مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته بینایی سنجی در لوکزامبورگ

رشته بینایی سنجی در لوکزامبورگ

فارغ التحصیلان رشته بینایی سنجی در لوکزامبورگ در مقطع کارشناسی و ارشد حوزه کاربردی پیچیده ای دارند که نشان دهنده رابط پزشکی و فناوری است. این آنها را قادر می سازد تا اختلالات بینایی را در سطح علمی تشخیص دهند، تجزیه و تحلیل کنند و به اندازه کافی عرضه کنند. این شامل دانش و تکنیک های اپتیکال و بینایی سنجی و همچنین بیولوژیکی و بالینی-پزشکی برای بررسی اختلالات بینایی و دستیابی به بهترین دید ممکن است. مشاورانی که در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حال ارائه مشاوره هستند به سوالات شما در خصوص نحوه مهاجرت به لوکزامبورگ پاسخ می دهند.

تحصیل رشته بینایی سنجی در لوکزامبورگ

اگر می خواهید به صورت تمام وقت در این مطالعه شرکت کنید، این امر می تواند پس از پذیرش با دانشکده خود هماهنگ شود. پس از پذیرش، تخصص خود را نیز انتخاب خواهید کرد. تخصص در اپتومتری طب عمومی، شایستگی معاینه و آمادگی برای مدیریت آسیب شناسی بدون عارضه بخش قدامی چشم و برقراری ارتباط و همکاری با سایر متخصصان در خصوص معاینه و پیگیری پس از درمان بیماری های چشمی بدون عارضه مرتبط با AMD، گلوکوم و دیابت را می دهد. بیماری چشم این تخصص همچنین شایستگی در ارگونومی بصری و بینایی سنجی شغلی می دهد. نیاز به افزایش دانش در اپتومتری عمومی در مطب خصوصی، و در خدمات مراقبت عمومی چشم در بخش‌ های چشم بیمارستان وجود دارد.

در جدول زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در رشته بینایی سنجی در لوکزامبورگ هستید:

نرخ فارغ التحصیلیسال
72%2020
70%2021
73%2022

فرصت های شغلی رشته بینایی سنجی در لوکزامبورگ

با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد بینایی سنجی بالینی، شما به سایر زمینه های کاربردی حرفه ای فراتر از تجارت سنتی اپتیک، مانند: فروشگاه های تخصصی بینایی سنجی و موسسات اپتومتری، موسسات لنزهای تماسی، تسهیلات چشم پزشکی (کارهای چشم پزشکی و کلینیک های چشم) یا موسسات توانبخشی افراد کم بینا هم می توانید برای کار فکر کنید. شما قادر خواهید بود مطالعات جامع بینایی سنجی را با استفاده از دانش و تکنیک های سیستم بینایی و اندازه گیری آن به صورت عملی و هدفمند اعمال کنید. آموزش علمی در طول تحصیل و ایجاد پایان نامه کارشناسی ارشد نیز شما را قادر می سازد در یک موسسه تحقیقاتی کار کنید.

با ایجاد مهارت در مدیریت بازرگانی و مدیریت پروژه، موقعیت های مدیریتی در مغازه ها، شعب و شرکت های تخصصی در اپتیک بینایی سنجی و صنعت اپتیک، به عنوان مثال در بازاریابی یا تحقیق و توسعه، می تواند به خوبی پر شود. با مدرک Master of Science، شما همچنین مدرک معتبر بین المللی را دریافت می کنید و بنابراین فرصت کار در خارج از کشور را خواهید داشت. اگر دارای مدرکی هستید که توسط هیئت برای ثبت نام در یکی از این حوزه های عملی تجویز شده است، واجد شرایط درخواست ثبت نام در آن حوزه عمل هستید. هیئت استانداردهایی را برای صلاحیت بالینی تعیین کرده است که باید توسط حرفه بینایی ‌سنجی رعایت شود. این استانداردهای بالینی کاملاً با محدوده عمل اپتومتریست مطابقت دارند و باید همراه با آنها خوانده شوند.

فرصت های شغلی رشته بینایی سنجی در لوکزامبورگ

شرایط پذیرش در رشته بینایی سنجی در لوکزامبورگ

مدرک لیسانس در رشته اپتیک/بینایی سنجی چشم با 210 ECTS روش دیگر: – مدرک لیسانس در رشته اپتیک/بینایی سنجی چشم با 180 ECTS و 30 ECTS دیگر که در پایان دوره کارشناسی ارشد قابل اثبات است. به عنوان مثال، تجربه و شایستگی های حرفه ای عملی، تحصیلات بیشتر و ادامه دار موضوعی خاص، کار موضوعی خاص در خارج از کشور، کاسوئیستی بینایی سنجی، سخنرانی های مهمان، مشارکت فعال در انجمن های حرفه ای مربوطه) یا دیپلم مهندسی (دانشگاه علمی کاربردی) اپتومتری (7 یا 8 ترم) یا تکمیل دوره کارشناسی ارشد به عنوان استاد بینایی سنجی و تحصیلات تکمیلی دانشگاهی مربوطه گواهی پایان تحصیل که حق ورود به آموزش عالی را ارائه می دهد.

یا مدرک ورودی برای تحصیل در دانشگاه های علمی کاربردی به طور جداگانه مورد نیاز نیست، زیرا مدرک کارشناسی ارشد می تواند حق پذیرش در دوره تحصیلی – نمره کلی درجه اول حداقل 2.5 – حداقل 1 سال تجربه حرفه ای واجد شرایط را داشته باشد. در بینایی سنجی کاربردی5- حداقل 1 سال سابقه حرفه ای واجد شرایط در اپتومتری کاربردی5- حداقل 1 سال سابقه حرفه ای واجد شرایط در اپتومتری کاربردی لازم است. اگر دارای مدرکی هستید که توسط هیئت برای ثبت نام در یکی از این حوزه های عملی تجویز شده است، واجد شرایط درخواست ثبت نام در آن حوزه عمل هستید. هیئت رشته چشم پزشکی در لوکزامبورگ استانداردهایی را برای صلاحیت بالینی تعیین کرده است که باید توسط حرفه بینایی‌سنجی رعایت شود. این استانداردهای بالینی کاملاً با محدوده عمل اپتومتریست مطابقت دارند و باید همراه با آنها خوانده شوند.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش دانشگاه ها در رشته بینایی سنجی در لوکزامبورگ هستید:

تخصص رشته بینایی سنجی در لوکزامبورگ

تحصیل در تخصص بینایی سنجی مانند حوزه کودکان موجب می شود تا در حوزه کوچک تر و خاصی تحصیل و سپس کار کنید. در این کشور نیاز روز افزون به تخصص بینایی سنجی حس می شود. تخصص در ارتوپتیک و بینایی سنجی کودکان، شایستگی برای معاینه و مدیریت کودکان، جوانان و بزرگسالان با مشکلات بینایی مختلف را می دهد. این شامل شایستگی برای انجام ارزیابی گسترده عملکرد و مدیریت بینایی در قالب آموزش بصری در کودکان، جوانان و بزرگسالان با ناهنجاری ‌های مختلف حرکتی، عصبی و ادراکی بینایی است. رشته شنوایی سنجی در لوکزامبورگ از رشته هایی است که می توانید برای تحصیل انتخاب کنید.

در بخش زیر شاهد دیگر رشته های پزشکی در لوکزامبورگ می باشید:

نیاز به افزایش دانش در ارتوپتیک و بینایی سنجی کودکان در اپتومتری و چشم پزشکی خصوصی و در خدمات مراقبت از چشم عمومی در بخش‌ های چشم بیمارستان و در بخش‌های افراد با نیازهای ویژه مرتبط با اختلالات بینایی وجود دارد. می توانید مطب خصوصی متخصص خود را ایجاد کنید، جایی که می توانید ارزیابی عملکرد بصری و آموزش بصری را با همکاری سایر حرفه های مراقبت های بهداشتی، مهد کودک/مدرسه، موسسات آموزش بزرگسالان و خدمات آموزشی و روانشناختی محلی برای بهینه سازی موقعیت بینایی هر فرد ارائه دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یک موسسه معتبر و شناخته شده است که به متقاضیان مهاجرت تحصیلی خدمات کاملی در حوزه اعزام دانشجو به لوکزامبورگ ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *