مهاجرت تحصیلی سوئد

رشته تربیت بدنی در سوئد

رشته تربیت بدنی در سوئد

تحصیل رشته تربیت بدنی در سوئد می تواند برای دانشجویان بین المللی قدم بزرگ و مهمی باشد. تقریباً 40 دانشگاه در سوئد واقع شده اند. بسیاری از آنها این کشور را در رده های برتر جهانی قرار داده اند، مانند دانشگاه اوپسالا، دانشگاه لوند یا دانشگاه استکهلم. سوئد یکی از پیشگامان اروپایی برای تغییر در شهریه انگلیسی زبان بوده و 900 درجه و رشته عالی را برای انتخاب ارائه می دهد. شهرهای دانشجویی در این کشور شامل استکهلم و اوپسالا و لوند و گوتبورگ است. در این شهرها بیش از دیگر شهرها دانشجوی بین المللی وجود دارد. آن هم به دلیل وجود دانشگاه های رتبه بالا در این شهرها که رشته ها را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. کیفیت تحصیل در دانشگاه ها و نمرات ارزیابی استادان و رضایت دانشجویان نیز دلیل دیگری برای تحصیل در این کشور است.

این رشته ها رشته تربیت بدنی و سلامت و بهداشت و رشته مدیریت ورزشی می باشند. در این رشته ها، دانشگاه ها آموزش هایی در سطح مقدماتی و پیشرفته دارند. دانشکده های تربیت بدنی این رشته ها ارائه می دهند و در خصوص اموری مانند مدیریت ورزشی و روان شناسی ورزش و ارائه پروژه های ورزشی و ورزش های حرفه ای دانشجویان را حرفه ای می کنند. دانشگاه ها همچنین دارای یک برنامه توسعه ورزش در جامعه هستند که برای متخصصان طراحی شده است. رشته تربیت بدنی شامل موارد بسیار بیشتری از آنچه تصور می کنید می باشد. این رشته فقط درمورد ورزش نیست بلکه در مورد چگونگی عملکرد و تاثیر آن در جامعه نیز می باشد. این مقاله توسط تیم تحریریه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است.

در نمودار زیر شاهد مراکز آموزشی در سوئد می باشید:

مراکز آموزشی در سوئد

تحصیل رشته تربیت بدنی در سوئد

بخش مهمی از آموزش در رشته تربیت بدنی در سوئد در مورد نحوه نگاه شما به فرآیندها و حرکات ورزشی و کششی و قدرتی است. دانشجویان در آخر فارغ التحصیلی خود باید قادر به انجام کلیه حرکات ورزشی و شناسایی آسیب های ورزشی، مربی گری رشته های ورزشی و مدیریت ورزشی باشند. خوشبختانه، روند درخواست در سوئد به طور متمرکز سازمان یافته است. به طور کلی، تمام آزمون های اصلی انگلیسی پذیرفته می شوند اعم از آیلتس آکادمیک، تافل، کمبریج و پیرسون. شروع تحصیل در رشته تربیت بدنی در سوئد شما را از یک فارغ التحصیل بلند پرواز به یک مربی موفق و متخصص در ورزش تبدیل می کند. شما یاد خواهید گرفت که مهارت های خود را در طیف وسیعی از زمینه ها از تناسب اندام و سلامت بدن و ورزش های معلولان به کار بگیرید.

رشته تربیت بدنی در سوئد در مقطع ارشد

برنامه کارشناسی ارشد در تربیت بدنی در دانشگاه استکهلم و اوپسالا و گوتبورگ و لوند فرصتی را برای مطالعه عمیق و عملی و کاربردی رشته تربیت بدنی به شکل مدرن در سازمان های مدرن ارائه می دهد. در این مقطع تربیت بدنی را به شکل تخصصی تر یاد می گیرید. همچنین مدیریت ورزشی و سازمان و مدیریت مسابقات و هماهنگی افراد جهت دستیابی به مقام و مدال را به دانشجویان آموزش می دهند. فارغ التحصیلان مدارس تربیت بدنی در کلاس های استراتژی ورزش های پایه ای مانند شنا و دو و ژیمناستیک را حرفه ای تر ارائه می کند. دانشجویان در این کشور می آموزند که با پالش ها و شکست ها کنار بیایند و تحت فشار بهترین فعالیت خود را نشان دهند. در هر صورت، این رشته در سوئد در این دانشگاه معتبر شما را برای رهبری در دنیای تجارت سریع حرکت می دهد.

فرصت های شغلی تربیت بدنی در سوئد

این رشته در سوئد کاملاً تخصصی و حرفه ای ارائه می شود. تأکید بر مهارت، دانشجویان را فراتر از تئوری و در قلب چالش های بدنسازی و تربیت بدنی می برد. شما مهارت های ارتباطی، کار گروهی و ارائه خود را از طریق کارهای فردی و گروهی ایجاد و اصلاح خواهید کرد. همچنین مهارت های حرفه ای خود را در یک رشته خاص، توسعه خواهید داد. در طول تحصیل، شما به طور مداوم تشویق می شوید که دانش جدید را با جاه طلبی های شغلی آینده منعکس کنید. فلسفه تدریس در سوئد در رشته تربیت بدنی تدریس عملی و کاربردی است که بر یادگیری و توسعه تجربی متمرکز است. این شایستگی های عمومی پایه ای برای کاربردهای حرفه ای آینده و توسعه حرفه ای و شخصی شغلی یا مادام العمر است.

برخی از فرصت های شغلی در این رشته در سوئد عبارت است از:

  • معلمان تربیت بدنی در مدارس ابتدایی متوسطه
  • مربیان تربیت بدنی در موسسات عالی
  • سرپرستان در انجمن های ورزشی
  • مدیران در صنایع تناسب اندام و اوقات فراغت
  • سرپرستان بخش های خصوصی و تجاری

فرصت های شغلی تربیت بدنی در سوئد

هزینه تحصیل در سوئد

شما ممکن است از قبل اهداف شغلی را در ذهن داشته باشید یا شاید هنوز در حال بررسی این هستید که کدام مسیر، نقش و محیط مناسب شما در دنیای تربیت بدنی در سوئد است. اما در دوران دانشجویی خود می توانید پاره وقت کار کنید و ممکن است در رشته خود نیز کار پیدا کنید. مثلا مشاور تربیت بدنی و یا دستیار مربی و یا مربی شخصی. هنگامی که قصد دارید در دانشگاه های سوئد اقدام کنید، تسلط به زبان انگلیسی یکی از شرایط مهم پذیرش است. اگر انگلیسی زبان مادری شما نیست، بنابراین ممکن است مجبور شوید در یک آزمون انگلیسی شرکت کنید، و نمره آزمون انگلیسی خود را با درخواست دانشگاه خود ارائه دهید. شهروندان خارج از اتحادیه اروپا مجبور به پرداخت شهریه هستند. مبلغ بستگی به دانشگاه و برنامه دارد.

هزینه های تحصیل سالانه به طور معمول در محدوده های زیر است:

رشته هاهزینه به یورو
علوم اجتماعی و مدیریت11000€ الی 13000€
مدارک مهندسی و فنی12000€ الی 15000€
مدارک هنری10000€ الی 17000€

دانشگاه های معتبر سوئد

دانشگاه اوپسالا با محیط فرهنگی زنده و زندگی خارق العاده دانشجویی، قدیمی ترین دانشگاه سوئد است که در سال1477 تاسیس شد. در این دانشگاه 45000 دانشجو وجود دارد. تحقیقات در سطح جهانی و آموزش با کیفیت بالا در این دانشگاه دنبال می شود. برنامه کارشناسی و ارشد رشته تربیت بدنی در دانشگاه اوپسالا به شما این مهارت ها را می دهد، که مطالعه عمیقی در زمینه تربیت بدنی را به دست آورید. مدیریت ورزشی نیز در این دانشگاه از پرطرفدار ترین ها می باشد. برنامه کارشناسی ارشد در نیز دانشجویان را در دانشگاه اوپسالا برای یک حرفه موفق در این زمینه آماده می کند. خواه دنبال کار در بخش خصوصی یا دولتی باشید. کار در سوئد برای دانشجویان نیز در این رشته موجود است. اگر می خواهید در خصوص مهاجرت تحصیلی به سوئد بیشتر بدانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *