مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته بینایی سنجی در سنت کیتس

رشته بینایی سنجی در سنت کیتس

تحصیل رشته بینایی سنجی در سنت کیتس می تواند یکی از موقعیت های تحصیلی به زبان انگلیسی باشد. یک اپتومتریست در درمان سلامت بینایی تخصص دارد. اپتومتریست ها در درجه اول مراقبت های بهداشتی بینایی را ارائه می دهند، معاینه جامع چشمی معمولی و بررسی های بینایی را انجام می دهند و نسخه ای برای عینک و لنزهای تماسی ارائه می دهند. آنها همچنین کمک های اولیه چشم را برای شرایط و آسیب های رایج مانند ساییدگی قرنیه و اجسام خارجی انجام می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تخصص خود در حوزه اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای دانشجویی همراه و مشاور شماست.

تحصیل رشته بینایی سنجی در سنت کیتس

4 سال برنامه ‌ریزی منجر به چشم ‌اندازی هیجان ‌انگیز از یک مجتمع بینایی ‌سنجی شده است که به جامعه، دانشجویان، ساکنان و فارغ ‌التحصیلان خدمت می‌ کند. مجتمع پیشنهادی 101500 فوت مربعی دارای تجهیزات پیشرفته، تکنولوژی کلاس درس به روز و کلینیک های تخصصی برای کم بینایی، بینایی درمانی، توانبخشی بینایی، مراقبت های اولیه و لنزهای تماسی و همچنین یک مجموعه جراحی برای دامنه عمل گسترده اپتومتری برآورد هزینه ساخت مجتمع جدید تقریباً 33 میلیون $ (دلار) است. بینایی سنج یک پزشک بسیار ماهر در زمینه آلوپاتی یا استئوپاتی آموزش دیده است که متخصص در مراقبت از چشم و زمینه پزشکی چشم پزشکی است. سطح آموزش چشم پزشکان و بینایی سنج ها به آنها اجازه می دهد تا تمام بیماری های چشمی را درمان کنند.

با این حال، بیشتر آنها عمدتاً با درمان پزشکی و جراحی چشم و آدنکسای چشمی کار می کنند. این شامل مدار چشم، ملتحمه، صلبیه، پلک، ابرو، مژه، غدد اشکی و دستگاه تخلیه است. یک چشم پزشک متخصص در درمان پزشکی چشم، مدار و سیستم بینایی است. علاوه بر عمل، بینایی سنج در سنت کیتس ممکن بینایی را بررسی می کند، بیماری ها و عفونت های چشمی را با آنتی بیوتیک درمان کنند و عینک ویا نسخه تماسی ارائه دهند. یک چشم پزشک معمولا زمان خود را بین کلینیک چشم و اتاق عمل تقسیم می کند. اما بینایی سنج در کلینیک بیماری‌ های سلامت چشم را تشخیص داده و درمان کنند و علاوه بر بررسی بینایی، از لیزر برای اصلاح شرایط چشم استفاده کنند.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در رشته بینایی سنجی در سنت کیتس هستید:

نرخ فارغ التحصیلی در رشته بینایی سنجی در سنت کیتس

تحصیل در مقطع دکترا در رشته بینایی سنجی در سنت کیتس

مدرک دکترای بینایی سنجی در پردیس NSU Tahlequah است. این برنامه 4 سال آموزش فشرده در سطح دکترا است که دانشجویان را برای تبدیل شدن به اعضای مؤثر یک تیم مراقبت بهداشتی جامع آماده می کند. پزشک بینایی سنجی برای تشخیص و درمان طیف گسترده ای از مشکلات چشم و بینایی در سطح مراقبت های اولیه آموزش دیده است. علاوه بر این، اپتومتریست یاد می‌گیرد که طیف وسیعی از شرایط سیستمیک و فیزیولوژیکی غیرچشمی را شناسایی کرده و در مدیریت آن کمک کند.

آموزش بالینی برتر NSUOCO تجربه عملی گسترده ای را در مراقبت از بیمار فراهم می کند. مشارکت با ملت چروکی، مراقبت های چشمی پیشرفته ای را برای این جمعیت تحت خدمات ارائه می دهد. در آماده سازی دانش آموزان برای برآوردن نیازهای مراقبت از بینایی در آینده، NSUOCO به دلیل استفاده از بالاترین سطوح فناوری جدید، از جمله روش های لیزر، شناخته شده است. سالانه، دانشجویان، دستیاران و اساتید بیش از 30000 برخورد با بیمار را تجربه می کنند.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه بینایی سنجی در سنت کیتس هستید:

سالنرخ اشتغال
202082%
202188%
202280%

تحصیل در مقطع دکترا در رشته بینایی سنجی در سنت کیتس

فرصت های شغلی رشته بینایی سنجی در سنت کیتس

دستیاری اپتومتری تجربه بالینی و اعتماد به نفس شما و همچنین دامنه و عمق دانش در زمینه های مورد علاقه شما را افزایش می دهد. تقاضای فزاینده ای برای اپتومتریست های آموزش دیده رزیدنتی در مشاغل در مدارس و کالج های بینایی سنجی، مراکز ارجاع جراحی، وزارت امور جانبازان و موارد دیگر وجود دارد. فرصت ‌های شغلی و بازارپذیری خود را با گواهی اقامت پس از فارغ ‌التحصیلی گسترش دهید. یکی از تنها 23 مدرسه آموزش بینایی سنجی در کشور، کالج اپتومتری به توسعه اپتومتریست های کلاس جهانی با تجربه عملی در کلاس درس و خارج از آن، و همچنین گواهینامه دستیاری بالینی پس از فارغ التحصیلی و ادامه دار افتخار می کند. آموزش بینایی سنجی از طریق مشارکت با ملت چروکی و سایر نهادهای منطقه، دانشجویان، ساکنان و اساتید سالانه بیش از 40000 برخورد با بیمار را تجربه می‌ کنند. یکی از رشته های خوب برای تحصیل رشته همه گیر شناسی در سنت کیتس می باشد.

در بخش زیر شاهد فرصت های کاری در حوزه بینایی سنجی در سنت کیتس هستید:

فرصت های کاری در حوزه بینایی سنجی در سنت کیتس

شرایط تحصیل رشته بینایی سنجی در سنت کیتس

برنامه بهداشتی آموزشی مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک بینایی سنج بسیار دقیق است. ابتدا باید مدرک لیسانس کالج را بگذراند. مدرک خاصی برای پذیرش در دانشکده پزشکی لازم نیست، اگرچه بسیاری از دانش آموزان مدرک زیست شناسی یا شیمی را می گذرانند. این امر با اخذ مدرک پزشکی از هر یک از آنها انجام می شود. برنامه پزشکی استئوپاتیک درجه یا برنامه رشته چشم پزشکی در سنت کیتس مدرک که تکمیل آن 4 سال طول می کشد. پس از فارغ التحصیلی، دانش آموزان به طور رسمی یک دکتر هستند، اما آموزش آنها هنوز کامل نشده است. پس از دانشکده پزشکی، فرد باید با یک برنامه آموزشی دستیاری چشم پزشکی یا 1 سال کارآموزی مقدماتی انتقالی مطابقت داشته باشد.

دوره دستیاری چشم پزشکی 3 سال طول می کشد، اما قبل از آن 1 سال آموزش کارآموزی یا انتقالی وجود دارد. پس از رزیدنتی چشم پزشکی، افراد این امکان را دارند که دوره فلوشیپ را در یک رشته تحصیلی فوق تخصصی بگذرانند. اکثر فلوشیپ های چشم پزشکی یک یا چند ساله هستند و امکان تخصص بیشتر در ناحیه خاصی از چشم از جمله شبکیه و قرنیه را فراهم می کنند. منابع زیادی وجود دارد که تخمینی از میانگین حقوق یک چشم پزشک ارائه می دهد. داده های جمع آوری شده توسط Medscape دقیق ترین است بر این اساس، آنها گزارش دادند که در سال 2023 متوسط حقوق یک چشم پزشک $366000 (دلار) در سال است. این باعث می شود که یک متخصص آموزش دیده چشم پزشکی بالاتر از میانگین دستمزد یک پزشک باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد اقامت از طریق تحصیل در سنت کیتس یک مشاور معتبر می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *