مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته بینایی سنجی در فیلیپین

رشته بینایی سنجی در فیلیپین

رشته بینایی سنجی در فیلیپین را برای اخذ تخصص می توانید انتخاب کنید. بهترین مکان برای یادگیری اپتومتری، کالج مرکز عالی در فیلیپین است. این بدان معناست که کالج به ارائه و حفظ استانداردهای استثنایی خود در کیفیت تدریس و معلمان خود، تولید دانش جدید در این زمینه از طریق تحقیق، دستیابی مداوم به نرخ بالای قبولی در هیئت مدیره و تولید رتبه های برتر در آزمون های هیئت مدیره و افزایش مشارکت با سازمان مربوطه در اینجا و خارج از کشور اهتمام می ورزد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای مهاجرتی تحصیلی در فیلیپین مشاور و راهنمای شماست.

کالج رشته بینایی سنجی در فیلیپین

کالج بینایی سنجی فیلیپین به طور مداوم پزشکان بینایی سنجی با عملکرد بالا تولید می کند که مراقبت های چشمی و بینایی عالی را برای افراد ارائه می دهند. بخشی از جامعه فیلیپین باشید و کیفیت بی نظیری را در بینایی سنجی تجربه کنید. تمام تلاش ‌های توسط کمیسیون اعتباربخشی انجمن کالج‌ ها و دانشگاه ‌های فیلیپین به رسمیت شناخته می‌ شود، یک نهاد خارجی که استانداردهای کیفیت دانشگاه ‌ها را بررسی می‌ کند و به وضعیت سطح III داده است. در مورد جامعه بینایی سنجی با کالج صحبت کنید و با درخواست هم اکنون بخشی از آن باشید.

مزایای تحصیل در دکتری اپتومتری در فیلیپین

با ارائه مراقبت از چشم و بهبود بینایی خود از طریق اپتومتری به کسی کمک کنید دنیا را بهتر ببیند. بهترین در کشور، کالج بینایی سنجی به عنوان تنها کالج مرکز تعالی در این زمینه، برترین ها و تیتان های این صنعت را تولید کرده است. شما مطمئناً آماده خواهید بود تا بهترین اپتومتریست شوید و از طریق برنامه شغل خود را در این زمینه راه اندازی کنید. بینایی سنجی حرفه ای است که بر علم، هنر و مراقبت از چشم انسان متمرکز است. به پزشکان بینایی سنجی اپتومتریست گفته می شود. کشورهای اروپایی بیشتر بر مشارکت این کشور در سطح بین المللی تأثیر گذاشت.

فرصت های شغلی در حوزه رشته بینایی سنجی در فیلیپین عبارت است از:

  • پزشک یا متخصص خصوصی
  • پزشک شاغل در مراکز/کلینیک های بینایی و چشم
  • مربی
  • مدیران، رهبران یا مدیران
  • کارآفرین

جایگاه رشته بینایی سنجی در فیلیپین

در مورد قوانین، جدیدترین اصل حاکم بر زمین اپتومتری، قانون جمهوری شماره 8050 است که به عنوان قانون اصلاح شده بینایی سنجی سال 1995 نیز شناخته می شود. انجمن بینایی سنجی فیلیپین و انجمن یکپارچه اپتومتریست های فیلیپین عموماً مأموریت و چشم ‌انداز مشترکی دارند که آگاهی عمومی در مورد حداکثر مراقبت از چشم است. آنها همچنین برنامه‌ های اطلاع رسانی را برای ارتباط با افراد فیلیپینی که دسترسی محدودی به مراقبت از چشم دارند، انجام می ‌دهند. همچنین کنوانسیون های بین المللی برای ارتباط با سایر اپتومتریست ها در سراسر جهان و بحث در مورد فناوری های نوظهور برای افزایش استانداردهای مراقبت از چشم وجود دارد. اینها تنها بخشی از فعالیت ‌هایی هستند که این گروه ‌ها در آن شرکت می‌ شرکت و همیشه می ‌توانید آنها را به صورت آنلاین بررسی کنید.

جایگاه رشته بینایی سنجی در فیلیپین

تحصیل رشته بینایی سنجی در فیلیپین

علیرغم کالج های متعدد در سراسر کشور، تنها تعداد معدودی وجود دارند که برای ارائه دوره های بینایی سنجی معتبر هستند. این کالج ها عبارتند از: دانشگاه لیسیوم نورث وسترز، دانشگاه پزشکان سبو، دانشگاه جنوب غربی، کالج داوائو، کالج بنیاد پزشکی میندانائو، کالج های مرکزی فیلیپین، دانشگاه سنترو اسکولار، کالج یادبود دی اوکامپو، دانشگاه مرکزی مانیل، کالج های شهر پاینز، دانشگاه باگویو و بنیاد کالج آسیایی. هر مدرسه ممکن است برنامه های درسی متفاوتی از دوره داشته باشد، اما موضوعات مورد نیازی وجود دارد که باید در طول کل دوره خوانده شوند.

بخش 19 قانون جمهوری 8050 بیان می‌کند که دارنده مدرک تحصیلی حداقل باید فهرستی از حداقل موضوعات را گذرانده باشد. آنها همچنین فهرست کامل این موضوعات را ارائه کردند. و برخی از دروس مقرر در قانون عبارتند از: ریاضیات، روانشناسی، فیزیک، جامعه شناسی، بیوشیمی، میکروبیولوژی اپتیک عملی و مکانیکی، اپتیک فیزیولوژیکی، فارماکولوژی، بینایی سنجی عملی، آناتومی و فیزیولوژی چشم، عمل لنزهای تماسی، بینایی و بینایی سنجی کودکان، بینایی سنجی بالینی. اپتومتری اقتصاد و مدیریت عمل، بهداشت و بهداشت و بینایی سنجی بهداشت عمومی.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی بینایی سنجی در فیلیپین می باشید:

نرخ فارغ التحصیلی بینایی سنجی در فیلیپین

کار در رشته بینایی سنجی در فیلیپین

در سال های اخیر با توجه میانگین هزینه زندگی در فیلیپین به مقصد خوبی برای دانشجویان تبدیل شده است. در حال حاضر تعداد معدودی هستند که دارای مجوز اپتومتری در کشور هستند. اگرچه ممکن است عموم مردم از عرضه‌ های محصولات عینک متعدد مطلع باشند، اما افرادی که چشم ‌های شما را معاینه می ‌کنند ممکن است مجوز قانونی نداشته باشند. بنابراین به عموم مردم توصیه می شود که به پزشکان حرفه ای و دارای مجوز مراجعه کنند. با وجود وضعیت فعلی تعداد اپتومتریست های دارای مجوز، کمیسیون مقررات حرفه ای به تازگی 2 سال دیگر به دوره 4 ساله بینایی سنجی اضافه کرده است. آزمون مجوز اپتومتریست برای هر فارغ التحصیل دکتری اپتومتری برای تمرین هنر پیش نیاز است. پس از تصویب، فارغ التحصیلان دارای مجوز اپتومتریست خواهند بود. هیئت بینایی سنجی، تحت PRC، این معاینات را که سالانه تنظیم می شود، سازماندهی می کند.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه بینایی سنجی در فیلیپین می باشید:

سالنرخ اشتغال
202076%
202170%
202274%

فرصت های شغلی رشته بینایی سنجی در فیلیپین

یک فارغ التحصیل دکترای بینایی سنجی در فیلیپین ممکن است این فرصت های شغلی را دنبال کند: آکادمیک، اپتومتریست مدرسه، محقق پزشکی، اپتومتریست خصوصی، مشاور بیمارستان و کلینیک، اپتومتریست مقیم بیمارستان، یا اپتومتریست در سازمان های غیردولتی. و سازمان های دولتی. دپارتمان کار و اشتغال محدوده دستمزد اپتومتریست را از تخمین زده است. با این حال، ممکن است به ماهیت صنعتی که به آن وابسته هستید اهمیت داشته باشد. سازمان ها به طور کلی ماموریت و چشم انداز مشترکی دارند که آگاهی عمومی در مورد حداکثر مراقبت از چشم است. آنها همچنین برنامه ‌های اطلاع رسانی را برای ارتباط با افراد فیلیپینی که دسترسی محدودی به مراقبت از چشم دارند، انجام می ‌دهند. رشته ارتودنسی در فیلیپین از رشته هایی است که می توانید در زمینه آن تحصیل کنید.

دانشگاه های برتر رشته بینایی سنجی در فیلیپین

رتبه بندی بهترین دانشکده های بینایی سنجی فیلیپین منتشر شده است که در حال حاضر تنها 5 دانشکده از 9 کالج و دانشگاه ارائه دهنده برنامه های بینایی سنجی را نشان می دهد. دانشگاه سنترو اسکولارمانیل با 90% نمره کلی بر اساس عملکرد آزمون هیئت مدیره (70%)، اعتبار (20%) و نسبت استاد به دانشجو (10%) رتبه اول را در کشور برای بینایی سنجی دارد. دانشگاه مرکزی مانیل-کالوکان سیتی در رتبه دوم فهرست قرار گرفت، بالاتر از کالج داوائو داکترز، شرکت در رتبه 3، دانشگاه جنوب غربی در رتبه 4، و دانشگاه مرکزی فیلیپین در رتبه 5. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه کار در فیلیپین پاسخگوی سوالات شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *