مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته تربیت بدنی در آرژانتین

رشته تربیت بدنی در آرژانتین

رشته تربیت بدنی در آرژانتین از سایر رشته هایی می باشد که سالیانه دانشجویان بین المللی زیادی را جذب این کشور می کند. در کشور آرژانتین تربیت بدنی در دانشگاه ها و کالج ها و موسسات تخصصی خصوصی تدریس می شود و البته که برای دانشجویان بین المللی تمام این دوره ها در دسترس است. براساس عقاید آرژانتینی ها ورزش می تواند ابزاری موثر برای تقویت جوامع، بهبود کیفیت زندگی شود. پس با این نگرش که تربیت بدنی موجب بهبود جامعه و زندگی اشخاص می شود به آن نگاه می کنند. شما در کشور آرژانتین می توانید پس از اتمام فارغ التحصیلی جذب بازار کار شوید و به عنوان داوطلب پروژه آموزش ورزش، به معلمان محلی تربیت بدنی کمک کنید. شما در یک پروژه آموزشی یکپارچه قرار خواهید گرفت، که هدف آن پرداختن به مسائل جامعی است که منجر به فقر و بی سوادی در جوامع کم درآمد می شود.

در ابتدای مسیر کاری پس از فارغ التحصیلی تان شما به یک معلم محلی واجد شرایط کمک خواهید کرد تا جلسات مربیگری، تمرین، بازی و فعالیت برای کودکان و نوجوانان را در مدارس ابتدایی و برنامه های بعد از مدرسه تسهیل کند. این فرصت خوبی برای افزایش تجربه شماست و می توانید رزومه تان را نیز تخصصی تر کنید. در کشور آرژانتین برای مهاجران دانشجو شرایط خوبی وجود دارد. شما می توانید به زبان انگلیسی در دانشگاه های معتبر که در رتبه بندی جهانی وجود دارند تحصیل کنید و از حضور در جمه آرژانتینی ها استفاده کنید و در نتیجه زبان دیگری یاد بگیرید. همچنین می توانید در طول تحصیل خود در این کشور به صورت محدود کار کنید. از انجا که به نیروی کار ورزشی نیاز دارند می توانید شغل مناسبی بیابید. در ادامه این مقاله بیشتر در خصوص رشته تربیت بدنی در کشور آرژانتین صحبت می کنیم.

دروس رشته تربیت بدنی در آرژانتین

فارغ التحصیلان دبیرستان حق ثبت نام در دانشگاه های دولتی را دارند. در این کشور اروپایی بعضی از دانشگاه ها به حداقل معدل متوسطه یا اتمام یک دوره مقدماتی، به ویژه برای برنامه هایی که تقاضای زیادی دارند، نیاز دارند. به عنوان مثال دانشگاه دو بوئنوس آیر، از همه دانشجویان می خواهد قبل از پذیرش در دوره های کارشناسی، یک دوره آمادگی یک ساله را بگذرانند. این نوع برنامه های آمادگی از سال 2015 بیشتر رایج شده است زیرا اکنون برخی از دانشگاه ها از برنامه های آمادگی به جای کنکور استفاده می کنند. پس شما برای اخذ پذیرش باید شرایط دانشگاه خصوصا نمرات مورد نظرشان را داشته باشید. در آرژانتین دو نوع متمایز عالی وجود دارد: دسته اول شامل دانشگاه ها و موسسات سطح دانشگاه است، در حالی که دسته دوم شامل موسسات دوره متوسطه ویژه آموزش فنی حرفه ای و همچنین مدارس تربیت معلم و مدارس هنری است.

دانشگاه بولونیا و موسسه علوم اجتماعی آمریکای لاتین، که در بوینس آیرس فعالیت می کنند، به عنوان موسسات خارجی در کشور آرژانتین شناخته می شوند. با توجه به موقعیت اقتصادی پیشرفته در آمریکای لاتین، دانشگاه های آرژانتین در برخی از رتبه بندی های جهانی و در میان دانشگاه های بین المللی وضعیت مطلوبی دارند. شش دانشگاه آرژانتین در میان دانشگاه های برتر جهان قرار دارند. رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی سه الی چهار ساله و در مقطع ارشد دو ساله ارائه می شود. دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا بیش از دانشجویان اتحادیه اروپا شهریه می پردازند. شما باید مدرک زبان تحصیلی خود را نیز به دانشگاه برای اخذ پذیرش ارائه دهید.

برخی از دروس رشته تربیت بدنی عبارتند از:

  • مقدمه ای بر حرکت شناسی
  • مقدمه ای بر زندگی سلامت
  • اناتومی
  • سبک زندگی سلامت
  • حرکات تخصصی
  • آسیب ها ورزشی
  • ورزش کودکان و سالمندان
  • کارورزی

دانشگاه های رشته تربیت بدنی در آرژانتین

دانشگاه های رشته تربیت بدنی در آرژانتین

دانشگاه های ارزان در آرژانتین اولین دانشگاه دانشگاه بوینس آیرس است که این دانشگاه در سال 1821 تاسیس شد و به عنوان یکی از دانشگاه برتر در جهان اعلام می شود. همچنین این نهمین نهاد برتر در آمریکای لاتین محسوب می شود. این دانشگاه از ارزان ترین دانشگاه های این کشور محسوب می شود. این دانشگاه دارای 13 دانشکده، 13 انستیتوی علمی، 6 بیمارستان و 6 کمیسیون بین رشته ای و بسیاری از بخش های دیگر است. دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد UBA رشته های مهندسی، روانشناسی، دندانپزشکی، فلسفه و ادبیات، تربیت بدنی وبیوشیمی و داروسازی، حقوق، پزشکی، دامپزشکی، زراعت، علوم اجتماعی، اقتصاد، علوم طبیعی و معماری را پوشش می دهد. دانشگاه بعدی دانشگاه Universidad Nacional de la Plata است که با عنوان دانشگاه ملی La Plata شناخته می شود. این دانشگاه دولتی در سال1897 تاسیس شد و در پایتخت شهر بوینس آیرس واقع شده است.

دانشگاه ملی کویو بزرگترین موسسه آموزشی در استان مندوزا است که در سال1939 برای ارائه آموزش به ساکنان منطقه مذکور تأسیس شد. این دانشگاه آزاد در آرژانتین دارای دانشکده های مختلفی است. دانشگاه ملی کوئیلمز، که در محلی با عنوان Universidad Nacional de Quilmes یا UNQui شناخته می شود، یک موسسه آموزشی عمومی است که در سال 2009 تاسیس شد و هم اکنون در جنوب شرقی بوینس آیرس مستقر است. UNQui علی رغم اینکه یک مدرسه جوان است، در حال حاضر حدود 11000 دانش آموز را که تحصیلات لیسانس و تحصیلات تکمیلی را انجام می دهند، آموزش می دهد. دانشگاه ملی General San Martín یکی دیگر از دانشگاه های آزاد در آرژانتین و یک موسسه آموزشی عمومی است که در سال 1992 تاسیس شده است. این دانشگاه در Campus Miguelete واقع شده است. دانشگاه ملی فناوری دانشکده منطقه ای کوردوبا به زبان محلی شناخته می شود.

جنسیت دانشجویان در رشته تربیت بدنی در آرژانتین

موسسات خصوصی تربیت بدنی در آرژانتین

به طور کلی 111 دانشگاه و 19 موسسه در سطح دانشگاه در آرژانتین وجود دارد. از این تعداد، 57 دانشگاه و 4 موسسه در سطح دانشگاه بودجه عمومی تأمین می شوند. برخلاف دانشگاه های چند رشته ای، موسساتی که به عنوان موسسات در سطح دانشگاه طبقه بندی می شوند، موسسات تک رشته ای هستند که برنامه های دانشگاهی را در زمینه های خاص مانند پزشکی، هنری، هواپیمایی ارائه می دهند و شامل موسسات آموزشی برای ارتش و پلیس هستند. در نتیجه آکامی هایی نیز برای رشته تربیت بدنی به صورت اختصاصی وجود دارد. اگر می خواهید برای تحصیل در آرژانتین در رشته تربیت بدنی بخوانید خوب است تا با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا شما را در امر مهاجرت تحصیلی راهنمایی کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *