مهاجرت تحصیلی مکزیک

رشته بیهوشی در مکزیک

رشته بیهوشی در مکزیک

رشته بیهوشی در مکزیک یکی از برترین دوره ها در این کشور محسوب شده و دانشجویان خارجی برای تحصیل این برنامه می توانند به این کشور مهاجرت کنند. این کشور، با نام رسمی ایالات متحده مکزیک، یک جمهوری فدرال قانون اساسی در آمریکای شمالی است. از شمال با ایالات متحده، در جنوب و غرب توسط اقیانوس آرام، در جنوب شرقی توسط گواتمالا، بلیز و دریای کارائیب و در شرق توسط خلیج مکزیک هم مرز است. این کشور یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان را دارد و هم قدرت منطقه ای و هم قدرت متوسط ​​محسوب می شود. این کشور با 31 مکان در فهرست میراث جهانی یونسکو در رتبه ششم جهان قرار دارد و در سال 2010 دهمین کشور پربازدید جهان بود.

این کشور کشوری در آمریکای شمالی است که از شمال با ایالات متحده مرز مشترک دارد و از جنوب با کشورهای آمریکای مرکزی بلیز و گواتمالا مرز مشترک دارد. این کشور یک مقصد تعطیلات بسیار محبوب برای مسافران از سراسر جهان، به ویژه ایالات متحده و کانادا است و بیشترین درآمد را از گردشگری در بین کشورهای آمریکای لاتین دارد. موسسه حقوقی سفیران سروشس سعادت در ادامه این نگارش به موضوع رشته بیهوشی در مکزیک پرداخته است.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در مکزیک

طیف گسترده ای از موضوعات توسط موسسات آموزشی عالی این کشور ارائه می شود. مهم ترین آن ها عبارتند از:

مهم ترین موسسات در مکزیکبسیاری از برنامه ها به صورت پاره وقت ارائه می شوند یا کلاس های شبانه دارند و برخی از برنامه ها به ویژه کارشناسی ارشد بازرگانی به زبان انگلیسی تدریس می شوند. دانشجویانی که در حال حاضر به زبان اسپانیایی مسلط هستند یا می ‌خواهند تسلط به زبان اسپانیایی خود را افزایش دهند. تحصیل در این کشور بسیار مفید خواهد بود. بیش از 7600 دانشجوی بین المللی در حال حاضر در بیش از 100 موسسه آموزش عالی در این کشور تحصیل می کنند که بیشتر آن ها از فرانسه، ایالات متحده، اسپانیا، آلمان و کلمبیا آمده اند. دانشجویان علاوه بر تحصیل با کیفیت بالا با هزینه کم، می‌توانند فرهنگ متنوع و زیبایی طبیعی این کشور را در زمان استراحت تجربه کنند.

مکزیک دارای بیش از 1200 موسسه آموزش عالی در شش دسته است که شامل دانشگاه های دولتی، دانشگاه های خصوصی، دانشگاه های فنی، موسسات فنی، کالج های تربیت معلم و سایر موسسات دولتی می شود. حدود نیمی از دانشگاه ها دولتی هستند. در بیشتر موارد، فقط دانشگاه‌ های دولتی و خصوصی مدرک کارشناسی ارشد و دکترا اعطاء می‌کنند. دانشگاه های فناوری فقط مدرک کاردانی 2 ساله اعطاء می کنند.

برای تحصیل رشته بیهوشی در مکزیک می توانید دانشگاه های زیر را انتخاب نمایید:

نام دانشگاهرتبه جهانی
دانشگاه ملی خودمختار مکزیک476
موسسه ملی پلی تکنیک700
دانشگاه خودمختار متروپولیتن1025
دانشگاه خودمختار نووو لئون1044
دانشگاه گوادالاخارا1066

معرفی رشته بیهوشی در مکزیک

یک پزشک (MD) یا یک دکتر استئوپاتی (DO) می تواند متخصص بیهوشی شود. بعد از دانشکده پزشکی، مرحله بعدی کارآموزی 1 ساله است. پس از آن 1 اقامت 3 ساله در بیمارستان در بیهوشی انجام می شود. در مجموع، متخصصین بیهوشی می توانند 12000 تا 16000 ساعت آموزش داشته باشند.

برخی از متخصصین بیهوشی در یکی از این تخصص ها 1 سال دیگر آموزش می دهند که فلوشیپ نامیده می شود:

  • قلب (بی حسی قلبی)
  • مغز و نخاع (بی حسی عصبی)
  • زایمان (بیهوشی مامایی)
  • کودکان (بیهوشی کودکان)
  • مدیریت درد
  • جراحی اورژانسی (پزشکی مراقبت های ویژه)

حقوق ماهیانه برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان بیهوشی در مکزیکبه علاوه شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله اقامت از طریق کار در مکزیک، اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

هزینه تصحیل در مکزیک

این کشور به دلیل چشم اندازهای زیبا و فرهنگ متنوعش یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری است. این کشور در حال رشد است تا به یک گزینه محبوب برای تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان در سراسر جهان تبدیل شود. سیستم آموزش عالی این کشور در آخرین نسخه رتبه بندی قدرت سیستم آموزش عالی QS در رتبه 31 قرار گرفت. قبل از اینکه تصمیم به تحصیل در مکزیک بگیرید، مهم است که از هزینه و هزینه های مربوط به آن اطلاع داشته باشید. هزینه تحصیل و زندگی در مکزیک در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار
دانشگاه دولتیبین 378$ تا 818$
دانشگاه خصوصیبین 1636$ تا 16353$
هزینه های اقامتبین 100$ تا 200$
هزینه غذابین 150$ تا 200$

هزینه های زندگی در این کشور نسبتا پایین است و این کشور تحصیلات با کیفیت بالا را با نرخ عادلانه به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. آپارتمان های یک خوابه را می توان با حدود 200$ تا 300$ (دلار آمریکا) در ماه اجاره کرد و هزینه های آب و برق و اینترنت حدود 100$ (دلار) در ماه است. این کشور دارای مراقبت های بهداشتی عمومی برای شهروندان مکزیکی است. اما دانشجویان بین المللی باید برای دریافت بیمه درمانی خصوصی یا بیمه از طرح سلامت در کشور خود برنامه ریزی کنند. دانشجویان باید مطمئن باشند که این سیاست در این کشور معتبر است.

ویزای تحصیلی مکزیک

دانشجویان بین المللی که قصد دارند بیش از 6 ماه در این کشور تحصیل کنند باید ویزا داشته باشند. دانشجو باید شخصا در سفارت یا کنسولگری این کشور در کشور خود برای دریافت ویزا اقدام کند. دانشجو باید نامه پذیرش از مدرسه ای که در آن شرکت خواهد کرد، صورتحساب بانکی محضری یا گواهینامه ای که نشان می دهد حداقل 350$ (دلار آمریکا) در ماه در طول اقامت خود و یک گواهی سلامت به همراه خواهد داشت. ویزای دانشجویی به دانشجو اجازه کار نمی دهد. ظرف 30 روز پس از ورود به این کشور، دانشجو باید در ثبت ملی اتباع خارجی نیز ثبت نام کند.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی عبارتند از:

  • فرم درخواست ویزا به درستی تکمیل و امضاء شده باشد.
  • گذرنامه یا مدرک معتبر مسافرتی و هویتی، اصل و یک کپی از صفحه حاوی عکس و اطلاعات شخصی
  • 1 عکس به ابعاد 9 در 3.1 سانتی متر، صورت بدون پوشش، بدون عینک، نمای جلو، رنگی و با زمینه سفید
  • پرداخت هزینه های نقدی برای صدور ویزا

چنانچه قصد مهاجرت به مکزیک را دارید موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند در این امر به شما مشاوره داده تا بهترین روش را انتخاب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *