مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته تربیت بدنی در آفریقای جنوبی

رشته تربیت بدنی در آفریقای جنوبی

رشته تربیت بدنی در آفریقای جنوبی در دانشگاه های معتبری تدریس می شود. در این مقاله به بررسی این مبحث توسط کارشناسان مهاجرت می پردازیم. مدرک لیسانس در تربیت بدنی شامل به دست آوردن دانش آناتومی، تغذیه، همراه با حرکت شناسی، روانشناسی ورزشی، همراه با روش های آموزش تربیت بدنی، کمک های اولیه و پیشگیری از آسیب است. معلمان تربیت بدنی نقش مهمی در حفظ سلامت جسمی و کشف ستارگان آینده ورزشی دارند.

تربیت بدنی گرایش های متفاوتی دارد و رشته ی پویایی است که به استعداد بدنی و علاقه فرد بسیار مرتبط است. تربیت بدنی به دانشجویان کمک می کند تا مهارت ها، دانش ها و شایستگی ها را برای داشتن زندگی سالم و فعال از نظر جسمی در خانواده و جامعه و تا آخر عمر خود پرورش دهند. آن ها از طریق دانش در خصوص حرکات و تخصص ورزش و تناسب اندام می آموزند. همچنین رشته تربیت بدنی برای مقطع ارشد بسیار پویا است.

تربیت بدنی سبک زندگی اشخاص را سالم می کند و به ان ها فرصت اشاعه زندگی سالم را به دیگران نیز می دهد. یک شخص ورزشی در اجتماع سرحال تر است و می تواند در خصوص سلامت بدن نیز صحبت کند. دانشجویان این توانایی را دارند که در فعالیت های بدنی شرکت کنند و بفهمند که این امر چگونه بر سلامتی خود و دیگران تأثیر می گذارد. آن ها با نشان دادن مزایای سبک زندگی فعال، دیگران را به شرکت در ورزش، رقص، تفریح ​​و ماجراجویی تشویق می کنند. تربیت بدنی دانشجویان را درگیر انرژی می کند.

تحصیل برتر رشته تربیت بدنی در دانشگاه های آفریقای جنوبی

در آفریقای جنوبی محیط و فضای یادگیری براساس دانش و ورزش است. محیط یادگیری، تفکر را به چالش می کشد و به علاقه مندی به انجام کارهای تفریحی و تفریحی مادام العمر کمک می کند. مهارت هایی که در تربیت بدنی آموزش داده می شود عملکرد دانشجویان را بهبود می بخشد، دانش آن ها را در مورد استراتژی و تاکتیک ها حرفه ای می کند و به آن ها کمک می کند تا دانش را از یک زمینه به زمینه دیگر، از جمله ورزش و فعالیت های تفریحی و فضای باز انتقال دهند. تربیت بدنی به صراحت دانش و مهارت های لازم را برای کار با دیگران و ارتباط آنها را آموزش می دهد و فرصت های یادگیری را برای رشد این مهارت ها فراهم می کند.

این توسعه مهارت های رهبری و کار گروهی را امکان پذیر می کند و دانشجویان را به انتقال دانش و ورزش و توسعه سلامتی به سایر مناطق یادگیری ترغیب می کند. در آفریقای جنوبی تربیت بدنی طیف وسیعی از فرصت ها را برای دانشجویان فراهم می کند تا خود را در یک محیط با خطر مدیریت شده به چالش بکشند و گسترش دهند. دانشجویان برای مقابله با چالش های جدید اجتماعی، جسمی و عاطفی، از منطقه راحتی خود خارج می شوند. پذیرش چالش ها و ارزیابی ریسک، مستلزم کاوش و توسعه مهارت های تصمیم گیری است. وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی تربیت بدنی شامل راهنمایی برای یک سبک زندگی سالم، همراه با بهبود عملکرد دانشجویان، ارتقا کار تیمی، همچنین مربیگری و آموزش می باشد.

نام دانشگاهرتبه در افریقارتبه جهانی در سال 2023
دانشگاه کیپ تاون1155
دانشگاه ویتواترزراند2201-250
دانشگاه استلنبوش3251-300
دانشگاه کواوزولو ناتال4351-400

دانشگاه های رشته تربیت بدنی در آفریقای جنوبی

دانشگاه های رشته تربیت بدنی در آفریقای جنوبی

کالج اتا یک کالج بین المللی، خصوصی است که در سال1983 تاسیس شد. این دانشگاه دارای9 دانشکده و یک مرکز آموزش آنلاین است. دفتر ملی در کیپ تاون واقع شده است. هدف آن ارائه آموزش برای ورزش های تناسب اندام و نیازهای تفریحی است. زبان آموزش انگلیسی است. کالج اتا به عنوان آکادمی معلمان ورزش در سال1983 توسط پروفسورهای این رشته برای تأمین نیازهای آموزشی صنعت سلامتی و تناسب اندام در آن زمان آغاز شد. از اوایل دهه نود، این کالج به ارائه دهنده آموزش ملی بسیار مورد احترام تبدیل شده است. یادگیری مبتنی بر شغل در این دانشگاه مهم است. دانشگاه بعدی که برای تحصیل در رشته تربیت بدنی است دانشگاه کیپ غربی است که در میان موسسات دانشگاهی، پیشتاز تحول تاریخی آفریقای جنوبی بوده است، و نقش آکادمیک متمایزی را در کمک به ساختن یک ملت عادل و پویا ایفا می کند.

مقاطع تحصیل در رشته تربیت بدنی افریقای جنوبی

آکادمی حرفه ای بهداشت و تناسب اندام HFPAیکی از اولین سازمان هایی در سطح بین المللی بود که نیاز به نمایندگی و آموزش های تخصصی برای صنعت ورزش و تناسب اندام را تشخیص داده و بر اساس آن عمل کرد. از سال1979 HFPA ابتکار عمل را برای ایجاد وحدت و تنظیم استانداردهای حرفه ای برای صنعت تناسب اندام آفریقای جنوبی هدایت می کند. این ابتکار در حال حاضر دیدگاه بین المللی به خود گرفته است زیرا با چندین کشور دیگر که برای رسیدن به همان اهداف تلاش می کنند از نزدیک کار می کند. دانشگاه ویتواترزراند یا همانطور که معمولاً دانشگاه ویتس شناخته می شود. یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی است که در ژوهانسبورگ مستقر است. پردیس ها محل اقامت دانشجویی از جمله خوابگاه های مخصوص زنان، گروه های دانشگاهی، تئاترها، موزه ها و گالری ها هستند. تحقیقات و تدریس دانشگاهی در پنج دانشکده گسترش یافته است.

دانشگاه استلنبوش در آفریقای جنوبی

دانشگاه استلنبوش در کیپ غربی آفریقای جنوبی و 50 کیلومتری کیپ تاون واقع شده است. این دانشگاه دارای دستاوردهای بسیاری است، از جمله اینکه کارکنان و دانشجویان آن اولین ریز ماهواره آفریقا را در سال1999 طراحی کرده اند. تدریس در دانشگاه به چهار پردیس تقسیم شده است که یکی از اصلی آنها در استلنبوش و سایر دانشگاه ها در نزدیکی آن است. دانشجویان می توانند تکالیف و امتحانات را به دو زبان انگلیسی و آفریقایی به پایان برسانند.

برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، زبان در کلاس ها با توجه به مشخصات جمعیتی کلاس تعیین می شود و معمولاً انگلیسی است. علاوه بر سیستم کتابخانه ای گسترده، این دانشگاه دارای یک هنرستان با 2 سالن کنسرت است گروه کر دانشگاه استلنبوش قدیمی ترین گروه کر آفریقای جنوبی است.برای تحصیل در آفریقای جنوبی در رشته تربیت بدنی بخوانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا با مشاوران زبده مشورت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *