مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته بیهوشی در سنگاپور

رشته بیهوشی در سنگاپور

رشته بیهوشی در سنگاپور یکی از برنامه هایی است که فارغ التحصیلان آن می توانند بلافاصله وارد بازار کار شده و اقامت این کشور را کسب کنند. در میان محبوب ‌ترین مکان‌ های دانشجویان بین‌ المللی در سراسر جهان، تحصیل در این کشور احتمالا یکی از اهداف تحصیلی شما نیز هست. این کشور به عنوان یک کشور توسعه یافته با آسمان خراش های کج و جوامع متنوع با وجود موقعیت جوانش شناخته شده است. این جزیره به عنوان مدرن ترین شهر آسیای جنوب شرقی برای بیش از 1 قرن، خانه فرهنگ های مختلفی است که در آن زندگی می کنند.

شیوه زندگی بسیار متنوعی وجود دارد و مردم به زبان های مختلفی صحبت می کنند و فرهنگ های متفاوتی را تمرین می کنند. چنین طیف گسترده ای از فرهنگ باعث می شود که کشور به شدت پذیرای دیگران باشد و آن را به مقصد تحصیلی عالی برای دانشجویان از تمام نقاط جهان تبدیل کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه این مقاله قصد بررسی تحصیل رشته بیهوشی در سنگاپور را دارد.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در سنگاپور

این کشور به عنوان یکی از بهترین سیستم های آموزشی در جهان شناخته می شود. تحصیل در اینجا بلیطی برای آینده ای روشن تر است. این کشور با تمرکز بر اهمیت نوآوری آموزشی، در حال حاضر یک ستاره در حال رشد در آموزش عالی بین المللی است. این به شما فرصتی می دهد تا با هزینه های مقرون به صرفه، مدرک بین المللی شناخته شده ای کسب کنید. همچنین به لطف امکانات و محیط آموزشی، دانشگاه ها و کالج های این کشور جزء بهترین های دنیا هستند.

به عنوان یک کشور، این کشور به خاطر مکان های متنوع، زیبا و پر جنب و جوشش برای زندگی شناخته شده است. این کشور به عنوان یکی از امن ترین شهرهای جهان معرفی شد. این باعث می شود که مکان مناسبی برای دانشجویانی باشد که معمولا سرگردان کنجکاو در یک کشور خارجی نیز هستند. و فراموش نکنید، به لطف موقعیت استراتژیک این کشور، از امکان رفتن به مکان های در دسترس خود در حین تحصیل در این کشور واقعا شگفت زده خواهید شد.

دانشگاه ملی سنگاپور، رشته بیهوشی در سنگاپور را ارائه می دهد. دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) یک دانشگاه تحقیقاتی کالج ملی در کوئینستون، این کشور است. NUS که در سال 1905 به عنوان سکونتگاه های تنگه و دانشکده پزشکی دولتی فدرال ایالات مالایی تأسیس شد، پیوسته به عنوان یکی از موسسات آکادمیک برتر و معتبر در جهان و همچنین در خود آسیا و اقیانوسیه در نظر گرفته شده است.

معرفی رشته بیهوشی در سنگاپور

متخصص بیهوشی یک متخصص مراقبت های بهداشتی متحد است که مراقبت از بیمار را در یک واحد مراقبت های ویژه یا یک واحد اختصاصی بیهوشی ارائه می دهد و در درجه اول به نظارت و تجویز بیهوشی عمومی مورد استفاده برای جراحی کمک می کند. متخصصان بیهوشی اقدامات زیر را انجام می دهد:

  • مشاهده علائم حیاتی
  • تشخیص وضعیت پزشکی بیمار
  • تجویز و انجام اقدامات درمانی
  • انجام معاینات فیزیکی و اطمینان از مناسب بودن برنامه جراحی بیمار

از دیگر وظایف متخصص بیهوشی می توان به تجویز و تجویز دارو، انجام اقدامات تهاجمی مانند بخیه زدن و برداشتن اسفنج، مدیریت فشارهای بعد از عمل و آماده سازی بیماران برای جراحی بعد از عمل اشاره کرد. آن ها همچنین مسئول نگهداری تجهیزات و تنظیم شرایط اتاق عمل هستند. علاوه بر این وظایف، یک متخصص بیهوشی برای آموزش بیماران و سایر کادر پزشکی و پزشکان در مورد اقدامات ایمنی و عوارض بیهوشی عمومی الزامی است.

یکی از راه هایی که در آن متخصصان بیهوشی گواهی می گیرند، تکمیل یک برنامه گواهی در یک دانشکده یا موسسه پزشکی تایید شده است. دانشجویان باید حداقل 2 سال دوره های کالج را بگذرانند و قبل از گرفتن گواهینامه، یک آزمون هیئت مدیره را تکمیل کنند. برنامه صدور گواهینامه کارکنان پزشکی بیهوشی (AMCS) یکی از جامع ترین و شناخته شده ترین برنامه ها در کشور است. این برنامه دارای اعضای هیئت علمی بسیار مورد توجه است و برای دانشجویانی طراحی شده است که مایل به تبدیل شدن به یک متخصص بیهوشی دارای مجوز هستند.

حقوق ماهیانه کار در سنگاپور برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در سنگاپور برای متخصصان بیهوشی

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در سنگاپور

هزینه تحصیل در سنگاپور به موارد زیر بستگی دارد:

موارد هزینه زندگی در سنگاپور

شهریه دانشگاه ها در این کشور ممکن است بیشتر از دانشگاه ها در کشورهای دیگر باشد. توجه داشته باشید که دانشگاه های دولتی این کشور بسیار ارزان تر از بسیاری از دانشگاه های خصوصی و دولتی در سایر کشورهای می باشند. یک عامل مهم که بر روی شهریه تاثیر می گذارد ملیت دانشجو می باشد. در این کشور بسته به ملیت شما 4 دسته مختلف وجود دارد:

  • هزینه های یارانه ای سالانه قابل پرداخت توسط شهروندان این کشور
  • هزینه های یارانه ای سالانه قابل پرداخت توسط مقیم دائم
  • هزینه های یارانه ای سالانه قابل پرداخت توسط دانشجویان بین المللی
  • هزینه های سالانه غیر یارانه ای

هزینه دانشگاه های دولتی در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار سنگاپور
کمترین8000SGD
بیشترین9000SGD

توجه داشته باشید که قیمت های جدول بالا، قیمت یارانه ای است. برای دانشجویان غیر یارانه ای و غیرسنگاپوری حدود 10000SGD یا بیشتر هزینه دارد. برخی از برنامه ها در مدارس این کشور بدون توجه به ملیت، توسط دولت یارانه پرداخت می شود. یارانه قابل توجه شهریه دولت سنگاپور به شکل یارانه MOE است که توسط وزارت آموزش و پرورش (MOE) اداره می شود. به همه دانشجویان واجد شرایط ارائه می شود. اگر دانشجویان واجد شرایط هستند، فقط باید برای یارانه MOE درخواست دهند.

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در سنگاپور

الزامات ویزای تحصیلی سنگاپور

برای تحصیل در سنگاپور، دانشجویان به گذرنامه دانشجویی نیاز دارند. برخی از دانشجویان برای ورود به کشور به همراه کارت دانشجویی به ویزا نیاز دارند. پس از پذیرش در دانشگاه مورد نظر خود، ویزای دانشجویی شما توسط خود دانشگاه درخواست می شود. با این حال، شما باید بین 1 تا 2 ماه قبل از شروع دوره خود، از طریق سامانه ثبت نام و درخواست آنلاین دانشجویی (SOLAR) برای پاس دانشجویی به اداره مهاجرت و نقاط بازرسی (ICA) اقدام کنید. شما می توانید با استفاده از جزئیات ارائه شده توسط دانشگاه خود پس از پذیرش، به SOLAR دسترسی پیدا کنید و موارد زیر را ارسال کنید:

  • فرم الکترونیکی 16
  • مشخصات گذرنامه
  • آدرس دانشگاه شما
  • آدرس ایمیل شما
  • یک عکس به اندازه پاسپورت

پس از ورود خود به این کشور، برای دریافت کارت دانشجویی خود با احتساب هزینه 60$ (دلار سنگاپور)، باید به ICA مراجعه کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر مهاجرت می تواند شما عزیزان را همراهی کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *