مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته تربیت بدنی در اسلواکی

رشته تربیت بدنی در اسلواکی

 رشته تربیت بدنی در اسلواکی در چند دانشگاه معدود برای دانشجویان بین المللی ارائه می می شود. در این مقاله به بررسی این موارد می پردازیم. مدرک لیسانس در تربیت بدنی در کشور اسلواکی شامل به دست آوردن دانش آناتومی، تغذیه، همراه با حرکت شناسی، روانشناسی ورزشی، همراه با روش های آموزش تربیت بدنی، کمک های اولیه و پیشگیری از آسیب است.

در کشور اسلواکی دوره ها و آموزش ها شامل مواردی همچون جرکات جسمی و فیزیکی برای کودکان و نوجونان و سالمندان و معلولان می شود. همچنین این کشور در دوره های ارشد خود به صورت تخصصی مربی گری را آموزش می دهد. شما می توانید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های کشور اسلواکی به زبان انگلیسی تحصیل کنید. فرصت های شغلی در این کشور برای دانشجویان و خارجیان و فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی وجود دارد. همچنین براسا آمار نرخ بیکاری5% می باشد. این کشور زبان رسمی اسلاووک را برای خود تعیین کرده و گران شهر برای زندگی همان پایتخت است که شهر براتیسلاوا نام دارد. این پایتخت هم کافه های عجیب و غریب و هم جنگل های انبوه را در خود جای داده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنما شما در این خصوص است.

رتبه بندی دانشگاه های کشور اسلواکی

در جدول زیر به رتبه بندی دانشگاه های این کشور می پردازیم:

نام دانشگاهرتبه در 2023
دانشگاه کامنیوس در براتیسلاوا701
دانشگاه Pavol Jozef Safárik در Kosice651
دانشگاه صنعتی اسلواکی در براتیسلاوا801
دانشگاه فنی کوشیتس (TUKE)801

مزایای تحصیل رشته تربیت بدنی در اسلواکی

این کشور کوه های پهناور را برای افرادی که به دنبال ماجراجویی با فرصت های اسکی، اسنوبورد، غارنوردی و قله های الهام بخش هستند، ایده آل می کند. شما می توانید از بورسیه های موجود نیز استفاده کنید. تحصیلات تکمیلی با مدرک کارشناسی ارشد در تربیت بدنی دروسی را در خصوص بدن انسان، آموزش ورزش های ابداییبه دیگران و ارتقای ورزشکاران و تیم ها و همچنین بهبود عملکرد ورزشکاران را می آموزد. علاوه بر این، مربیان اطمینان از ایمنی روند آموزش، تشویق و الهام بخشیدن به ورزشکاران حاصل می کنند. در حال حاضر 20 دانشگاه دولتی، 10 دانشگاه خصوصی و سه دانشگاه دولتی و کالج در اسلواکی وجود دارد. این مراکز دارای پروژه های علمی و توسعه ای است. این کشور سعی می کند براساس الگو و مقررات اروپا آموزش های خود را ارائه دهد.

دانشگاه های اسلواکی تحصیلات را در هر سه سطح و اشکال تحصیل در زمینه های آموزشی، تربیت بدنی و اجتماعی، اقتصادی، حقوقی، سیاسی، علوم انسانی و طبیعی، مطالعات اقتصادی و ریاضیات همچنین در مطالعات انگلیسی و فرانسوی زبان ارائه می دهند. در کشور اسلواکی تمامی دانشگاه ها اعم از دولتی و خصوصی سعی می کنند برنامه های مطالعاتی مشترک و تماس با دانشگاه های بزرگ خارجی را توسعه می دهند. به همین دلیل فارغ التحصیلان نه تنها در داخل کشور، بلکه در خارج از کشور نیز کاربرد خوبی پیدا می کنند. علاوه بر فعالیت های آموزشی، علمی و هنری، بخش قابل توجهی از فعالیت های خلاق نشان دهنده تحقیقات اساسی و کاربردی در همکاری با نهادهای داخلی و خارجی است. دانشجویان می توانند در اوقات فراغت خود فضایی را برای فعالیت های مختلف اجتماعی ایجاد شده توسط باشگاه های ورزشی، گروه های هنری و سازمان های دانشجویی شرکت کنند.

مزایای تحصیل رشته تربیت بدنی در اسلواکی

دانشگاه های رشته تربیت بدنی در اسلواکی

دانشگاه صنعتی اسلواکی در براتیسلاوا (STU) که ​​در پایتخت واقع شده است، بزرگترین و قابل توجه ترین دانشگاه فناوری در اسلواکی است و به عنوان یکی از موسسات دانشگاهی برجسته در کشور محسوب می شود. از دیگر دانشگاه های اسلواکی می توان به دانشگاه اقتصادی در براتیسلاوا اشاره کرد که یکی از مهمترین موسسات آموزشی و علمی پژوهشی در این کشور محسوب می شود و دانشگاه صنعتی اسلواکی نیز در براتیسلاوا واقع شده است. دانشکده تربیت بدنی و ورزش در دانشگاه کامنیوس در براتیسلاوا در سال 1960 تأسیس شد. این قدیمی ترین موسسه آموزشی در نوع خود در اسلواکی است. از زمان تاسیس، دانشکده در حال آماده سازی متخصصان واجد شرایط در زمینه تربیت بدنی و ورزش است. در حال حاضر، این دانشده نقش مهمی در توسعه تحقیقات علوم ورزشی دارد. دانشکده تربیت بدنی و ورزش در دانشگاه کامنیوس در براتیسلاوا دانشجویان را در برنامه های تحصیلی آماده می کند.

جنسیت دانشجویان رشته تربیت بدنی در اسلواکی

در اموری مانند مربیگری و مربی ورزش ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان و ارائه ورزش ها برای سلامتی همراه با آموزش تربیت بدنی به دانشجویان دوره هایی می آموزد. علاوه بر این، دانشکده برنامه های آموزشی ترکیبی را برای معلمان تربیت بدنی با موضوعات فرعی را اعم از زیست شناسی، جغرافیا، زبان انگلیسی و زبان اسلواکی ارائه می دهد. همچنین مدیریت ورزشی یک برنامه غیرآموزشی است که توسط تجربه به دست می آید برای همین دانشجویان دوره ها کارورزی را می گذرانند. گروه ها با همکاری اتحادیه های ورزشی خاص، کیفیت آموزش را تضمین می کنند، و نه تنها معلمان، بلکه همچنین متخصصان خاص ورزش آموزش های واجد شرایط را تضمین می کنند. ده ها شخصیت مهم ورزشی که در مسابقات المپیک مقام های برتر را کسب کردند، از دانشکده تربیت بدنی و ورزش در دانشگاه کامنیوس در براتیسلاوا فارغ التحصیل شدند.

امکانات تحصیل تربیت بدنی در اسلواکی

گروه مهم و فرصت خوب دیگر برای تحصیل رشته تربیت بدنی در اسلواکی گروه و دانشکده تربیت بدنی و ورزش در دانشکده شیمی و فناوری غذایی در دانشگاه صنعتی اسلواکی است که می توان آن را می توان به 3 حوزه اساسی تقسیم کرد:

  • آموزش
  • تحقیقات علمی
  • سایر کاربردی و عملی

این دانشکده امکانات زیادی دارد و چند سالن ورزشی تخصصی و زمین ساخته شده از پوشش چمن مصنوعی و سونا و مرکز تناسب اندام و یک اتاق تنیس روی میز و 2 آزمایشگاه برای تشخیص توانایی بدنی و عملکرد بدنی دارد. فعالیت های آموزشی به صورت اختصاصی در زمینه های زیر است: ایروبیک، کالانتیک، ژیمناستیک هارمونیک، ژیمناستیک شفا دهنده، بسکتبال، فوتبال، هندبال، بدنسازی، شنا، قایق رانی و کایاک، والیبال، اردوی ورزش های زمستانی و اسکی. اگر می خواهید برای تحصیل در اسلواکی در رشته تربیت بدنی بخوانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *