مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته بیهوشی در نیوزلند

رشته بیهوشی در نیوزلند

رشته بیهوشی در نیوزلند در 2 دانشگاه برتر نیوزلند که در سطح جهانی شناخته شده اند ارائه شده و مدارک دانشگاه ها در سطح جهانی معتبر است. تحصیل در این کشور به این معنی است که شما با دانشجویانی از سراسر جهان آشنا خواهید شد. برای اکثر مردم، این کشور به دلیل موقعیت دوردست، مقصدی عجیب و غریب است. علاوه بر این، آموزش در این کشور به دلیل کیفیت بسیار بالا و چشم انداز بین المللی در سراسر جهان شناخته شده است.

اگر به دنبال کشوری با کیفیت زندگی بالا هستید، کشوری امن و آرام اما با ماجراجویی های فراوان، این کشور بهترین مکان است. این کشور یک سبک زندگی فوق العاده در فضای باز ارائه می دهد که با محیط چند فرهنگی آن هماهنگ است. این کشور با انواع مناظر طبیعی از کوه های پوشیده از برف و آتشفشان های جوشان گرفته تا تپه های سرسبز، سواحل طلایی و جنگل های بارانی سرسبز را در بر می گیرد.

این کشور، کشوری جزیره ای در جنوب غربی اقیانوس آرام است. این کشور از 2 خشکی اصلی جزیره شمالی و جزیره جنوبی و حدود 600 جزیره کوچکتر تشکیل شده است. تحصیل در این کشور یک تجربه ماجراجویانه در کشوری با مناظر و خطوط ساحلی باشکوه با تنوع زیستی متمایز خود است. شما می توانید جانوران، گیاهان و جانوران و جانوران گیاهی را در هیچ کجای زمین پیدا کنید. برای مطلع شدن از تحصیل رشته بیهوشی در نیوزلند موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را تدارک دیده است.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در نیوزلند

آموزش عالی در این کوشر شباهت زیادی به آموزش عالی انگلستان دارد. زیرا این کشور زمانی یک قلمرو بریتانیا بود. این بدان معناست که مدارک تحصیلی در این کشور اغلب به راحتی به موسسات در بریتانیا و استرالیا منتقل می شود. تمام مؤسسات آموزشی که مدرک اعطا می کنند باید توسط سازمان صلاحیت این کشور (NZQA) معتبر باشند.

موسسات آموزش عالی این کشور به 4 دسته تقسیم می شوند:

  • دانشگاه ها
  • پلی تکنیک و موسسات فناوری
  • کالج های آموزش و پرورش
  • ارائه دهندگان آموزش خصوصی

دانشگاه‌ های این کشور عمدتا مبتنی بر تحقیقات و دولتی هستند. آن ها دوره هایی را از سطح گواهی تا دکترا ارائه می دهند که اکثر دوره ها 1 سال کامل طول می کشد. برخی از دوره ها فقط یک ترم برگزار می شود و گاهی اوقات می توان این دوره ها را در اواسط سال تحصیلی شروع کرد. در نمودار زیر دانشگاه های رشته بیهوشی در نیوزلند معرفی شده اند:

دانشگاه های برتر نیوزلند

معرفی رشته بیهوشی در نیوزلند

بیهوشی شاخه ای از پزشکی است که در کاهش درد و حفظ وضعیت پایدار بیمار در حین و بعد از عمل جراحی تخصص دارد. تقریبا با سایر شاخه های پزشکی تا زمانی که جراحی و درد درگیر باشد، از آن استفاده می شود. ممکن است در روش های تشخیصی، جراحی های شکم و مغز، زنان و زایمان و غیره استفاده شود. نقش مهمی ایفا می کند تا جراحی با خیال راحت و با کمترین میزان ناراحتی ممکن برای بیمار انجام شود. 2 نوع رایج بیهوشی مورد استفاده بیهوشی موضعی و بیهوشی عمومی است.

بی‌حسی موضعی از احساس درد در قسمت یا ناحیه خاصی از بدن بیمار جلوگیری می‌کند، در حالی که بی ‌هوشی عمومی بیمار را در حالت بی‌ هوشی کنترل ‌شده قرار می ‌دهد و او را قادر به احساس درد نمی ‌کند و همچنین عضلاتش را فلج می ‌کند تا دچار فلج نشود. این بیهوشی معمولا به صورت مایع تزریق می‌ شود و به داخل رگ‌ ها تزریق می‌ شود، اما می ‌توان آن را به صورت گازی نیز که بیمار از طریق نوع خاصی از ماسک تنفس می‌کند، تزریق کرد. این عوامل تقریبا بلافاصله تأثیر می گذارند و می توانند باعث شوند بیمار در عرض یک دقیقه هوشیاری خود را از دست بدهد.

حقوق ماهیانه کار برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان بیهوشی در نیوزلند چنانچه قصد کار در این کشور دارید با مطالعه مقاله وضعیت کار در نیوزلند می توانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

ویزای تحصیلی نیوزلند

در بیشتر موارد، اگر بیش از 3 ماه تحصیل می کنید، به ویزای تحصیلی نیوزلند نیاز خواهید داشت. برای اقامت های کوتاه تر، ممکن است بتوانید تنها با ویزای توریستی اقامت کنید. همانطور که در مورد همه کشورها به هر کجا که بروید، روند صدور ویزای دانشجویی و سایر مدارک چندین مرحله را طی می کند. بنابراین، قانون اساسی اعمال می شود. برای واجد شرایط بودن برای ویزای دانشجویی، باید نامه تأییدی مبنی بر پذیرش در دوره معتبر NZQA و پرداخت هزینه های لازم داشته باشید.

این مستندات باید شامل موارد زیر باشد:

  • نام دوره و حداقل زمان لازم برای گذراندن آن
  • مدرکی که نشان می دهد دوره و ارائه دهنده دوره الزامات این کشور را برای دانشجویان بین المللی برآورده می کند.
  • مدرکی مبنی بر اینکه شما هزینه دوره را به طور کامل پرداخت کرده اید، یا اگر دوره بیش از 1 سال است، اولین هزینه سالانه
  • این که آیا باید هزینه دوره را بپردازید و آیا نرخ هزینه ها با نرخ داخلی پایین تر است یا نرخ بین المللی بالاتر
  • چه به صورت تمام وقت یا پاره وقت تحصیل کنید.

فرآیند درخواست موسسه ممکن است چندین ماه طول بکشد اگر شما باید مدارک موجود خود را ارزیابی کنید. علاوه بر ریز نمرات خود، باید پاسپورتی ارائه دهید که حداقل 3 ماه از تاریخ ترک شما گذشته باشد، و همچنین مدرکی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود و پرداخت شهریه های آینده در طول تحصیل خود ارائه دهید.

هزینه تحصیل در نیوزلند

کلیه تحصیلات عالی در این کشور از شما می خواهد که برای هر سال تحصیلی هزینه پرداخت کنید. هزینه تحصیل در نیوزلند در مقایسه با سایر کشورهای توسعه یافته نسبتا پایین است. هزینه تحصیل و زندگی در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه سالانه به دلار نیوزلندهزینه سالانه به دلار آمریکا
مقطع کارشناسیبین 22000NZD تا 32000NZDبین 16000$ تا 23000$
مقطع تحصیلات تکمیلیبین 26000NZD تا 37000NZDبین 19000$ تا 27000$
هزینه زندگی15000NZD11000$

برای اعطای ویزای دانشجویی، باید ثابت کنید که نه تنها می ‌توانید هزینه ‌های دانشگاه یا مدرسه را در طول دوران تحصیل خود بپردازید، بلکه می‌ توانید در این مدت از خود حمایت کنید. برای کسب اطلاعات درباره شرایط مهاجرت به سایر کشورهای جهان می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *