قهرمانان متعدد المپیک، مربیان بزرگ ورزشی است. این دانشگاه در تمام مشاغل دانش آموزان و دانش آموختگان را پشتیبانی می کند، به آنها کمک می کند تا شخصاً و حرفه ای کار کنند و از یک پشتیبانی شغلی مادام العمر برخوردار شوند. مجارستان در رشته تربیت بدنی برنامه درسی مدرن، امکانات چند منظوره ورزشی و فضاهای اجتماعی و رویدادهای حرفه ای را به دانشجویان ارائه می دهند. دانشگاه تربیت بدنی مجارستان دانشکده PE و علوم ورزشی بزرگترین، جامع ترین و قدیمی ترین مرکز آموزش و آموزش ورزش در مجارستان با 85 سال سابقه است که در اصل به عنوان کالج سلطنتی تاسیس شده است. این دانشگاه به طور مستقل به عنوان دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی در زمینه آموزش و تحقیقات فعالیت می کند. سطح آموزش ورزشی از سطح گواهینامه تا دکترا در همه زمینه های ممکن ارائه شده است.

فارغ التحصیلان از این دانشگاه می توانند در مشاغل مربی گری در زمینه ها متفاوت مشغول به کار شوند. برخی از مشاغل در این زمینه عبارت است از:

  • معلم دبستان و راهنمایی و دبیرستان
  • استاد دانشگاه
  • معلم بهداشت
  • مروج سلامت
  • مربیگری شخصی
  • مدیریت ورزشی
  • محقق ورزشی
  • کارشناس ورزش

فرصت های شغلی در مجارستان

از این صلاحیت ها می توان در آزمایشگاه های تحقیقاتی پزشکی و ورزشی، باشگاه های ورزشی، کلینیک های پزشکی و توانبخشی و بخش های آموزش عالی استفاده کرد. مناطق تجاری نیز در حال گسترش است و به اشخاصی مانند گردشگری سلامت، مربیتناسب اندام و مربی یوگا و مربی تندرستی و کارشناس برای مراکز بهداشتی نیاز دارند. هدف کلی از تحصیل تربیت بدنی در آموزش دانشجویان برای مربیگری است. مربیانی که دانش و مهارت های کاملاً تئوریک و عملی خوبی کسب می کنند تا بتوانند جلسات آموزشی بازیکنان خردسال، جوانان و بزرگسالان را برنامه ریزی و اجرا کنند. مهاجرت تحصیلی به مجارستان می تواند انتخاب خوبی باشد. اگر در خصوص مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *