مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته بیهوشی در آرژانتین

رشته بیهوشی در آرژانتین

دانشجویان بین المللی بسیاری علاقه مند به تحصیل رشته بیهوشی در آرژانتین هستند زیرا این کشور دارای برترین دانشگاه ها برای این برنامه است. بوئنوس آیرس یک شهر اصلی در آمریکای جنوبی است. این بدان معنی است که بزرگ، رنگارنگ، گیج کننده و حتی کمی سرگردان است. به عبارت دیگر، پایتخت این کشور مکان مناسبی برای بیرون آمدن از منطقه آسایش و لذت بردن از برخی از حالات اصیل محلی است. و این دقیقا همان کاری است که هانا لبون انجام داد. پس از پایان دبیرستان در ایالات متحده، او به بوینس آیرس رفت تا در رشته بهداشت جهانی با مطالعات اسپانیایی تحصیل کند. این کشور برای دانشجویان بین المللی کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی ارائه می کند و محدودیتی برای تعداد دانشجویان خارجی در دانشگاه های آن وجود ندارد.

هزینه های تحصیل و اعزام دانشجو به آرژانتین بسیار ارزان تر از بسیاری از جاهای دیگر در سراسر جهان است و هیچ هزینه اضافی برای دانشجویان بین المللی وجود ندارد. این کشور همچنین مکانی عالی برای تقویت مهارت های زبانی شما است. زیرا، اسپانیایی زبان ملی آن است. با این حال، حتی اگر اسپانیایی یکی از رایج ترین زبان ها در جهان است، بسیاری از مدارس این کشور برنامه هایی را ارائه می دهند که به زبان انگلیسی تدریس می شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه این نگارش درباره رشته بیهوشی در آرژانتین تمامی توضیحات را داده اند.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در آرژانتین

این کشور دارای بیش از 39 دانشگاه دولتی و 42 کالج خصوصی است که همگی طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهند. دانشگاه بوئنوس آیرس برترین مدرسه این کشور است و در طول تاریخ درخشان خود 4 برنده جایزه نوبل را ایجاد کرده است. بوئنوس آیرس در رتبه ‌بندی دانشگاه‌ های جهانی QS در رتبه 75 و در رتبه ‌بندی دانشگاه‌ های آمریکای لاتین QS در رتبه نهم قرار گرفت. دارای 13 بخش دانشگاهی مختلف، 10 موزه و 6 بیمارستان است. همچنین یکی از 100 موسسه برتر در جهان برای انسان شناسی، هنر و طراحی، جامعه شناسی، حقوق، و آناتومی و فیزیولوژی محسوب می شود.

دانشگاه های دیگری که برای تحصیل آرژانتین در رتبه بندی جهانی قرار گرفتند عبارتند از:

دانشگاه های رتبه دار در آرژانتیندانشجویان علاقه مند به رشته بیهوشی در آرژانتین می توانند دانشگاه های زیر را انتخاب کنند:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در آمریکای لاتین
دانشگاه بوئنوس آیرس43910
موسسه دانشگاهی بیمارستان ایتالیا76328
دانشگاه ملی کوردوبا79230
دانشگاه ملی لاپلاتا90035

فرهنگ ملی این کشور ترکیبی هیجان انگیز از تأثیرات اسپانیایی، ایتالیایی، اروپایی و بومی است. در حالی که چشم انداز آن به همان اندازه متنوع است. بوینس آیرس که با نام «اروپا کوچک» نیز شناخته می‌شود، مملو از معماری کلاسیک اروپایی و آسمان‌ خراش‌ های فوق مدرن است. اما اگر به بقیه کشور سفر کنید، خواهید دید که به یخچال های طبیعی غول پیکر، آبشارها، رشته کوه های خیره کننده و آتشفشان خیره شده اید.

حقوق ماهیانه فارغ التحصیلان رشته بیهوشی در آرژانتین

حقوق ماهیانه فارغ التحصیلان رشته بیهوشی در آرژانتین

فارغ التحصیل رشته بیهوشی در آرژانتین یک پزشک است که مسئول مدیریت درد و آرام‌ بخشی بیمار قبل، حین و بعد از اقدامات پزشکی است. وظایف آن ها شامل مطالعه تداخلات دارویی برای انتخاب داروها، برقراری ارتباط با بیماران در مورد برنامه های مدیریت درد و همکاری با سایر پزشکان و جراحان برای محدود کردن ناراحتی و تسکین درد در حین عمل است. مسئولیت های یک متخصص بیهوشی شامل وظایف روزانه، وظایف حیاتی و مسئولیت های مهم است.

این وظایف معمولا عبارتند از:

  • ارزیابی علائم حیاتی بیماران، تاریخچه پزشکی، آلرژی، مصرف فعلی دارو و سایر عوامل خطر
  • کار با یک تیم پزشکی برای طراحی برنامه درمانی بیمار
  • نظارت بر پرستاران در هنگام بیهوشی برای بیماران قبل از عمل
  • پایش علائم حیاتی بیمار در حین جراحی و تنظیم داروهای بیهوشی در صورت نیاز
  • حفظ یادداشت های دقیق در مورد درمان بیمار، دوز و علائم حیاتی
  • ادامه مراقبت بعد از جراحی برای کنترل سطح تسکین درد و هوشیاری
  • ابلاغ دستورالعمل های مراقبت مستمر به متخصصان و پرستاران

حقوق ماهیانه کار در آرژانتین برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در آرژانتین برای متخصصان بیهوش

هزینه تحصیل در آرژانتین

این کشور، کشوری ثروتمند است که در جنوبی ترین ناحیه قاره آمریکا واقع شده است. این شهر به دلیل فرهنگ رنگارنگ و پر جنب و جوش خود که همچنان گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب می کند، شناخته شده است. به غیر از بازدیدکنندگان، دانشجویان بین المللی نیز به سواحل این کشور راه پیدا کرده اند. از این گذشته، دانشگاه های دولتی دوره های کارشناسی را به صورت رایگان ارائه می دهند.

با این حال، مدارک تحصیلات تکمیلی حداقل هزینه را دریافت می کنند. در حالی که دانشگاه های خصوصی هزینه بالاتری دارند، شهریه نسبت به سایر کشورها نسبتا ارزان است. تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های دولتی برای دانشجویان بین المللی رایگان است. با این حال، هزینه های تحصیل در آرژانتین در دانشگاه های خصوصی سالانه 3000$ تا 20000$ (دلار) است. هزینه تحصیلات تکمیلی بین 2300$ تا 27000$ (دلار) در سال است.

پروسه پذیرش تحصیلی در آرژانتین

درخواست برای دانشگاه های این کشور از طریق یک پورتال مرکزی انجام نمی شود. اما الزامات توسط دولت تنظیم و نظارت می شود. شما می توانید در یک دوره درخواست برای حداکثر 3 برنامه در 3 مدرسه مختلف در این کشور درخواست دهید.

البته باید شرایط اخذ ویزای دانشجویی آرژانتین را نیز بررسی کنید. به طور کلی، نحوه درخواست شما برای دانشگاه های این کشور به این صورت است:

  • ابتدا، دستورالعمل های درخواست را در وب سایت دانشگاه انتخابی خود ترجمه کنید. به طور کلی، این ها به زبان اسپانیایی هستند، حتی اگر برنامه ای که برای آن درخواست می دهید به زبان انگلیسی تدریس شود.
  • مدارک خود را که سوابق تحصیلی، ملیت و توانایی های زبان انگلیسی شما را اثبات می کند جمع آوری کنید. شما نیاز به ترجمه محضری این اسناد به اسپانیایی دارید.
  • اسناد ترجمه شده را همراه با بیانیه هدف به مدرسه انتخابی خود ارسال کنید.
  • هزینه درخواست را بپردازید. این می تواند تا 100$ (دلار آمریکا) باشد.

اگر پذیرفته شوید، نامه پذیرش به 2 زبان اسپانیایی و انگلیسی را دریافت خواهید کرد. برای تایید محل خود و شروع آمادگی برای تحصیل و اعزام دانشجو به آرژانتین، باید به این نامه پاسخ دهید. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند شما عزیزان را در پروسه اخذ ویزای تحصیلی آرژانتین یا سایر کشورها یاری کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *