مهاجرت تحصیلی لیتوانی

رشته تربیت بدنی در لیتوانی

رشته تربیت بدنی در لیتوانی

رشته تربیت بدنی در لیتوانی یک برنامه مطالعاتی منحصر به فرد است، و هدف آن، آماده سازی هدفمند متخصصان مبنی دانش بر علوم مدرن مرتبط است. لیتوانی تلاقی بین اروپای غربی و شرقی است. این کشور در حال پیشرفت علیرغم تاریخچه پیچیده، فرهنگ منحصر به فردی ایجاد کرده است که شامل احترام عمیق به سنت ها و تمایل قوی به یادگیری و نوآوری است. رشته تربیت بدنی در کشور لیتوانی از رشته هایی است که بیشتر جوانان تمایل به تحصیل در آن دارند. دانشجویان بین المللی می توانند در دانشگاه های معتبر لیتوانی به زبان انگلیسی تحصیل کنند. رشته تربیت بدنی نیاز به فعالیت جسمی بالا و استعداد و علاقه به ورزش دارد.

رشته تربیت بدنی در لیتوانی به طراحی ارزیابی و بهبود فعالیت های تربیت بدنی برای همه سنین کمک می کند. این رشته برای کودکان و معلولان و سالمندان در محیط های مختلف آموزشی رسمی و غیر رسمی. لیتوانی از جمله دوزبانه ترین و تحصیلکرده ترین کشورها در اروپا می باشد. با این حال، هزینه های زندگی در این کشور کمتر از کشورهای غربی است، که لیتوانی را برای دانشجویان مشتاق بین المللی ایده آل می کند. لیتوانی تلاقی بین اروپای غربی و شرقی است. در این کشور دوره کارشناسی در طول 3 الی 4 سال می باشد و رایج ترین دوره تحصیلی در میان دانشجویان بین المللی تربیت بدنی محسوب می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ارائه مشاوره در خصوص مهاجرت در خدمت شما عزیزان می باشد.

تحصیل در لیتوانی

برنامه های تحصیلی بسیاری به زبان انگلیسی در لیتوانی تدریس می شوند. این برنامه های بین المللی در لیتوانی با توجه به سیستم انتقال اعتبار اروپا (ECTS) ارزیابی می شوند، و هر سال تحصیل با60 اعتبار ECTS تعلق می گیرد. در لیتوانی مدارک کارشناسی و مدارک حرفه ای در دانشگاه ها ارائه می شود. سال تحصیلی از سپتامبر آغاز می شود و در اواسط ژوئن به پایان می رسد و به دو ترم تقسیم می شود: بهار و پاییز. دانش آموزان می توانند تحصیل در تمام وقت یا نیمه وقت را انتخاب کنند. در لیتوانی این بسیار معمول است که مستقیماً به شرکت ها مراجعه کنید و فرصت هایی را برای تجربه کار بدون حقوق بپرسید. این امر رزومه شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد و همچنین به شما دانش عملی می بخشد، که وقتی برای یک موقعیت دائمی در نظر گرفته می شوید مفید خواهد بود.

برخی از محبوب ترین دوره های دانشگاهی در لیتوانی عبارت است از:

  • مدارک بازرگانی در لیتوانی
  • مدارک مهندسی در لیتوانی
  • مدارک حقوق در لیتوانی
  • مدارک پزشکی در لیتوانی
  • مدارک علوم اجتماعی در لیتوانی

تحصیل رشته تربیت بدنی در لیتوانی

مطالعات در زمینه ورزش و موضوعات مرتبط در لیتوانی با محبوبیت بیشتری روبرو می شود، در عین حال فرصت های جدیدی برای فارغ التحصیلان موفق ایجاد می کند. افزایش مداوم نیاز به متخصصانی که به کسانی که برای زندگی سالم، فعال و طولانی تلاش می کنند کمک می کند. مطالعات مبتنی بر علم و جامعه زندگی ورزشی در لیتوانی دانش و تجربه جالبی را فراهم می کند. در میان فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی در دانشگاه های لیتوانی بسیاری از دانشمندان برجسته، مربیان مشهور جهان، ورزشکاران مشهور و چهره های برجسته عمومی وجود دارند. تعداد زیادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشکده های تربیت بدنی لیتوانی قهرمان و برنده جوایز بازی های المپیک، مسابقات جهانی و قهرمانی اروپا شده اند.

موضوعات اصلی در زمینه مطالعه تربیت بدنی در لیتوانی عبارت است از:

  • فن آوری های مدرن در یادگیری حرکتی یکپارچه
  • روش تحقیق اجتماعی و آمار
  • مدیریت آموزش
  • آموزش و روانشناسی تربیت بدنی
  • آزمایشگاه نوآوری تربیت بدنی دانش آموزان
  • فناوری های نوین آموزشی پیشگیری از چاقی

تحصیل رشته تربیت بدنی در مقطع ارشد در لیتوانی

تحصیل رشته تربیت بدنی در مقطع ارشد در لیتوانی

اگر در مرحله چرخه دوم هستید یا قصد حضور در آن را در کشور لیتوانی دارید و می خواهید برای مدرک کارشناسی ارشد و یا یک صلاحیت تخصصی تحصیل کنید، یکی از گزینه هایی که پیش روی شما قرار دارد برنامه های مطالعه مجتمع است. در واقع برنامه های مطالعه مجتمع برنامه ای است که ترکیب تحصیلات دانشگاهی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. به فارغ التحصیلان موفق یک دیپلم کارشناسی ارشد اعطا می شود که گواه وضعیت مدرک کارشناسی ارشد آنها است. موسسات آموزش عالی در لیتوانی بر روی دادن مهارت های لازم به دانشجویان جهت استفاده از دانش خود به روشی عملی متمرکز هستند. بنابراین، دانش آموزان می توانند اقدامات آموزشی، حرفه ای یا علمی را به صورت محلی و بین المللی انجام دهند.

فرصت های مشارکت عملی شامل موارد زیر است:

  • برنامه های اتحادیه اروپا، مانند اراسموس (آموزش عالی) و کامنیوس (برای معلمان آینده)
  • IAESTE، یک انجمن بین المللی و غیرانتفاعی است که یک برنامه مبادله ای برای دانشجویان در دانشگاه های فنی اجرا می کند که شامل دانشجویان86 کشور و بیش از 6000 شرکت در سراسر جهان است. در لیتوانی، دانشگاه صنعتی Kaunas به عنوان نماینده فعالیت می کند.
  • سازمان های دانشجویی مانند AIESEC

نحوه درخواست ویزای تحصیلی رشته تربیت بدنی در لیتوانی

درخواست‌ های ویزای دانشجویی باید شخصا ارسال شوند. در زمان مصاحبه، متقاضیان باید بتوانند اهداف خود را برای تحصیل در لیتوانی و همچنین آشنایی با برنامه تحصیلی ایجاد کنند. عدم توانایی متقاضی برای برقراری ارتباط به زبان انگلیسی ممکن است منجر به ریجکت شدن ویزا شود. تمام مدارک پشتیبان درخواست ویزا (رزرو بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی، اسناد مالی و غیره) باید صادقانه و معتبر باشند. درخواست ویزا با داشتن هرگونه مدرک جعلی/نامعتبر منجر به رد ویزا می شود. برنامه های سفر رزرو بلیط هواپیما باید بر روی دفتر نامه آژانس مسافرتی یا خطوط هوایی چاپ شود یا از وب سایت چاپ شود. برنامه سفر پرواز باید مشخصات مسافر، جزئیات پرواز و شماره تاییدیه را نشان دهد.

به جز اینکه اهل لیتوانی نیستید، مهم است که برای دریافت ویزا یا اجازه اقامت با دانشگاه خود تماس بگیرید، زیرا برای تأیید هر یک از این اسناد، مدرک ثبت نام مورد نیاز است. برای درخواست مجوز اقامت موقت، همان مدارکی که ویزای D وجود دارد، مورد نیاز است. دانشجویان اتحادیه اروپا احتمالاً در صورت تمایل می توانند به جای پاسپورت کارت شناسایی ارائه دهند. همه دانش آموزان همچنین باید مدرکی ارائه دهند که حداقل 115€ (یورو) در ماه برای حمایت از خود دارند. درخواست برای اجازه اقامت دائم ظرف 4 ماه بررسی می شود. در صورت تایید، به دانشجوی بین المللی اجازه اقامت دائم داده می شود که به آنها اجازه می دهد به طور نامحدود در لیتوانی اقامت و کار کنند.

در این بخش شاهد مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی هستید:

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی

فرصت های شغلی رشته تربیت بدنی در لیتوانی

شما پس از فارغ التحصیلی در لیتوانی می توانید در مورد نحوه افزایش فعالیت های بدنی دانش آموزان در طول روز مدرسه و در طی کلاس های تربیت بدنی، مشاوره ارائه دهید. دروس رشته تربیت بدنی را با تکیه بر فن آوری های مدرن مدل سازی کلاس های تربیت بدنی به طور انتقادی ارزیابی کنید. در لیتوانی تکنیک های مبتنی بر فعالیت و تأمل دانشجویان در بحث گروهی تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. در این رشته در لیتوانی دانشجویان می آموزند چگونه توسعه پروژه ها و کارهای فردی یا گروهی را مدیریت و نظارت کنند. روش تدریس در این کشور در رشته تربیت بدنی سخنرانی و سمینار و بیشتر تمرین ها عملی است. روش های ارزیابی و امتحانات تلفیقی یعنی به صورت کتبی و شفاهی است. پروژه ها نیز فردی یا گروهی است.

پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه تحصیلی، دانشجویان این فرصت ها را خواهند داشت: به عنوان معلم تربیت بدنی، معلم سایر زمینه ها در دانشگاه ها، کالج ها و سایر موسسات آموزشی کار کنید. به عنوان متخصص و متخصص ورزش در مراکز ارتقا سلامت و سازمان اوقات فراغت دولتی و خصوصی و غیره کار کنید. به عنوان متخصص ورزش در موسسات آموزش و پرورش و آموزش عمومی سازمان های ورزشی، سایر موسسات آموزشی کودکان و جوانان و غیره کار کنید. پس از اتمام برنامه مطالعه، آنها همچنین ممکن است تحصیلات خود را در برنامه های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد داخلی و خارجی ادامه دهند. تحصیل در لیتوانی می تواند یک فرصت خوب و مقرون صرفه برای تحصیل در اروپا محسوب شود. اگر در خصوص اعزام دانشجو به لیتوانی سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات مکرر در مورد رشته تربیت بدنی در لیتوانی

در این بخش شاهد سوالات مکرر در مورد رشته تربیت بدنی در لیتوانی هستید:

  • فرصت های شغلی رشته تربیت بدنی در لیتوانی چیست؟ شما پس از فارغ التحصیلی در لیتوانی می توانید در مورد نحوه افزایش فعالیت های بدنی دانش آموزان در طول روز مدرسه و در طی کلاس های تربیت بدنی، مشاوره ارائه دهید.
  • دانشگاه های مناسب برای تحصیل رشته تربیت بدنی در لیتوانی چیست؟ دانشگاه ویلینیوس
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *