مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته بیهوشی در سنت کیتس

رشته بیهوشی در سنت کیتس

با تحصیل رشته بیهوشی در سنت کیتس و بهره بردن از کیفیت آموزشی بالای دانشگاه های این کشور می توانید اقامت این کشور را بدست آورید. جزیره ای فوق العاده در دریای کارائیب، هزینه زندگی این کشور نسبتا متوسط ​​در نظر گرفته می شود. به دلیل اینکه این کشور مجبور است بسیاری از محصولات خود را وارد کند، زندگی در این کشور نسبت به اکثر جزایر کارائیب گران تر است. با این حال، سیستم مالیاتی مطلوب هزینه های اضافی را جبران می کند.

این کشور آموزش کامل سطح عالی را ارائه نمی دهد. از سپتامبر 1998، دانشجویان توانستند سال اول دانشگاه را به صورت محلی به پایان برسانند. پس از آن، آن ها در دانشگاه هند غربی (UWI)، که دارای پردیس‌هایی در مونا (جامائیکا)، هیل غار (باربادوس)، و سنت آگوستین (ترینیداد و توباگو) است، ثبت نام می ‌کنند. برنامه UWI همچنین دوره های بدون اعتبار را برای زبان آموزان بزرگسال ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای آن دسته از متقاضیانی که به رشته بیهوشی در سنت کیتس علاقه دارند این نوشتار را نگارش کرده است.

ویزای تحصیلی جهت تحصیل رشته بیهوشی در سنت کیتس

ویزای دانشجویی در این کشور به یک شهروند خارجی این امکان را می دهد که به طور موقت به سنت کریستوفر، سنت کیتس و نویس مهاجرت کند تا دوره تحصیلی را در این کشور طی کند. تحصیل این کشور یک گزینه محبوب برای دانشجویان کارشناسی در سراسر جهان است. این کشور سابقه ای طولانی از تعالی در یادگیری با میزبانی از موسسات آموزشی ارائه می دهد.

مهاجرت به این کشور در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است که بخشی از آن به دلیل سیاست مهاجرت نسبتا لیبرال همراه با کیفیت بالای زندگی است که می توان در این کشور به دست آورد. ویزای تحصیلی به دارندگان این امکان را می دهد که تا زمانی که برای کمک به حمایت از خود و هر وابستگان نیاز دارند دوره خود را تکمیل کنند (به صورت محدود) در این کشور زندگی و کار کنند.

برای واجد شرایط بودن ویزا معیارهای زیر باید رعایت شود:

  • نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی محل تحصیل تمام وقت در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است.
  • نامزدها باید بتوانند شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود در کشور نشان دهند.
  • باید نشان داده شود که هزینه دوره به طور کامل پرداخت شده است.
  • بیمه درمانی خصوصی باید تنظیم شود و مدارک مستند آن ارائه شود.
  • این باید مقصود قابل اثبات داوطلب برای بازگشت به کشور خود در پایان دوره تحصیلی باشد.

مراحل کار فارغ التحصیلان رشته بیهوشی در سنت کیتس

یک فارغ التحصیل رشته بیهوشی در سنت کیتس (متخصص بیهوشی) مدیریت احساس و درد را بر عهده دارد. آن ها این کار را با تجویز و نظارت بر داروی بیهوشی در 3 مرحله زیر انجام می دهند:

3 مرحله بیهوشیآن ها مسئول رفاه و ایمنی بیمارانی هستند که تحت یک روش پزشکی قرار می گیرند. قبل از جراحی، متخصص بیهوشی بیمار را مشاهده و آزمایش می کند تا مطمئن شود که برای بیهوشی مناسب است. آن ها این کار را با بررسی تاریخچه پزشکی بیمار در حین پاسخ به سوالات آن ها در مورد جراحی انجام می دهند. اگر متوجه شوند که بیمار برای جراحی آماده است، بیهوشی انجام می دهند و موارد حیاتی کلیدی را تحت نظر دارند.

در طول جراحی، متخصص بیهوشی به طور مداوم بیمار را بررسی می کند، داروهای ضد درد تجویز می کند و علائم حیاتی را زیر نظر دارد. اگر بیمار یک بیماری مزمن مانند دیابت داشته باشد، متخصص بیهوشی به مدیریت آن کمک می کند. وظیفه آن ها این است که اطمینان حاصل کنند که بیمار در یک بیهوشی کنترل شده باقی می ماند. پزشک همچنین به طور مداوم عملکردهای زندگی بیمار را پس از اقدامات پزشکی زیر نظر خواهد داشت.

پس از جراحی، متخصص بیهوشی به نظارت بر بهبودی بیمار ادامه خواهد داد. آن ها نحوه بهبودی بیمار از اثرات بیهوشی را نظارت خواهند کرد. آن ها همچنین برای تعیین اینکه آیا بیمار آماده ترخیص است یا خیر، با پزشک همکاری می کنند. علاوه بر این، آن ها یک برنامه مراقبتی برای بیمار ایجاد می کنند و از او در طول دوره بهبودی حمایت می کنند. آن ها همچنین برنامه ای را در نظر می گیرند که درد بیمار را مدیریت می کند.

حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس برای متصصان بیهوشی در نمودار زیر آمد است:

حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس برای متصصان بیهوشی

هزینه زندگی در سنت کیتس

این کشور در طول سال ها به خاطر غذاهای غنی خود شهرت بسیار خوبی به دست آورده اند. الهام بخش اصلی این غذاها کریول، هندی غربی، چینی، غربی و هندی است. با توجه به تعداد مهم رستوران های موجود در این جزیره، شما قادر خواهید بود از طیف وسیعی از قیمت های رستوران لذت ببرید. به طور معمول، یک وعده غذایی در یک رستوران ارزان قیمت 11$ (دلار) است. در حالی که یک وعده غذایی 3 وعده برای 2 نفر در یک رستوران متوسط ​​92$ (دلار) است. یک جنبه بسیار کاربردی این کشور این است که دارای یک شبکه اتوبوس کارآمد است که دسترسی به اکثر نقاط این کشور را فراهم می کند. قیمت بلیط اتوبوس محلی نصف قیمت بلیط اتوبوس آمریکاست.

قیمت تاکسی برای مذاکره با راننده با شماست و نسبتا ارزان در نظر گرفته می شود. یک کشتی وجود دارد که روزانه و با هزینه کم بین سنت کیتس و نویس حرکت می کند. مراقبت های بهداشتی برای همه ساکنان این کشور در دسترس است. از نظر امکانات پزشکی، این کشور خانه بیمارستان عمومی جوزف N فرانسه واقع در سنت کیتس و بیمارستان الکساندرا واقع در نویس است. هر بیمارستان انواع مختلفی از درمان را ارائه می دهد. اما در موارد شدیدتر ممکن است نیاز به تخلیه اضطراری باشد. بنابراین، توصیه می شود که بیمه خصوصی داشته باشید که تخلیه را پوشش می دهد. این کشور نیز چندین کلینیک خصوصی دارد.

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در سنت کیتس

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در سنت کیتس

آموزش در این کشور برای کودکان 5 تا 16 ساله رایگان و اجباری است. مدارس خصوصی نیز در دسترس هستند. این کشور خانه چندین دانشگاه است که تعداد کمی از آن ها دانشکده های پزشکی خصوصی هستند. هزینه های دانشگاه براساس هر دانشگاه و مدرک متفاوت است و برخی از دانشگاه ها برای شهروندان این کشور رایگان هستند. در زیر میانگین هزینه تحصیل در سنت کیتس برای 4 دانشگاه معروف آورده شده است:

نام دانشگاههزینه به دلار
کالج کلارنس فیتزروی650$
کالج کلارنس فیتزروی1000$
دانشگاه پزشکی آمریکای نویس3000$
دانشکده پزشکی دانشگاه ویندزور10000$

برای بررسی مقاصد مختلف جهت تحصیل در اروپا می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *