مهاجرت تحصیلی اسلوونی

رشته تربیت بدنی در اسلوونی

رشته تربیت بدنی در استونی

رشته تربیت بدنی در اسلوونی یک برنامه تحصیلات آکادمیک تربیت بدنی برای علاقه مندان و متقاضیان به رشته ورزشی می باشد. در طول تحصیل، دانشجویان در صورت کار در برنامه های مختلف ورزشی برای کودکان و جوانان، از دانش نظری و عملی پیشرفته ای برخوردار می شوند. در اسلوونی دانشجویان دروس مشخصی در خصوص ورزش و تربیت بدنی می آموزند و آنها در زمینه فعالیت های ورزشی مدارس ابتدایی و متوسطه و سایر موسسات آموزشی یا در باشگاه ها و سایر موسسات خصوصی متخصص می شوند.

در باب کشور اسلوونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارامترشرح
پایتختلیوبلیانا
کشورهای هم مرزایتالیا و کرواسی و مجارستان
موقعیت در اروپااروپا مرکزی
زبان رسمی اسلوونیایی

هدف از برنامه مطالعاتی آکادمیک آموزش ورزش، در دانشگاه های اسلوونی آموزش مربیان برای نیازهای ورزش برتر در همه سطوح و برای نیازهای بخش خدمات است. دانشجویان توسط صحبت های استادان در مورد ورزشکاران و ویژگی های رشد آنها، جنبه های آموزشی و تعلیمی روند ورزش، دانش در مورد جنبه های سلامتی ورزش، جنبه های فیزیولوژیکی ورزش، جنبه های اساسی بیومکانیک ورزش، دانش کسب می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در این خصوص است.

مزایای تحصیل رشته تربیت بدنی در اسلوونی

برنامه مطالعه کارشناسی و ارشد تربیت بدنی دانشجویان را برای آموزش تربیت بدنی در مدارس ابتدایی و متوسطه با تأکید بر ارائه برنامه درسی گسترده و متعادل، پرورش دانش، مهارت و درک تأثیر فعالیت بدنی و ورزش برای سبک زندگی فعال کودکان آماده می کند. برای آینده شغلی خود نگران نباشید زیرا در اسلوونی یک معلم همچنین می تواند برنامه های ورزشی فوق برنامه را در باشگاه ها یا شرکت های خصوصی ارائه دهد. این مطالعه مهارت حرفه ای و آکادمیک را با طیف وسیعی از مهارت های آموزشی و تعلیمی و مدیریتی فراهم می کند که تمایز یا شخصی سازی اهداف، وظایف یادگیری و سبک های آموزشی مناسب برای گروه های مختلف دانشجویی یا افراد، تفکر تأمل و تصمیم گیری مناسب را تضمین می کند.

در مقطع ارشد چند گرایش وجود دارد. یکی از گرایش های ارشد در دانشگاه اسلوونی حرکت شناسی است. هدف از حرکت شناسی این است که متخصصان حرکت شناسی برای کار در برنامه های آماده سازی تناسب اندام، برنامه های ورزش و گردشگری و برای کار در برنامه های پیشگیری از سلامتی شوند. همچنین دانشجویان از ویژگی های زیست روانشناختی گروه های سنی و جنس های فردی، جنبه های سلامتی بار جسمی، جنبه های فیزیولوژیکی بار جسمی، جنبه های اساسی بیومکانیکی بار جسمی و جنبه های عمومی آموزشی، آراگژیک و تعلیمی تمرین ورزشی آگاهی کسب می کنند.

آنها قادر به اجرای و کنترل عملی هستند که بر توانایی های حرکتی و عملکردی و ویژگی های جسمی افراد سالم تأثیر می گذارد. هدف در حرکت شناسی این است که متخصصان ورزش را برای برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر فعالیت های بدنی و برنامه های ورزشی برای بزرگسالان مبتلا به برخی بیماری های غیر واگیر مزمن و افراد مبتلا به آسیب حرکتی حاد و یا مزمن پس از روند توانبخشی آموزش دهید.

مزایای تحصیل رشته تربیت بدنی در اسلوونی

دانشگاه های رشته تربیت بدنی در اسلوونی

دانشگاه ماریبور دومین دانشگاه بزرگ اسلوونی است که در سال 1975 در ماریبور، اسلوونی تأسیس شد و از نظر بین المللی بهترین دانشگاه در این کشور است و در بین بهترین 600 دانشگاه جهان قرار دارد. در حال حاضر 17 دانشکده دارد. دانشگاه ماریبور از سال 1998 در برنامه های چارچوب اروپا همکاری کرده است و هر ساله تعداد پروژه های تحقیقاتی بین المللی در حال افزایش است. بر اساس رتبه بندی جهانی دانشگاه ماریبور در 15 دانشگاه برتر اروپای مرکزی و شرقی اروپا قرار دارد. دانشگاه دیگر Alma Mater Europaea یک موسسه آموزش عالی مستقل است که در زمینه ارائه آموزش متمرکز بر شغل در زمینه های تحصیلات کمبود تخصص تخصص دارد. برنامه های تحصیلی به روز و میان رشته ای و تعاملی است. این دانشگاه متعهد به تولید فارغ التحصیلانی است که صلاحیت آنها در سطح ملی و بین المللی شناخته شده و پذیرفته شده است.

Alma Mater Europaea تلاش می کند تا برنامه های دانشگاهی شغلی ما را مطابق با بازار جهانی و مطابق با سازمان های آموزش بین المللی به طور مداوم بهبود بخشد. این دانشگاه محیط علمی غنی و متنوعی را برای دانشجویان فراهم می کند که فرصت هایی را برای رشد فکری و کسب دانش و مهارت های حرفه ای تضمین می کند. روش های تدریس ما مطابق با استانداردهای بین المللی است. این دانشگاه بر توسعه شغلی در دنیای واقعی متمرکز شده ایم و یک رویکرد انعطاف پذیر، سفارشی و موثر ارائه می دهیم. این دانشگاه تحت حمایت آکادمی علوم و هنر اروپا، تلاش می کند تا یک نخبه جدید رهبری بین المللی را در زمینه های آموزش، فرهنگ، اقتصاد، قانون، بهداشت، تغذیه و محیط زیست شکل دهد.

برخی از دروس این رشته عبارتند از:

  • مدیریت ورزشی
  • آموزش ورزش
  • حرکات معلولان
  • آمادگی جسمانی
  • حرکات خاص کودکان
  • آسیب های ورزشی
  • آناتومی انسان

دانشگاه لیوبلیانا در اسلوونی

این رشته از نیازهای ارتباط ورزش و مهارت های پزشکی در زمینه آموزش افراد بالغ نشأت گرفته است. در این کشور افراد با شرایط خاص پزشکی با افزایش سن در حال افزایش است، بنابراین مراقبت ویژه در این برنامه برای افراد مسن در نظر گرفته شده است. دانشجویان با خصوصیات اساسی زیست روانشناختی و اجتماعی این گروه ها آشنا می شوند، خصوصاً مواردی که از نظر ورزش بدنی مهم هستند. آن ها توانایی کار تیمی و برقراری ارتباط مناسب در یک تیم حرفه ای را افزایش می دهند، در مورد خطرات سلامتی مرتبط با ورزش اطلاعات کسب می کنند، غربالگری مناسب برای ورزش را یاد می گیرند. دانشگاه لیوبلیانا قدیمی ترین و بزرگترین موسسه آموزش عالی و تحقیقات علمی در اسلوونی است که در سال 1919 تاسیس شد. اگر قصد تحصیل در اسلوونی در رشته تربیت بدنی را دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *