مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته تربیت بدنی در انگلستان

رشته تربیت بدنی در انگلستان

تحصیل رشته تربیت بدنی در انگلستان در دانشگاه ها فرصتی فوق العاده برای پیشرفت است. این رشته در چندین مرکز آموزشی معتبر ارائه می شود. تربیت بدنی رشته ای است که آموزش و ورزش را در مدارس و سایر محیط های آموزشی را پوشش می دهد. در رشته تربیت بدنی افراد نحوه سبک زندگی سالم و حفظ تناسب اندام را می آموزند. در این رشته علاقمندان به تربیت بدنی می توانند در گرایش های خاص رشته های تخصصی و حرفه ای را انتخاب کنند. رشته تربیت بدنی در انگلیس دانش و مهارت شما را در زمینه آموزش، و ورزش و مربیگری توسعه می دهد. می توانید در صورت وجود شرایط در مقطع ارشد و دکترا در رشته تربیت بدنی در انگلستان تحصیل کنید.

انواع دانشگاه ها در انگلستان

اولین نوع شامل دانشگاه های باستان یعنی موسساتی که قبل از سال 1600 تاسیس شده اند می شود. برخی از نمونه ها عبارتند از:

  • دانشگاه آکسفورد
  • دانشگاه کمبریج
  • دانشگاه سنت اندرو

نوع بعدی دانشگاه های آجر قرمز هستند که به موسساتی گفته می شود که در شهرهای صنعتی انگلستان تاسیس شده اند. اصطلاح آجر قرمز به سبک معماری ویکتوریایی ساختمان ها برمی گردد. چند نمونه از این موارد عبارتند از:

  • دانشگاه بیرمنگام
  • دانشگاه منچستر
  • دانشگاه لیدز

نوع دیگر Plate Glass Universites هستند که به موسساتی گفته می شود که در دهه 1960 تأسیس شده اند. اصطلاح صفحه شیشه ای به دلیل ساختمان های مدرن معماری است. چند نمونه از این موارد عبارتند از:

  • دانشگاه یورک
  • دانشگاه وارویک
  • دانشگاه لنکستر

در نمودار زیر میزان تحصیل رشته تربیت بدنی در دانشگاه های دولتی و خصوصی در انگلستان را مشاهده می کنید:

میزان تحصیل رشته تربیت بدنی در دانشگاه های دولتی و خصوصی

در نهایت نوع آخر دانشگاه های گروه راسل به گروهی از 24 دانشگاه تحقیق عمومی اشاره دارد. دانشگاه های انگلستان همواره سعی دارند تا استانداردهای آموزشی تحقیقاتی، را حفظ کنند. چند نمونه از این موارد عبارتند از: دانشگاه بیرمنگام، دانشگاه ادینبورگ و دانشگاه دورهام. اکثر دانشگاه ها و کالج های کشور انگلستان در رتبه بندی جهانی با رتبه های درخشانی وجود دارند. در رتبه بندی دانشگاه های جهانی، انگلستان 4 موسسه در 10 دانشگاه برتر دارد. همچنین 18 موسسه در 100 دانشگاه برتر انگلیس وجود دارد. بالاترین رتبه دانشگاه آکسفورد است. پس از آن دانشگاه کمبریج و کالج امپریال لندن به ترتیب در مکان های بعدی قرار دارند. البته بیشتر دانشگاه ها و موسسات و کالج های انگلستان آنقدر معتبر هستند که دانشجویان در هرکدام از آن ها که پذیرش بگیرند موفقیت خود را قطعی می دانند.

هزینه تحصیل رشته تربیت بدنی در انگلستان

اگر دانشجویی هستید که از خارج از اتحادیه اروپا آمده اید، شهریه شما می تواند بسیار بیشتر از دانشجویان اتحادیه اروپا باشد. برای سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد، می توانید انتظار داشته باشید که سالانه بین 5000£ تا40000£ (پوند) پرداخت کنید. از نظر هزینه های زندگی، توصیه می شود که حداقل 14000£ (پوند) در سال داشته باشید. این هزینه اجاره، مواد غذایی، مسافرت و سایر هزینه های شما را پوشش می دهد. اگر زندگی در لندن را انتخاب کردید، باید هزینه های زندگی بیشتر را در نظر بگیرید، زیرا هزینه آن به طور قابل توجهی بالاتر از بقیه انگلستان است. در این کشور با نشان دادن کارت دانشجویی خود می توانید از تخفیف های خوبی برخوردار شوید. از این تخفیف ها در سینما ها و خرید نیز می توانید بهره ببرید.

در جدول زیر هزینه زندگی در انگلستان را مشاهده می کنید:

کالاقیمت به پوند
شیر 1 لیتر0.91£
برنج 1 کیلو گرم1.01£
تخم مرغ 12 عددی1.93£
پنیر 1 کیلو گرم5.59£
مرغ 1 کیلو گرم5.55£
گوشت 1 کیلو گرم7.85£
سیب 1 کیلو گرم1.81£
موز 1 کیلو گرم1.11£
پیاز 1 کیلو گرم0.99£
سیب زمینی 1 کیلو گرم1.15£
بلیط یک طرفه2.50£

تحصیل رشته تربیت بدنی در انگلستان

انگلستان از محبوب ترین مقاصد برای تحصیل به شمار می رود. مدرک کارشناسی در انگلستان از طریق سخنرانی ها و سمینارها و همچنین جلسات عملی ارائه می شود. در انگلستان به احتمال زیاد این شانس را دارید که در مسابقات شرکت کنید و تجربه کار پیشرفته تر و عملی تری را کسب کنید. مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی3 ساله و4 ساله هستند و مقطع ارشد نیز 2 ساله است. تحصیلات تکمیلی در تربیت بدنی به شما امکان می دهد دانش خود را وسعت دهید و می توانید مهارت های عملی خود را بیشتر توسعه دهید. واحدهای درسی در مقطع ارشد در انگلستان زمینه های پیچیده تر و تخصصی ورزش و تربیت بدنی را پوشش می دهد. برخی از دروس در این مقطع عبارتند از:

  • روانشناسی تربیت بدنی
  • موضوعات معاصر در تربیت بدنی
  • تنوع و عدالت اجتماعی در ورزش
  • کسب مهارت های حرکتی حرفه ای

تحصیل رشته تربیت بدنی در انگلستان

مزایای تحصیل در انگلستان

پادشاهی متحده بریتانیا و ایرلند شمالی به عنوان انگلستان یا انگلیس شناخته می شود، انگلستان سالانه تقریباً از460000 دانشجوی بین المللی از سراسر جهان پذیرش می کند. انگلیس با داشتن سیستم آموزشی معتبر الگوی بسیاری از کشورهای جهان است. شما در این کشور بهترین و جدیدیترین آموزش ها را دریافت می کنید که پایه های علم و دانش شما در تربیت بدنی را تقویت می کند. ممکن است در میان دانشگاه ها و موسسات و کالج های آموزشی تربیت بدنی برخی از تفاوت ها در امتحانات و دروس و نحوه ارائه دیده شود اما به طور کلی آموزش ها یک دست است و پس از فارغ التحصیلی می توانید برای ادامه تحصیل و اخذ تخصص در دانشگاه های معتبر آماده شوید. برخی از مزایای تحصیل در انگلستان عبارت است از:

  • تقویت زبان انگلیسی و لهجه بریتیش
  • ادگیری زبان های دیگر
  • تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان
  • دریافت علوم به روز
  • ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان
  • فرصت های شغلی خوب
  • آشنایی با فرهنگ اروپایی
  • محیط بین المللی
  • آب و هوای خوب
  • امکانات خوب دانشجویی و زندگی

اهداف رشته تربیت بدنی در انگلستان

یک برنامه درسی تربیت بدنی با کیفیت بالا، همه دانشجویان را به موفقیت و برتری در ورزش های رقابتی و سایر فعالیت های جسمی تحریک می کند. برنامه درسی تربیت بدنی در انگلیس با هدف اطمینان از اینكه همه دانشجویان می توانند یک مربی ورزش باشند و به دیگران در امور حرکتی و سلامت کمک کنند پیگیری می شود. همچنین در طور تحصیل از دانشجویان خواسته می شود مهارت های خود را در زمینه های مورد علاقه خود گسترش دهند. در انگلیس استادان در رشته تربیت بدنی از دانشجویان انتظار دارد در پایان هر مرحله کلیدی، دانش، مهارت ها و فرآیندهای مشخص شده در برنامه مربوطه را بشناسند، به کار گیرند و آنها را درک کنند. می توانید برای کسب اطلاعات تخصصی با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *