مهاجرت تحصیلی هلند

رشته بینایی سنجی در هلند

رشته بینایی سنجی در هلند

هنگامی که به آموزش رشته بینایی سنجی در هلند می پردازید، به برخی از بهترین امکانات پزشکی و متخصصان جهان دسترسی خواهید داشت. همچنین به لطف تولید ناخالص داخلی سرانه بالای کشور، می توانید حقوق خوبی دریافت کنید. به طور متوسط، پزشکان چشم پزشکی در هلند حدود €172000 (یورو) در سال درآمد دارند. با این حال، حقوق و دستمزد می تواند به میزان قابل توجهی بسته به صلاحیت و تجربه شما متفاوت باشد. اگر می خواهید متخصص چشم پزشکی شوید، می توانید تا €245000 (یورو) در سال درآمد کسب کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه تحصیلات در هلند به سوالات شما پاسخ می دهد و ابهامات شما را رفع می کند.

تحصیل رشته بینایی سنجی در هلند

رشته بینایی سنجی در هلند می ‌تواند یک حرفه سرگرم‌ کننده باشد. در هلند یک برنامه آموزشی 4 ساله جداگانه است. به طور معمول، لنزهای تماسی و مراقبت های اپتومتریک عمومی، مانند معاینه چشم، معاینه میدان بینایی، OCT و سایر تحت پوشش بیمه نیستند. تنها مراقبت مستقیم توسط چشم پزشک مراقبت بیمه شده است. اپتومتریست ها نمی توانند داروهای درمانی تجویز کنند، فقط داروهای تشخیصی (به عنوان مثال، زیبایی، سیکلوپلژیک، گشاد شدن مردمک چشم، و غیره). پزشکان مراقبت از چشم باید آماده باشند تا در صورت نیاز لنزهای اسکلرا را قرار دهند.

داده های بزرگ به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید کدام لنز برای هر چشمی بهتر است. بیش از %90 از لنزهای قابل نفوذ به گاز قرنیه و لنزهای ارتوکراتولوژی که در هلند نصب می ‌شوند، مستقیماً بر اساس توپوگرافی قرنیه هستند – تقریباً %100 از روش ‌های بینایی ‌سنجی دارای توپوگرافی قرنیه هستند. این می تواند با اندازه گیری ارتفاع ساژیتال سطح چشم به نصب لنزهای نرم کمک کند. علاوه بر این، مدیریت نزدیک بینی بسیار بزرگ خواهد بود – آموزش کلیدی است. متقاضیانی که قبلا دوره های آموزش مداوم را در اپتومتری شغلی، تخصص لنزهای تماسی، یا بینایی سنجی و ارتوپتیک گذرانده اند یا دارای سایر مدارک مرتبط در سطح کارشناسی ارشد یا بالاتر هستند، می توانند برای دوره های انجام شده و معافیت از بخش هایی از برنامه کارشناسی ارشد درخواست دهند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور هلند برای تحصیل می باشید:

رتبه در جهانرتبه در اروپارتبه در هلندنام دانشگاه
2641Erasmus University Rotterdam
114372University of Amsterdam
150533Maastricht University
170584Utrecht University
235815Radboud University

تحصیل رشته بینایی سنجی در هلند

کار در حوزه بینایی سنجی در هلند

اگر می خواهید به عنوان بینایی سنجی کار کنید، تخصص بینایی سنجی گزینه خوبی است. پزشکان عمومی در هلند به طور متوسط ​​79000€ (یورو) در سال درآمد دارند. علاوه بر این، بینایی سنجی یکی از رقابتی ترین تخصص هایی است که می توان در آن تمرین کرد. بنابراین اگر می خواهید پزشک عمومی در هلند شوید، مطالعه چشم پزشکی راه خوبی برای آمادگی برای امتحان است. طبق داده های نظرسنجی ملی دانشجویان هلند، دانشجویان پزشکی در هلند به طور متوسط ​​€27000 (یورو) در سال حقوق دریافت می کنند. این رقم کمتر از میانگین حقوق €32000 (یورو) یی است که دانشجویان پزشکی در سایر کشورهای اروپایی مانند بلژیک و آلمان دریافت می کنند. با این حال، دانشجویان پزشکی در هلند از مزایای متعددی مانند هزینه تحصیل و زندگی رایگان برخوردار می شوند.

این رقم شامل سود وام دانشجویی نمی شود که می تواند به €1000 (یورو) اضافی در سال برسد. پتانسیل درآمد برای رشته چشم پزشکی در هلند بالا است. با این حال، این حقوق تنها در صورتی قابل دستیابی است که در یک شهر بزرگ کار کنید. پس از اخذ مدرک بینایی سنجی در هلند، ممکن است خود را در بازار کار رقابتی بیابید. بر اساس گزارش مجمع جهانی اقتصاد، هلند از نظر فرصت های شغلی در رتبه هشتم جهان و از نظر پتانسیل درآمد در رتبه دهم قرار دارد. این کشور دارای جمعیت بسیار تحصیل کرده و نیروی کار ماهر است که به این معنی است که فرصت های زیادی برای بینایی سنج ها وجود دارد. حقوق و دستمزد بسته به تجربه و صلاحیت متفاوت است، اما به طور متوسط، یک پزشک هلندی حدود €74000 (یورو) در سال درآمد دارد.

مزایای تحصیل رشته بینایی سنجی در هلند

رشته بینایی سنجی یکی از محبوب ترین تخصص های پزشکی در هلند است. حوزه آینده این رشته بسیار امیدوارکننده است، زیرا افراد بیشتری در سنین پایین‌تر به مشکلات چشمی مبتلا می ‌شوند. این بدان معناست که تقاضا برای چشم پزشکان در سال های آینده همچنان رو به رشد خواهد بود. علاوه بر این، چشم پزشکی یک شغل بسیار پردرآمد است و میانگین حقوق آن از €60000 تا €85000 (یورو) در سال است. تحصیل در چشم پزشکی در هلند می تواند یک تجربه مفید باشد، اما آمادگی برای هزینه های بالای زندگی بسیار مهم است. متوسط ​​حقوق چشم پزشکان €180000 (یورو) در سال و متوسط ​​درآمد €363000 (یورو) است. علاوه بر درآمد، چشم پزشکان در هلند از مزایا و شرایط کاری عالی برخوردار هستند. رشته شنوایی سنجی در هلند نیز می تواند یک گزینه خوب برای تحصیل شما محسوب شود.

در نمودار زیر شاهد تعداد متقاضیان تحصیل در رشته بینایی سنجی در هلند هستید:

هدف اصلی پروژه «تولید دیدگاه مشترک در مورد چگونگی مهار تحقیق و توسعه برای توسعه پایدار این است که اطمینان حاصل شود که اروپا قادر است با تدوین سیاست ‌ها و تصمیم‌ گیری ‌های مبتنی بر قوی، در توسعه پایدار جهان مشارکت کند. دانش روز با بالاترین کیفیت علمی در هلند در رشته بیناییی سنجی ارائه می شود. این پروژه بر گفت ‌و گوی میان سیاست‌گذاران علمی اروپایی، مدیران و آن دسته از سیاست‌گذاران سرمایه‌گذاری به طور کلی که خواستار و نیاز به راه ‌حل ‌هایی از VISION RD4SD هستند، متمرکز است. این پروژه یک نمای کلی در مورد چگونگی تأمین مالی، حمایت و ارزیابی تحقیق و توسعه برای توسعه پایدار توسط سیاست علمی ایجاد خواهد کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ ویزای تحصیلی هلند و شرایط اعزام دانشجو به هلند همراه و یاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *