مهاجرت تحصیلی سوئیس

رشته بینایی سنجی در سوئیس

رشته بینایی سنجی در سوئیس

رشته بینایی سنجی در سوئیس در میان رشته های پزشکی و سلامت انسان قرار دارد و طی سال های اخیر مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است. داوطلبانی که در مقطع کارشناسی و ارشد در اپتومتری بالینی در جاهای دیگر تحصیل کرده اند، می توانند برای دسترسی به این برنامه در دانشگاه های سوئیس درخواست دهند. داوطلبان باید شواهد مستندی را برای پشتیبانی از چنین درخواستی ارائه دهند، به عنوان مثال از طریق سوابق اسناد موفقیت، نمونه کارها و سوابق بالینی. برای اخذ مشاوره کامل در حوزه نحوه مهاجرت به سوئیس با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

تحصیل رشته بینایی سنجی در سوئیس

با داشتن مدرک از دانشگاه علوم و هنرهای کاربردی FHNW در شمال غربی سوئیس، شما یک تحصیلات دانشگاهی عملی را انتخاب می کنید که چشم انداز شما را برای شروع موفقیت آمیز حرفه خود و توسعه مداوم در زمینه حرفه ای خود در طولانی مدت افزایش می دهد. برنامه لیسانس یا فوق لیسانس را متناسب با خود بیابید و از طیف گسترده خدمات، مدل ‌های مطالعه انعطاف‌پذیر، شرایط یادگیری مدرن و پردیس به راحتی در دسترس استفاده کنید. الزامات حرفه ها و دنیای کار به طور فزاینده ای پیچیده می شود و به سرعت در حال تغییر است. طیف گسترده دوره های آموزش مداوم پاسخی به این موضوع ارائه می دهد. آنها بر اصول صحیح مبتنی هستند و تئوری های فعلی و نتایج تحقیقات را با تجربه عملی ترکیب می کنند.

دوره ها به طور منعطف بر اساس نیازهای فردی شما و مسیرهای شغلی مختلف طراحی شده اند. آنها شامل دوره هایی هستند که برای سازمان یا شرکت شما طراحی شده اند. اینگونه است که یادگیری مادام العمر به واقعیت تبدیل می شود. انتقال دانش و فناوری چیزی است که آموزش، تحقیق و خدمات را به هم پیوند می دهد و هدف آن به کارگیری دانش جدید و موجود در قالب مفاهیم، روش ها، محصولات و سیستم ها است. بخش ‌های انتقال دانش و فناوری FHNW به کسب ‌و کارها و مؤسسات دسترسی سریع و مستقیم به تخصص 9 مدرسه را فراهم می ‌کنند. پشتیبانی تحقیقاتی FHNW در مورد برنامه ها و فرصت های مالی در زمینه بین المللی و اروپایی اطلاع رسانی می کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در رشته بینایی سنجی در سوئیس می باشید:

نرخ فارغ التحصیلی در رشته بینایی سنجی در سوئیس

الزامات تحصیل رشته بینایی سنجی در سوئیس

اگر شما یک اپتومتریست یا بینایی ‌شناس می ‌توانید برای به رسمیت شناختن صلاحیت خود بر اساس دستورالعمل اتحادیه اروپا در مورد به رسمیت شناختن مدارک حرفه‌ای اقدام کنید. صلاحیت ها و تجربه عملی متقاضیان را در نظر می گیرند و تعیین می کنند که آیا تفاوت های قابل توجهی بین آموزش و تحصیلات شما و آنچه که یک اپتومتریست بریتانیایی یا بینایی سنجی مورد نیاز است وجود دارد یا خیر. شما باید در تنظیم کننده ملی خود ثبت نام کرده باشید (اگر حرفه شما دارای یکی باشد) یا حداقل 1 سال در 10 سال گذشته تمرین کرده باشید تا واجد شرایط درخواست تحت دستورالعمل اتحادیه اروپا باشید.

اگر دانش ویا تجربه کافی برای تمرین ندارید، می ‌توانید انتخاب کنید که آموزش‌های بیشتری به نام «دوره سازگاری» یا «آزمون استعداد» را تکمیل کنید. در صورت موفقیت آمیز بودن، ممکن است واجد شرایط پیوستن به ثبت نام و تمرین در انگلستان باشید. شما باید فرم اطلاعات را در اینجا تکمیل کنید. پس از تکمیل فرم درخواست مناسب را برای شما ارسال می کنیم. هنگامی که فرم را دریافت کردید، به شما توصیه می کند که چه مدارکی نیاز دارید. لطفاً مطمئن شوید که مدارک خود را به درستی تأیید و ترجمه کرده اید، در غیر این صورت درخواست شما رد می شود.

الزامات تحصیل رشته بینایی سنجی در سوئیس

دانشگاه های رشته بینایی سنجی در سوئیس

لطفا توجه داشته باشید که کلیه هزینه ها با درخواست 28 روزه قابل پرداخت است. تا زمانی که مبلغ را دریافت نکرده باشند، نمی ‌توانند درخواست شما را به مرحله بعدی برسانند. اگر درخواست شما رد شود، حق بازپرداخت هیچ یک از هزینه ها را نخواهید داشت. هنگامی که درخواست خود را ارسال کردید، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر قبل از پیشبرد درخواست شما به مرحله ارزیابی معادل، ظرف 28 روز به شما اطلاع خواهند داد. اگر درخواست شما برای ارزیابی هم ارزی پیشرفت کند، ارزیابی آن ممکن است تا 4 ماه طول بکشد. در پایان این، نتیجه ‌ای دریافت خواهید کرد که در صورت داشتن هر گونه نقص در تجربه یا آموزش خود که نیاز به اقدام جبرانی دارد، به شما توصیه می‌ کند.

دانشجویانی که تصمیم به تحصیل در رشته بینایی ‌سنجی و رشته چشم پزشکی در سوئیس در یکی از این مکان ‌ها دارند، می ‌توانند با مدرک اروپایی در بینایی‌ سنجی همراه با مدرکی که در موسسه آموزشی خود ثبت نام کرده ‌اند، فارغ ‌التحصیل شوند. در برخی موارد، این بستگی به ماژول ‌های انتخابی دارد و دانش‌آموزان باید برای کسب جزئیات در مورد ماژول ‌هایی که باید تکمیل شوند، با موسسه مورد علاقه‌ تماس بگیرند تا هم از موسسه آموزشی و هم از EDO مدرک دریافت کنند. می توانید رشته شنوایی سنجی در سوئیس را هم برای تحصیل انتخاب کنید.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور سوئیس برای تحصیل رشته بینایی سنجی می باشید:

رتبه در سوئیسرتبه در اروپارتبه در سوئیسنام دانشگاه
116381دانشگاه زوریخ
173601دانشگاه برن
283973دانشگاه ژنو
288984دانشگاه بازل

مقطع کارشناسی ارشد رشته بینایی سنجی در سوئیس

هدف از این برنامه این است که فرصتی برای اپتومتریست ها فراهم کند تا در مقطع کارشناسی ارشد چالش برانگیز و با ارزش در اپتومتری بالینی که بر توسعه شخصی آنها به عنوان متخصصانی که نقش ها و مدل های ارائه مراقبت را رهبری، مدیریت و توسعه می دهند، تمرکز دارد. کارشناسی ارشد بینایی سنجی بالینی برای اپتومتریست ها در تنظیمات اولیه، ثانویه و ثالث طراحی شده است که می خواهند پایگاه دانش خود و مهارت های بالینی و رهبری تخصصی خود را ارتقا دهند. شما فعالانه در پیشرفت بینایی سنجی شرکت خواهید کرد.MSc یک مدرک 180 اعتباری سطح 7 است. این طراحی شده است تا نیازهای آموزشی و آموزشی مستمر متخصصان مراقبت از چشم مدرن را برآورده کند که دانش پیشرفته و تسهیل درک در این زمینه به سرعت در حال گسترش مراقبت های بهداشتی را فراهم می کند و در عین حال به درجه بالاتری دست می یابد.

مجموعه گسترده ای از ماژول ها به منظور تشخیص تمایل روزافزون برای آموزش تخصصی در بینایی سنجی، از جمله گلوکوم، مراقبت های حاد چشم، اطفال، خشکی چشم، شبکیه چشم پزشکی، آموزش بالینی و رهبری و غیره ارائه شده است. مسیرهای برنامه خاصی برای کسانی که مایل به تمرکز بر حوزه های خاصی از تمرین هستند پیشنهاد می شود. دانش آموزان موفق در این برنامه هم از نظر بالینی و هم از نظر تحصیلی جایگاه پیشرفته ای خواهند داشت و آنها را در خط مقدم حرفه قرار می دهد و پیشرفت شخصی و حرفه ای آنها را افزایش می دهد. لطفاً توجه داشته باشید که این مدرک کارشناسی ارشد منجر به ثبت نام حرفه ای کامل در شورای نوری عمومی نمی شود و دانشجویان را واجد شرایط لازم برای تمرین در انگلستان نمی کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات کامل در حوزه ویزای تحصیلی سوئیس همراه شماست.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *