مهاجرت تحصیلی مالزی

رشته تربیت بدنی در مالزی

رشته تربیت بدنی در مالزی

رشته تربیت بدنی در مالزی به آموزش علم ورزش می پردازد. تربیت بدنی در مالزی مطالعه ای است که بر روی حرکات و سلامت بدن انسان متمرکز است. این رشته در کشور مالزی شامل 4 نوع مهم علوم است: فیزیولوژی (آناتومی انسان)، روانشناسی (ذهن و رفتار انسان)، یادگیری و بیوشیمی. علوم ورزشی که بیشتر در صنعت ورزشی هستند، وظیفه درک و طراحی بهترین واحدها و دروس آموزشی را برای ورزشکاران دارند تا بهترین عملکرد خود را در حوزه ورزشی مربوطه داشته باشند. با این حال، به عنوان یک دانشجوی علوم ورزشی، شما بر روی رشته های مهم علمی مربوط به ورزش، بدن انسان و همچنین ایجاد پایه ای برای حرفه ای بودن متمرکز خواهید شد.

مالزی در دریای جنوب چین واقع شده است. این کشور مجموعه ای از فرهنگ ها، جغرافیای متنوع و پایتخت آینده را در خود جای داده است. در این کشور فرهنگ خاصی وجود دارد. دانشجویان بین المللی که برای تحصیل در مالزی به این کشور نقل مکان کرده اند از شرایط خود راضی هستند. دانشجویان و متقاضیانی که می خواهند در رشته تربیت بدنی در مالزی تحصیل کنند باید بدانند که می توانند در چندین دانشگاه معتبر به زبان انگلیسی تحصیل کنند. این کشور چشم انداز طبیعی و جاذبه های فرهنگی تاریخی زیادی نیز برای ارائه دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به مالزی متبحر است. رشته تربیت بدنی در مالزی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا پذیرای دانشجویان بین المللی می باشد.

در نمودار زیر برخی نرخ تحصیل دانشجویان بین المللی در مالزی در مقاطع مختلف را مشاهده می کنید:

تحصیل رشته تربیت بدنی در مقاطع مختلف در مالزی

تحصیل در مالزی

زیبایی طبیعی این کشور فراتر از جنگل های بارانی باستانی و سواحل باشکوه است. در شهرها نیز، برای از بازارهای رنگارنگ و متنوع گرفته تا مساجد و معابد بودایی و عبادتگاه های هندو که اغلب در کنار یکدیگر یافت می شوند، بهره مند خواهید شد. توسعه سریع اخیر کشور مالزی، آن را به مقصدی جذاب برای انواع مختلف مردم تبدیل کرده است. سیستم و ساختار آموزش عالی توسط وزارت آموزش عالی کشور اداره می شود. افرادی که برای تحصیلات عالی در مالزی تحصیل می کنند می توانند دوره های گواهی، دیپلم، کارشناسی یا کارشناسی ارشد را بگذرانند. 6 دانشگاه مالزی در 500 دانشگاه برتر جهانی حضور دارند. بالاترین رتبه در این دانشگاه ها Universiti Malaya (UM) است که در مکان87 قرار دارد. دانشگاه ها در مالزی می توانند آموزش های با کیفیت بالا به زبان انگلیسی را به دانشجویان بین المللی ارائه دهند.

مزایای تحصیل رشته تربیت بدنی در مالزی

مالزی دارای دو منطقه سرزمین اصلی (مالزی غربی و مالزی شرقی) است که توسط دریای چین جنوبی جدا شده اند. در مالزی آب و هوا گرمسیری است و در طول سال می توانید هوای گرم داشته باشید. فصول موسمی کشور را سرسبز نگه می دارد. مالزی از شمال با تایلند و از جنوب با سنگاپور مرز مشترک زمینی دارد. از زمان استقلال در سال1957، مالزی یکی از بهترین رشد اقتصادی در آسیا را داشته است. اقتصاد نه تنها از طریق منابع طبیعی کشور، بلکه از طریق گردشگری، علوم و گردشگری پزشکی تأمین می شود. اقتصاد و فرصت های شغلی در مالزی و توسعه سریع آن را برای دانشجویان بین المللی که می خواهند در یک کشور جالب و آینده دار تحصیل کنند، ایده آل می کند.

تحصیل در کشور مالزی مزایای خوبی دارد. برخی از مزایای مهم تحصیل در مالزی عبارت است از:

  • ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر
  • تحصیل به زبان انگلیسی
  • تقویت زبان مالایی
  • اخذ اقامت مالزی
  • هزینه های مقرون به صرفه
  • اخذ آموزش های تخصصی و بین المللی
  • مشاغل مناسب و درآمد مناسب

تحصیل رشته تربیت بدنی در مالزی

در علوم ورزشی و تربیت بدنی، بسته به موسسه مورد نظر خود در مالزی دروس مورد علاقه خود را انتخاب می کنید. مسلماً ساختار دوره هر دانشگاه متفاوت است. توجه داشته باشید که بیشتر برنامه های علوم ورزشی دارای واحدهای اصلی و انتخابی برای دانشجویان هستند که این واحدها بیشتر عملی هستند. در مورد دانشجویان تحصیلات تکمیلی ، آنها باید یک پایان نامه یا یک پروژه تحقیقاتی ارائه دهند. یک دانشجو یا فارغ التحصیل موفق در رشته های علوم ورزشی می تواند به عنوان یک متخصص یا حرفه ای در هر زمینه ای از علوم ورزشی یک مربی مستقل باشد. داشتن بنیادی محکم از مهارت ها پس از تحصیل در مالزی از مزایای مهم تحصیل رشته تربیت بدنی در مالزی است.

در زیر فقط چند نمونه از مواردی که ممکن است در برنامه مورد نظر خود مشاهده کنید وجود دارد:

  • تربیت بدنی
  • ریاضیات
  • روانشناسی
  • علوم کاربردی
  • مقدمه ای بر آناتومی
  • آموزش در فضای باز

هزینه تحصیل رشته تربیت بدنی در مالزی

هزینه تحصیل رشته تربیت بدنی در مالزی

دیپلم علوم ورزشی در دانشگاه های کشور مالزی در کنار مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا نیز وجود دارد. در تمامی مقاطع دانش ریاضی و انگلیسی و مور نیاز می باشد. دانشگاه مالایا (UM) که اولین نهادی است که در سال 1995 برنامه کارشناسی علوم ورزشی را ارائه داده است، موفق به فارغ التحصیلی بیش از 1000 دانشجو از سال 1999 شده است. امروز، این فارغ التحصیلان به عنوان رهبران و مدیران مربوط به ورزش در هر دو بخش های دولتی و خصوصی. متوسط شهریه ارائه شده توسط موسسات ارائه دهنده علوم ورزشی در مالزی می تواند در دانشگاه های دولتی و خصوصی متفاوت باشد. این نیز به ویژه هنگام در نظر گرفتن سطح برنامه های تحصیلی مانند دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس متفاوت خواهد بود.

در زیر تخمین تقریبی شهریه ارائه شده توسط موسسات دولتی و خصوصی در مالزی آورده شده است:

مقطعهزینه به رینگیت مالزی
دیپلم10000RM الی 22500RM
کارشناسی14000RM الی 25000RM
ارشد و دکترا15000RM الی 39000RM

فرصت های شغلی در مالزی

اگر به آینده چشم انداز شغلی آنچه علم ورزش برای فارغ التحصیلان خود ارائه می دهد نگاه کنیم، صنایع گسترده ای در دسترس است. برخلاف برنامه های دیگر، داشتن مدرک تحصیلی در علوم ورزشی به شما این امکان را می دهد تا در انطباق مستقیم با این زمینه و یا حتی در بخش های فعال دیگر مانند آموزش، روزنامه نگاری، توسعه ورزش و موارد دیگر انعطاف پذیر باشید. . تعدادی از مشاغل کاربردی مربوط به علوم ورزشی مانند مربیگری حتی می تواند در طول سال های تحصیل در دانشگاه انجام شود. فرصت ها در این زمینه تقریباً بی حد و حصر است. مدیریت ورزشی نیز از فرصت های شغلی در مالزی است. فرصت های تحصیل در مقاطع مختلف در مالزی برای دانشجویانی که قصد تحصیل در مالزی به زبان انگلیسی را دارند میسر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی به متقاضیان مهاجرت به مالزی می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *