مهاجرت تحصیلی موناکو

رشته بیهوشی در موناکو

رشته بیهوشی در موناکو

تحصیل رشته بیهوشی در موناکو به دلیل گران قیمت بودن این کشور و برنامه های این کشور برای دانشجویان بین المللی توصیه نمی شود. این کشور، یک دولت شهر مستقل است که در ریویرای فرانسه در اروپای غربی واقع شده است. آب و هوای معتدل این کشور، مناظر باشکوه و امکانات قمار باعث شده است که این کشور به عنوان یک مرکز توریستی و تفریحی برای ثروتمندان و افراد مشهور شهرت جهانی پیدا کند.

با این حال، در سال‌ های اخیر موناکو به یک مرکز بانکی بزرگ تبدیل شده است و با موفقیت به دنبال تنوع بخشیدن به اقتصاد خود در بخش خدمات و صنایع کوچک با ارزش افزوده بالا و غیر آلاینده بوده است. این کشور در 299 هکتار در امتداد ریویرا فرانسه در اروپای غربی واقع شده است، این کشور یک دولت شهر مستقل است که به طور رسمی به عنوان شاهزاده موناکو شناخته می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نوشتار را درباره رشته بیهوشی در موناکو برای متقاضیان علاقه مند آماده کرده است.

تحصیل رشته بیهوشی در موناکو

این کشور از نرخ سواد بزرگسالان بسیار بالایی برخوردار است که تا 99% تخمین زده می شود. این کشور ارزش زیادی برای آموزش قائل است و بیش از 5% درصد از بودجه خود را به بودجه آموزش و همچنین ارائه کمک های آموزشی اختصاص می دهد. مشاور داخلی این کشور بر آموزش ملی آن نظارت دارد.

در ابتدا با نام دانشگاه اروپای جنوبی شناخته می شد و در سال 2002 به دانشگاه بین المللی موناکو تغییر نام داد. این دانشگاه در حال حاضر مدارک خود را در زمینه مدیریت بازرگانی و بازرگانی ارائه می دهد. سایر مدارسی که برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی ارائه می دهند شامل کالج چارلز سوم و دانشگاه خصوصی جنوب اروپا-موناکو (USE-M) است. لیسه فنی مونت کارلو در درجه اول بر مدیریت هتل و مهمان نوازی و همچنین تجارت و آموزش تخصصی تمرکز دارد.

4 مؤسسه تخصصی دیگر عبارتند از:

4 موسسه تخصصی در موناکو

معرفی رشته بیهوشی در موناکو

متخصص بیهوشی یک پزشک (MD یا DO) است که بیهوشی می کند. متخصصان بیهوشی پزشکانی هستند که در مراقبت های بعد از عمل، توسعه طرح های بیهوشی و تجویز داروهای بیهوشی تخصص دارند. او کالج، سپس دانشکده پزشکی (4 سال)، سپس یک دوره کارآموزی (1 سال) و پس از آن یک دوره رزیدنتی در بیهوشی (3 سال) را به پایان رسانده است. برخی از متخصصین بیهوشی سالها آموزش بیشتری را دنبال می کنند.

متخصص بیهوشی از بیمار مراقبت می کند تا از درد و ناراحتی که در غیر این صورت تجربه می کرد جلوگیری کند. این ممکن است شامل بیهوشی عمومی (“خواباندن بیمار”)، آرام بخش (داروهای داخل وریدی برای آرام کردن یا بی اطلاعی بیمار) یا بی حسی منطقه ای (تزریق بی حسی موضعی در نزدیکی اعصاب برای “بی حس کردن” قسمتی از بدن باشد.

بسیاری از انواع عمل ‌های ارتوپدی برای بی ‌حسی منطقه‌ ای مناسب هستند که اغلب با آرام‌ بخشی نیز همراه است. هر متخصص بیهوشی HSS در بیهوشی منطقه ای تخصص دارد. قبل از انجام عمل، متخصص بیهوشی با شما صحبت می کند و با هماهنگی جراح شما یک طرح بیهوشی ایجاد می کند. در این زمان، متخصص بیهوشی شما نیز از آمادگی شما برای عمل اطمینان حاصل می کند. اولین اولویت این است که بیمار را به طور ایمن از طریق این روش بگذرانید. اگر بیمار بیمار است و می تواند سالم تر شود، ممکن است عمل به تعویق بیفتد یا لغو شود. این امر خطر بالقوه ای را که ممکن است بیمار در معرض آن قرار گیرد کاهش می دهد.

حقوق ماهیانه کار در موناکو برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در موناکو برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در موناکو

هزینه تحصیل در این کشور بیشتر از بسیاری از کشورهای اروپایی است. هزینه ها بسته به مدرسه ای که دانشجو در آن تحصیل می کند، برنامه ای که دانشجویان در آن ثبت نام می کنند، و اینکه دانشجو شهروند یا دانشجوی بین المللی در حال تحصیل در خارج از کشور است یا نه، متفاوت است. شهریه در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترشهریه
شهریه به دلار10448$
شهریه به یورو8000€

این کشور گاهی اوقات «زمین بازی ثروتمندان» نامیده می شود. این امر در هزینه بسیار بالای زندگی منعکس می شود. برای مثال اجاره آپارتمان حدود 85% بیشتر از پاریس پایتخت فرانسه است. و در مقایسه با لندن در بریتانیا، هزینه اجاره در موناکو حدود 76% بیشتر است. و فراموش نکنید که لندن یکی از گران ‌ترین شهرها برای زندگی است. این امر این کشور را از نظر هزینه زندگی در کلاس متفاوتی قرار می‌دهد.

با وجود شهریه گران ‌تر، این کشور به دانشجویان این امکان را می ‌دهد که در کشوری جذاب که به خاطر زیبایی‌ های طبیعی و جاذبه‌ های ملی و فرهنگی شهرت دارد، از آموزش با کیفیت فوق ‌العاده بالایی برخوردار شوند. دانشجویان همچنین از این فرصت برای شرکت در یادگیری بیشتر در مورد صنعت توریستی منطقه و مطالعات حیات دریایی قدردانی خواهند کرد و شاید در نهایت در یکی از این زمینه‌ ها وارد شغل شوند.

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در موناکو

ویزای تحصیلی موناکو

قوانین ویزا برای این کشور مشابه فرانسه و سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا است. ساکنان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا و EEA که می خواهند در این کشور زندگی و تحصیل کنند، به ویزای تحصیلی موناکو و اجازه اقامت نیاز دارند. دانشجویان می ‌توانند برای ویزای دانشجویی به نزدیک ‌ترین کنسولگری این کشور درخواست دهند و در بدو ورود، از مرکز پلیس برای دریافت کارت اقامت، با ارائه مدارک لازم برای اثبات اقامت، منابع مالی، سوابق کیفری، بیمه، تحصیلی، تولد، گواهی ازدواج، درخواست دهند.

هر تبعه خارجی که قصد ورود به این کشور برای مقاصد تحصیلی را دارد باید موارد زیر را رعایت کند:

  • برای تسهیل ورود وی به کشور، ویزای این کشور (در صورت وجود) دریافت کنید.
  • فقط از مبادی ورودی مجاز و از طریق آن وارد این کشور شوید.
  • ارائه پاسپورت معتبر به افسر مهاجرت در بندر ورودی
  • اعلام هدف از ورود به این کشور و در نظر گرفته شده موسسه آموزش
  • پس از ورود به اداره مهاجرت تعیین شده بروید و پاس دانشجویی برای تحصیل در موناکو دریافت کنید.

متقاضیان عزیز می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بیشتری درباره این کشور و تحصیل در این کشور کسب نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *