مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته تربیت بدنی در سنگاپور

رشته تربیت بدنی در سنگاپو

رشته تربیت بدنی در سنگاپور در چندین دانشگاه به زبان انگلیسی ارائه میشود. در سال های اخیر بسیاری از مدارس، تربیت بدنی را کاهش داده اند. زیرا در تلاش برای آماده سازی دانش آموزان برای دانشگاه و نیروی کار، تأکید بیشتری بر دانشگاهیان هستند. در واقع در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا بیشتر به این رشته می پردازند. از دانشجویان بین المللی در این رشته در سنگاپور استقبال می شود. براساس اندیشمندان و متخصصان رشته تربیت بدنی در سنگاپور این رشته موجب می شود تا با تولید و افزایش متخصصین در رشته تربیت بدنی آینده افراد و خصوصا کودکان و نسل آینده سالم تر باشند. تربیت معلمین با مهارت کامل نیز برای این کشور بسیار مهم است. لذا گرایش خاصی را برای این شغل در نظر گرفته اند.

در کشور سنگاپور در طول دوره دانشگاه دروس مهمی تدریس می شود که شامل فعالیت های بدنی و بهبود حرکات و ورزش های حرفه ای در اشخاص می شود. سنگاپور نرخ مهاجر پذیری مناسبی دارد. در این نرخ تعداد زیادی از مهاجران دانشجویان هستند. این کشور در رشته تربیت بدنی به موضوع تقویت بدن و ذهن می پردازد و به مهارت های ورزش سالمندان و کودکان نیز اشاره دارد. در این کشور به نسبت دیگر کشورها دختران بیشتر علاقمند به رشته تربیت بدنی هستند و نتایج درخشانی را نیز در زمینه های متفاوت ورزشی از آن خود کرده اند. دانشجویان در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در رشته تربیت بدنی تحصیل می کنند. پس از اتمام فارغ التحصیلی به شغل های مناسب خودشان در سنگاپور روی می آورند. در ادامه مقاله ای که از نظر خواهید گذراند در خصوص تربیت بدنی در سنگاپور بیشتر توضیح می دهیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در این باب است.

تحصیل در سنگاپور

سنگاپور یک کشور جزیره ای مدرن و سرزنده است. این کشور میراث غنی و چندفرهنگی دارد. در این کشور فرصت برای افراد خارجی و دانشجویان بین المللی و مهاجران برای کار وجود دارد. سنگاپور مقصد مناسبی برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال تجربه آموزش عالی منحصر به فرد و معاصر هستند. سنگاپور با رعایت استانداردهای فوق العاده بالای آموزش مقصد مناسبی برای دانشجویان است. همچنین هزینه های تحصیل در این کشور به نسبت دیگر کشورها ارزان است. دانشگاه های سنگاپور نیز رویکرد تحقیقاتی دارند. بسیاری از دانشگاه های سنگاپور پیوندهای محکمی با صنعت دارند، به این معنی که شما می توانید در کنار مدرک خود تجربه عملی نیز کسب کنید. پس از اتمام تحصیل می توانید با مهارت و تجاربی که کسب کرده اید شغل بهتری پیدا کنید.

این کشور دارای یک سیستم آموزشی کاملاً پیشرفته است که فرصت های بی شماری را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. سه دانشگاه سنگاپور در500 دانشگاه برتر رتبه بندی QS World University قرار دارند. بالاترین رتبه دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) است که در یازدهم قرار دارد. رتبه بعدی دانشگاه فنی Nanyang، سنگاپور است که در رتبه 12 قرار دارد. پس از این دانشگاه مدیریت سنگاپور قرار دارد که در رتبه 500 قرار دارد. دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در سنگاپور هستند، نیاز به گرفتن ویزای دانشجویی دارند. هنگامی که نامه تأیید خود را دریافت می کنید، توسط موسسه خود نیز برای شما ویزا صادر می شود. ظرف دو هفته از زمان پذیرش، باید برای دریافت کارت دانشجویی به اداره مهاجرت و بازرسی مراجعه کنید.

مدارک لازم برای اخذ ویزا و پذیرش عبارت است از:

  • مدارک شناسایی و عکس
  • مدارک زبان انگلیسی
  • مدارک بودجه و هزینه
  • سوابق تحصیلی
  • ریز نمرات دبیرستان
  • مدارک تحصیلی
  • سوابق کاری
  • توصیه نامه

تحصیل رشته تربیت بدنی در سنگاپور

دانشگاه های سنگاپور درس ها را متناسب با گروه های خود تطبیق می دهند و اطمینان حاصل می کنند که دانشجویان با مهارت یا الزامات بیش از حد پیشرفته را تحت فشار قرار ندهند. در عین حال، آنها می دانند که دانشجویان چه زمانی آماده پیشرفت و بالا بردن مهارت هستند. استادان سعی می کنند مهارت های حرکتی دانشجویان را بهبود ببخشند. دانشجویان نیز قدرت عضلات و تراکم استخوان را افزایش می دهند. این پروسه در ترم اول و دوم اتفاق می افتد. در ترم های بعد ورزش های حرفه ای قدرتی و مهارتی بیشتر آموزش داده می شود. علاوه بر این، نحوه مربی گری و آسیب شناسی را نیز یاد می گیرند. بیشتر آزمون های این رشته در سنگاپور به صورت عملی برگزار می شود.

در نمودار زیر شاهد دروس عملی و تئوری در رشته تربیت بدنی در این کشور می باشید:

دروس عملی و تئوری در رشته تربیت بدنی در سنگاپور

دانشگاه های رشته تربیت بدنی در سنگاپور

در سنگاپور در رشته تربیت بدنی به دانشجویان می آموزند که چگونه خود و دیگران تناسب اندام و سلامت خود را ورزش های روزانه حفظ کنند. این موضوع می تواند با چاقی مقابله کرده و احتمال ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی و دیابت را کاهش دهد. همچنین به حفظ سلامت مغز و روان آنها کمک می کند. از آنجا که دانشجویان زمان قابل توجهی را در دانشگاه می گذرانند، امکانات خوبی برای آن ها از ابزار و وسایل گرفته تا فضای آکادمیک حرفه ای موجود است. همچنین در سنگاپور دانشجویان در خصوص تغذیه سالم و مناسب در جهت تناسب اندام اطلاعات خوبی کسب می کنند. دروس آناتومی و بیومکانیک نیز برای درک حرکات و عضله و ماهیچه و مراقبت از آسیب های ورزشی در این رشته موثر واقع می شود.

در جدول زیر رتبه های دانشگاه های سنگاپور را مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه در سنگاپوررتبه در جهان
دانشگاه ملی سنگاپور2411
دانشگاه فنی Nanyang3632
دانشگاه مدیریت سنگاپور7743
دانشگاه فناوری و طراحی سنگاپور8094
موسسه فناوری سنگاپور26615
پلی تکنیک Ngee Ann29986

علوم مدیریت رشته تربیت بدنی در سنگاپور

علوم مدیریت رشته تربیت بدنی در سنگاپور

برنامه علوم و مدیریت ورزش (SSM) در سنگاپور یک برنامه مقطع میان رشته ای قوی است که با تمرکز بر اصول علمی پشت بدن و بدن انسان همراه با مدیریت سازمان های ورزشی است. SSM تنها برنامه کارشناسی است که توسط یک موسسه عالی محلی ارائه می شود که مسیرهای آکادمیک و حرفه ای را برای مشاغل مرتبط با ورزش فراهم می کند. از طریق برنامه افتخارات مستقیم 4 ساله، شما دانش غنی در علم ورزش و مدیریت ورزش کسب خواهید کرد، و مهارت های مناسب برای مشارکت در صنعت ورزش را توسعه می دهید. با ترکیب شاخه های فیزیولوژی، بیومکانیک، روانشناسی، مدیریت ورزشی و مربیگری، فارغ التحصیل خواهید شد که می تواند مشاغل هیجان انگیزی را در طیف وسیعی از صنایع برای شما فراهم کند. اگر در خصوص تحصیل در سنگاپور و اقامت پس از تحصیل در سنگاپور سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *