مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

رشته بینایی سنجی در کره جنوبی

رشته بینایی سنجی در کره جنوبی

رشته بینایی سنجی در کره جنوبی در جامعه اطلاعاتی مدرن، اهمیت عملکردهای پردازش اطلاعات بصری مورد تاکید قرار گرفته است. بدین منظورکره در حال پرورش چشم پزشکانی هستند که مسئول حفاظت و افزایش عملکردهای بینایی با مبانی چشم پزشکی و با دانش و مهارت های تخصصی در معاینه چشم پزشکی، مراحل تجویز و تهیه عینک و لنز تماسی هستند. کارگران یا صاحبان مغازه های اپتیکال، بخش چشم پزشکی در بیمارستان ها، شرکت های تولید و توزیع لنز، شرکت تولید و پخش فریم های عینک، شرکت پخش لنز عینک، شرکت های تولید و توزیع تجهیزات بینایی سنجی، فریم و لنز عینک و شرکت واردات و صادرات کار می کنند.

در سالهای اخیر با رشد سریع جامعه صنعتی، توسعه چشمگیری در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است. با این حال، به دلیل استفاده از رسانه های جمعی و رایانه های مختلف، پدیده حدت بینایی در افراد امروزی به یک معضل جدی تبدیل می شود. بر این اساس، این بخش بیناییشناسانی را آموزش می دهد که از طریق آموزش های فنی در زمینه کلی اپتیک عینک مانند تجویز و تهیه عینک برای محافظت از بینایی، پردازش دقیق، انکسار و بینایی دو چشمی و تست عملکرد چشم با استفاده از تجهیزات پیشرفته، فناوری، به سلامت چشم های عمومی کمک کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات کامل در حوزه مهاجرت به کره جنوبی مشاور و راهنمای شماست.

بررسی رشته بینایی سنجی در کره جنوبی

دپارتمان بینایی سنجی یک دپارتمان آکادمیک جدید، اولین در نوع خود در کره است که به عنوان مدرک 4 ساله تاسیس شده است. این برنامه دوره های عمومی غیر اصلی را با دوره های اصلی تمرین محور ترکیب می کند. مدل یادگیری که برای توسعه توانایی حل مسئله و خلاقیت دانش آموزان طراحی شده است، همچنین به مهارت زبان خارجی اهمیت می دهد. این بخش متعهد به پرورش متخصصان فعال پزشکی است که می توانند با شرایط صنعتی سازگار شوند و همچنین نقش های رهبری را در جامعه و حرفه ها ایفا کنند. این دپارتمان برنامه درسی جامعی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد که اپتیک بینایی و چشمی، فناوری های مرتبط و همچنین مهارت های عملی پیچیده مورد نیاز برای این حرفه را پوشش می دهد.

این دوره ها به مدت 4 سال شامل مطالعات علمی و شغلی است که زیست شناسی پایه، شیمی، فیزیک، ریاضیات، اپتیک بینایی و چشمی، اپتیک هندسی و موجی، تئوری و عمل تجویز و توزیع عینک، لنزهای تماسی، اندازه گیری و تصحیح انکسار را پوشش می دهد. این بخش دارای یک آزمایشگاه ساخت لنز، آزمایشگاه اپتیک چشم، آزمایشگاه انکسار و ارتوپتیک، آزمایشگاه لنز تماسی، آزمایشگاه اپتیک چشمی و بالینی، آزمایشگاه ابزار نوری، آزمایشگاه ساخت و توزیع عینک، آزمایشگاه اپتومتری توتال و آزمایشگاه اپتیک فیزیکی است. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی معمولا به شرکت های سازنده ابزار نوری، شرکت های تولید مواد عینک، عینک فروشی ها، شرکت های تولید عینک، چشم پزشکی و کارشناسی ارشد بهداشت و غیره مراجعه می کنند.

در بخش زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در کره جنوبی می باشید:

میزان دانشجویان بین المللی در کره جنوبی

دپارتمان رشته بینایی سنجی در کره جنوبی

هدف این دپارتمان ارتقای سطح سلامت و رفاه عموم مردم با آموزش کارشناسان حرفه ای در زمینه های لنزهای چشمی، عینک ها و دستگاه های اپتیکال، مواد عینک، لنزهای تماسی، تست های عملکرد بینایی و ارتوپتیک می باشد. به همین دلیل بر آموزش دانش بنیادی بینایی سنجی و آموزش عملی مرتبط با رشته های واقعی تاکید می شود. آموزش پیشرفته زبان های خارجی و آموزش خلاق نیز برای تولید متخصصان برجسته ای که بتوانند با جهانی شدن و نیازهای مختلف رشته های دانشگاهی و صنایع کنار بیایند مورد تاکید قرار می گیرد. حوزه آموزش دوره کارشناسی ارشد شامل دروس پایه اپتیک، بیوشیمی، مواد عینک، لنزهای تماسی و روش شناسی آماری است تا دانشجویان تحصیلات تکمیلی را به عنوان متخصصان این رشته آماده کنند.

رشته بینایی سنجی با تدریس متخصصان بین المللی در کشور کره جنوبی ارائه می شود. دوره تحصیلی در رشته بینایی سنجی در کره جنوبی شامل تحقیقات و کار ورزی در سال های اخر تحصیل می باشد. دانشجویانی که دوره کارشناسی ارشد را به پایان رسانده اند می توانند در زمینه های مختلف مانند لنز و صنایع نوری مرتبط، لنزهای تماسی، عینک و صنایع مرتبط، عملکرد بینایی و کلینیک چشم کار کنند. با افزایش سن جامعه و افزایش علاقه به سلامت، انتظار می رود نیاز به متخصصان در زمینه های بینایی سنجی افزایش یابد.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور کره جنوبی برای تحصیل رشته بینایی سنجی می باشید:

رتبه در جهانرتبه در آسیارتبه در کره جنوبینام دانشگاه
1211دانشگاه کاتولیک کره جنوبی
1522دانشگاه یونسی کره جنوبی
4333دانشگاه کره جنوبی
5254دانشگاه ملی سئول

دپارتمان رشته بینایی سنجی در کره جنوبی

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته بینایی سنجی

کارشناسی ارشد در بینایی سنجی بالینی یک مدرک مشترک با دانشگاه Eulji در کره جنوبی است. این مدرک پایه آموزشی را برای توسعه بیشتر مهارت های بالینی اپتومتریست های کره جنوبی فراهم می کند. دانشجویان پذیرفته شده در این برنامه باید در کره جنوبی اقامت داشته باشند، دارای مدرک لیسانس بینایی سنجی و دارنده مجوز بینایی سنجی باشند. پیشرفت مهارت های بالینی به حمایت از رشد آموزش بینایی سنجی در کره جنوبی کمک می کند. فارغ التحصیلان آمادگی بیشتری برای گسترش دامنه فعلی عمل و امتیازات بالینی برای بینایی سنجی دارند. رشته شنوایی سنجی در کره جنوبی را هم می توانید برای تحصیل بررسی کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در رشته بینایی سنجی در کره جنوبی می باشید:

نرخ بیکاری در رشته بینایی سنجی در کره جنوبی

این برنامه 2 ساله مبتنی بر همگروهی شامل چهار ترم آموزش آموزشی و یک پروژه 6 هفته ای آموزش بالینی است. ماژول های آموزشی در قالب ترکیبی با دوره های آموزشی توسط دانشکده Eulji به صورت حضوری در کره جنوبی و توسط دانشکده MBKU از راه دور ارائه می شوند. هیئت علمی MBKU برای ارائه تجربیات عملی در یادگیری روش های بینایی سنجی به کره جنوبی سفر می کنند. Capstone یک دوره آموزشی خارجی آموزش بالینی در ایالات متحده است که در آن دانشجویان با مراقبت مستقیم از بیمار برخورد می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به کره جنوبی سابق خوبی دارد و همراه شما در اخذ اقامت کره جنوبی از طریق تحصیل می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *