مهاجرت تحصیلی چین

رشته بینایی سنجی در چین

رشته بینایی سنجی در چین

رشته بینایی سنجی در چین را که از رشته های مهم به شمار می رود در این مطلب بررسی خواهیم کرد تا بتوانید پیش از اخذ پذیرش آگاهی یابید. رشته بینایی سنجی در چین رشته ایی است که دانش آموزان را برای تمرین حرفه ای بینایی سنجی آماده می کند و بر اصول و تکنیک های بررسی، تشخیص و درمان شرایط سیستم بینایی تمرکز دارد. مطالعه بیماری های چشم، مقدمه ای بر چشم پزشکی، اپتیک و بینایی سنجی، دیوپتریک چشم، مطالعه کم بینایی، فیزیولوژی عصبی بینایی، مطالعه بر روی لنز تماسی قرنیه، مطالعه بر روی عینک، مطالعه بر روی دستگاه های پزشکی چشم پزشکی، تصویر و بینایی سنجی می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه مشاوره تخصصی در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی در چین همراه شماست.

تحصیل رشته بینایی سنجی در چین

بینایی ‌سنجی یک رشته بین ‌رشته ‌ای نوظهور برای حل مشکلات بینایی از طریق ترکیب فن‌ آوری نوری مدرن و چشم ‌پزشکی مدرن، استفاده از اصل و فناوری مدرن اپتیک است. این برنامه از اپتیک، داروها، جراحی و ابزارهای روانی برای بهبود و ارتقای دید واضح و راحت، برای محافظت از چشم های سالم استفاده می کند. اما مهمترین چیز این است که اختلال بینایی را با استفاده از فناوری نوری حل کنیم. ویژگی موضوعی اپتیک بینایی، تحقیقات بالینی، علمی و آموزش در جنبه های فیزیولوژی، آسیب شناسی و اپتیک مربوط به بینایی انسان است. اپتومتری بر تحقیقات بصری، از جمله تحقیقات اولیه و بالینی نزدیک ‌بینی، دوربینی، آستیگماتیسم، آمبلیوپی، کم‌ بینی، لنزهای نوری، لنزهای تماسی قرنیه، جراحی انکساری و سایر اصلاحات بینایی تمرکز دارد.

در نتیجه، حل مشکلات رایج چشم بینایی است. اپتومتری نقطه شروع و پایان چشم پزشکی است و ارتباط بین آنها موضوع اصلی تحقیقات پزشکی در چشم پزشکی بوده است. بینایی سنجی نیاز به مطالعه حرفه ای ساختار آناتومی و سیستم انکساری چشم دارد تا بر این اساس اصول فیزیک پزشکی چشم را درک کنید و سپس یاد بگیرید که چرا چشم می تواند واضح ببیند و چگونه چیزها را واضح تر و راحت تر ببیند. آناتومی چشم به خصوص برای نصب و بررسی لنز چشمی بسیار مهم است و مهم قرنیه است. دلیل آن این است که فیزیولوژی قرنیه اهمیت اپتیک آن را تعیین می کند. برای اطمینان از شفافیت قرنیه و درجه انکسار خود قرنیه، ساختار بافتی قرنیه باید تضمین شود که نیازهای فیزیولوژیکی را برآورده کند.

فرصت های شغلی رشته بینایی سنجی در چین

بسیاری از فارغ التحصیلان به طور تمام وقت در بیمارستان های دولتی و خصوصی چشم پزشکی، از جمله بیمارستان های وابسته به دانشگاه او، استخدام می شوند. علاوه بر این، آنها می توانند به عنوان اپتومتریست یا معلم در صنایع مرتبط با عینک، موسسات تحقیقاتی، دانشکده های چشم پزشکی و مراکز توانبخشی بینایی کار کنند، اگرچه این امر برای همه فارغ التحصیلان جدید قابل تضمین نیست. فرصت های شغلی بسیار خوبی در مناطق خارج از شن یانگ نیز وجود دارد. مطالعه ision، فیزیولوژی عصب بصری، مطالعه بر روی لنزهای تماسی قرنیه، مطالعه بر روی عینک، مطالعه بر روی دستگاه های پزشکی چشم پزشکی و بینایی سنجی، تصویرشناسی، انگلیسی حرفه ای در بینایی سنجی، جراحی چشم.

شرایط ورود برای تحصیل به رشته بینایی سنجی در چین عبارت است از:

  • اتباع غیر چینی با پاسپورت معتبر
  • فارغ التحصیل دبیرستان یا معادل فارغ التحصیل دبیرستان چینی
  • از سلامتی خوب و بالای 18 سال برخوردار باشند.
  • مواد کاربردی
  • فتوکپی پاسپورت معتبر
  • همراه با عکس، شماره پاسپورت و تاریخ انقضا و نام.
  • عکس به اندازه
  • پاسپورت عکسی به اندازه پاسپورت که اخیراً از متقاضی گرفته شده است.
  • گواهی فارغ التحصیلی از دبیرستان
  • گواهی فارغ التحصیلی باید به زبان چینی یا انگلیسی باشد. در غیر این صورت، باید به چینی یا انگلیسی ترجمه شده و محضری باشد.
  • ریز نمرات تحصیلی دبیرستان
  • رزومه

فرصت های شغلی رشته بینایی سنجی در چین

معرفی برنامه بینایی سنجی و علوم بصری در چین

برنامه اپتومتری و علوم بصری با هدف پرورش استعدادهای بینایی سنجی واجد شرایط است. این سازمان تعهدی تسلیم ناپذیر دارد: مشارکت در تحقیقات دانشگاهی، که زیربنای آموزش و خدمات علوم بینایی سنجی و بینایی را فراهم می کند. تقویت ارائه مراقبت های بینایی سنجی برای عموم مردم. ارزشی را که تنوع در اساتید و دانشجویان برای بینایی‌سنجی و علم بینایی به ارمغان می‌آورد، گرامی بدارند. و رفتار منصفانه با اساتید، دانشجویان و کارکنان. دستیابی برنامه به ماموریت خود با موفقیت دانشجویان و اساتیدی که یاد می گیرند، ایجاد می کنند، آموزش می دهند و مراقبت از بیمار را ارائه می دهند، سنجیده می شود. رشته ارتودنسی در چین هم از رشته های مناسب و خوب می باشد.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش دانشگاه های چین در رشته بینایی سنجی می باشید:

نرخ پذیرش دانشگاه های چین در رشته بینایی سنجی

دانشگاه رشته بینایی سنجی در چین

دانشگاه پزشکی Wenzhou بزرگترین موسسه ای است که آموزش و تحقیق در زمینه رشته چشم پزشکی در چین و بینایی سنجی را در اولین قدم در چین آغاز کرد و اولین ها را در زمینه O&O در چین و حتی جهان به دست آورد. به عنوان مثال، دانشگاه اولین الگوی نوآورانه آموزش عالی O&O را توسعه می دهد و اولین بار است که رشته O&O در چین ظاهر می شود. علاوه بر این، اولین بیمارستان چشم تحت حمایت دانشکده ایجاد شده است. سپس اولین مجله این رشته و برنامه های ملی چین برای توسعه علم و فناوری، طرح ملی حمایت علمی و فناوری و پروژه های ملی 973 در چشم پزشکی و بینایی سنجی منتشر می شود.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور چین برای تحصیل رشته بینایی سنجی در چین می باشید:

رتبه در جهانرتبه در آسیارتبه در چیننام دانشگاه
1821دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ
2932دانشگاه چینی هنگ کنگ
3243دانشگاه سون یات سن
4454دانشگاه پزشکی پایتخت چین
6785دانشگاه پزشکی ژنژو

در عین حال، مدرسه به‌ عنوان «حالت ملی آموزش استعدادهای منطقه آزمایشی نوآوری» و «محل ساخت ‌و ساز تخصصی با ویژگی ‌های ملی» مفتخر است. به عنوان الگوی Wenzhou چین شناخته می شود. بنیانگذاران و رهبران مدرسه نیز در سطح بین المللی برای ایجاد چنین حالتی مورد ستایش قرار می گیرند. تیم آموزشی دانشگاه متشکل از 71 استاد دارای عنوان ارشد، 50 استاد راهنمای دکترا، 34 استاد راهنما و 50 دکتر است. بیمارستان چشم Wenzhou وابسته، یک بیمارستان ملی بالینی، به عنوان مرکز ملی نمایش آموزش تجربی و همچنین به عنوان پایگاه آموزش رزیدنتی ملی نامگذاری شده است. استحکام جامع بیمارستان در صدر لیست بیمارستان های چشم در چین قرار دارد. تأثیر علمی آن در رتبه اول و تأثیر علم و فناوری رتبه دوم را دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به چین همراه و یاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *